Σε ίδια φάση βρίσκομαι και εγώ. Έχω κάνει στην άκρη σχεδόν το γκρουπ VAG λόγω χαμηλών εγγυήσεων σε ενοχικό βαθμό και όχι κάτι φοβερό . Είχα τσεκαρει και το 208 αλλά με ένα μεταλλικό χρώμα και όχι 75 άλογα θέλει 17 μίνιμουμ .
Στο Φιέστα επίσης αν θες να βάλεις κάποια απλά έξτρα πάει οβερ 17 χωρίς κάποιο τρομερό πλεονέκτημα ( συν ότι τα τασια τα θεωρώ απαράδεκτα σε τέτοιες τιμές )
Είχα βάλει στην στην άκρη ως πιθανά το νέο Κορσα ελεγκανς 1.2 100 άλογα και το Σουίφτ Gl+/X που όμως πλέον προβληματίζει το ότι ο χιλιαρης του αποσύρθηκε μέχρι πρότινος από την Ελλάδα και έχει απομείνει το οικονομικό ήπιο υβριδικό στα 90 άλογα . Πάντα με ένα μεταλλικό χρώμα αυτά είναι γύρω στα 15-16
Όσον αφορά το Γιαρις μου φαίνεται αχρειαστο να πάω στα 1.500 κυβικά (γενικά σε κάτι μη υβριδικό της Τογιότα) . Το Κλιο δεν το έχω αναλύσει πολύ αλλά νομίζω ότι με καμία εκατοστή άλογα χρώμα και έναν άλφα εξοπλισμό (μεσαία έκδοση ίσως ) θα πάει κι αυτό στα 16. Στο i20 κάτι με χαλάει.
Αν γνωρίζετε κάτι πάνω σε αυτά διόρθωστε με.