Αγαπητοί φίλοι,
πήγα σήμερα και δυστυχώς τα πράγματα δεν είναι όπως τα περίμενα μετά από τα σχόλιά σας, οπότε σας ενημερώνω, ώστε να μη βρεθεί και άλλος σε αυτή τη θέση.
Το πρωί ζήτησα το αυτοκίνητο μου και για άλλη μια φορά (εκ του σύνεγγης όμως) αρνήθηκε. Πέραν από τα λεφτά που ζητούσε είχε ήδη 'τσιμπήσει' τα φρύδια από το Saxo, τα οποία ισχυρήστηκε ότι λείπαν εξαρχής (με αναφορά στο προηγούμενο σχόλιο ότι μπορεί να το έχει ξεψαχνίσει). Κάλεσα την αστυνομία, όπως μου είχε υποδειχθεί, αλλά η αστυνομία δήλωσε ανίκανη να κάνει οτιδήποτε καθώς μιας και είχε εγγράψει εισαγωγή στο συνεργείο επρόκειτο για αστική υπόθεση και δε μπορεί να εμπλακεί (τα γράφω όπως τα θυμάμαι, δεν είμαι και δικηγόρος).
Στη συνέχεια πήγα στον αξιωματικό υπηρεσίας στη Ν. Χαλκηδόνα, όπου μου επανέλαβε την αδυναμία του να παρέμβει λόγω της οικονομικής φύσεως της διχογνωμίας μας και με παρότρυνε να βρώ συμβιβαστική λύση, καθώς μόνο δικαστικά μπορεί να επιλυθεί το θέμα.
Επίσης, κι εδώ είναι το ζουμί της υπόθεσης για όλους μας (σύμφωνα με αξιωματικό υπηρεσίας και υπάλληλο τμήματος ασφαλείας).
-
Από τη στιγμή που εισάγετε ένα αυτοκίνητο σε συνεργείο de facto είναι σαν να έχει δοθεί εντολή επισκευής του εκτός εάν εγγράφως έχετε ενημερώσει τον μηχανικό ότι δεν επιθυμείτε την επισκευή πρίν από έγγραφη έγκριση.
-
Από τη στιγμή που το αυτοκίνητο τσουλάει (έστω και χωρίς ψυγείο όπως το δικό μου) θεωρείται ότι έχει επισκευαστεί.
-
Όπως έγραψε και o manosk, δε μπορείτε να πάρετε το αυτοκίνητο μέχρι να αποπληρώσετε το συνεργείο ή εάν έχετε διαφωνία μέχρι τη δικαστική επίλυση της υπόθεσης που μπορεί να είναι μετά από ένα χρόνο.
-
Πρέπει να βγάζετε φωτογραφία το αυτοκίνητο και να βάζετε το μηχανικό να υπογράφει δήλωση για την κατάσταση του αυτοκινήτου πριν το παραδώσετε (αλλιώς μπορεί να πάρει οτιδήποτε και να ισχυριστεί ότι ποτέ δεν ήταν εκεί. Αν το συνδυάσετε και με το 2 τα σενάρια είναι εφιαλτικά).
Πέραν του ότι είναι για εμένα παράλογο που ο νόμος ρίχνει όλη την ευθύνη προστασίας του καταναλωτή στον καταναλωτή και μόνο, δεν ξέρω αν αυτά συμβαδίζουν με την Ευρωπαϊκή νομοθεσία (ή τουλάχιστον την νοοτροπία της) που υποχρεώνει τον επαγγελματία σε διαδικασίες διασφάλισης του καταναλωτή.
Μήπως θα έπρεπε όλα τα παραπάνω να είναι υποχρεωμένα να τα κάνουν τα συνεργεία και όχι εγώ.
Αν κάποιος έχει παραπάνω πληροφορίες πάνω στο θέμα, θα με ενδιέφερε πολύ να μάθω. Δυστυχώς θα πρέπει να τον πληρώσω, αλλά δε σκοπέυω να το αφήσω έτσι. Όχι τόσο για τα λεφτά (που δε μου περισσεύουν), αλλά για να αλλάξουν οι νόμοι που προστατεύουν μονόπαντα τον επαγγελματία λες κι αυτός είναι το σύνηθες θύμα αντί συνήθης ύποπτος.