Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    T
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 3
    • Best 0
    • Groups 0

    theodor

    @theodor

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    3
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    theodor Unfollow Follow

    Latest posts made by theodor

    • RE: Τζιπ-οειδη και ευσταθεια στις στροφες

      Ο χρήστης travelman έγραψε:
      Αχ αχ έλειψα λίγο και έχασα το αγαπημένο μου θέμα!!!

      αναδημοσιέυω για όσους δεν είδαν στο σουβοτόπικ!!!
      ...

      Kαλά τα βιντεάκια αλλά μην υπερβάλλουμε κιόλας με τα SUV υπάρχουν τόσοι πολλοί τρόποι για να πάθεις ατύχημα στους δρόμους, (και ειδικά στους ελληνικούς δρόμους) μην κολλάμε μόνο με το σχετικά ευκολότερο τουμπάρισμα των SUV.
      Πάντως σε περίπτωση που σας τύχει δείτε τι κάνει αυτός ο οδηγός για να το αποφύγετε
      Youtube Video

      Πριν από μερικά χρόνια ο αδερφός μου έφερε τούμπες με το 'ερπετό' του επειδή ο συνδυασμός χαμηλού προφίλ λάστιχο, 'κούτσουρο' ανάρτηση και πολύ βαθιάς λακούβας στην άσφαλτο είχαν σαν αποτέλεσμα να του σπάσει το μπροστινό λάστιχο με 100χλμ./ώρα. να λοξοδρομήσει και να πέσει σε φρεσκοοργωμένο χωράφι...
      Aν οδήγαγε ένα SUV το πιο πιθανό θα ήταν να μην πάθαινε τίποτα.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      T
      theodor
    • RE: Τζιπ-οειδη και ευσταθεια στις στροφες

      Ο χρήστης cavallino έγραψε:

      Όπα, όπα... Ποιο 'ταπεινό' Rallye ρίχνει στην Χ3 8 δευτερόλεπτα στις Σέρρες; 8' από το 1:40 σημαίνει 1:32 κι εκεί γυρίζουν κάτι καραστημένοι, ελαφρωμένοι και 'ραμένοι' 106-κανίβαλοι με ημισλίκ.

      εδώ που τα λέμε δεν έχεις άδικο για τους 'κανίβαλους', σίγουρα όμως κοστίζουν πολύ λιγότερο από μια Χ3...

      Επίσης ο χαρακτηρισμός των Σερρών ως 'γρήγορη και ανοικτή' πίστα, μόνο ως ανέκδοτο μπορεί να εκληφθεί.

      Αν κάνεις τον κόπο να ρίξεις μια ματιά στα στοιχεία της πίστας θα δεις ότι η μικρότερη στροφή έχει ακτίνα 40 μέτρα, για μένα αυτό είναι γρήγορη πίστα καθότι δεν τυχαίνει να οδηγώ porsche, ferrari κτλ.
      Τον περισσότερο χρόνο οδηγάω σε ελληνικούς επαρχιακούς δρόμους και δεν ονειρεύομαι ότι οδηγάω στο Monaco...

      Δεν πιστεύω να έχεις την εντελώς αφελή εντύπωση ότι ένα 'ταπεινό' Rallye των 105 ίππων με αμορτισέρ και λάστιχα μαμά (ναι, αυτά που κάνουν 5.500 μεταχειρισμένα) είναι πιο αργό από μια Χ3 σε μια διαδρομή όπως π.χ. Τρίπολη - Ναύπλιο από τον παλιό, Τρίπολη - Μεγαλόπολη, Καλαμάτα - Αρεόπολη κτλ....θα βρεθείς προ εκπλήξεων...

      posted in Περί αυτοκίνησης
      T
      theodor
    • RE: Τζιπ-οειδη και ευσταθεια στις στροφες

      Ο χρήστης JABAR έγραψε:
      Παρεμπιπτόντως, στην πίστα των Σερρών το αυτοκίνητο γυρνά άνετα στο 1,40 την στιγμή που τα αυτοκίνητα του ενιαίου με τα ειδικά αμορτισέρ και λάστιχα πετυχαίνουν χρόνους από 1,36,5 μέχρι 1,40.http://www.fabiatou.com/2005/11/bmw-x3-30-i.html

      Σίγουρα σε όλους αρέσει πολύ η BMW X3 φίλε JABAR από κει και πέρα όμως σκέψου πόσα χρήματα κοστίζει και ότι ένα 'ταπεινό' 106 Rallye της ρίχνει 4-8 δευτερόλεπτα το γύρο(τεράστια διαφορά για τα 3.186 μέτρα αυτής της πίστας) (αφού μιλάς για πίστες, χρόνους και ταχύτητα) και βέβαια αυτή η πίστα είναι αρκετά γρήγορη και ανοικτή και βολεύει ένα αυτοκίνητο σαν την Χ3 όχι όμως και ένα 106.
      http://www.serrescircuit.gr/index.php?o ... e&SubMenu=

      Προσωπικά δεν θα έπαιρνα ένα ψηλό και βαρύ αυτοκίνητο για πραγματικά γρήγορες βόλτες στην ελληνική άσφαλτο, βέβαια ο κάθε οδηγός έχει δική του αντίληψη για το 'κράτημα'.

      Να θυμίσω ότι όταν είχε πρωτοβγεί στην αγορά το Audi TT ο ειδικός τύπος το είχε εκθειάσει για την πάρα πολύ καλή 'και διασκεδαστική' οδηγική συμπεριφορά του (υπερστροφή στο άφημα γκαζιού).
      Μετά βέβαια από μερικά σοβαρά ατυχήματα(στο εξωτερικό) από οδηγούς που δεν είχαν συνηθίσει σε αυτού του είδους την οδήγηση η εταιρεία αναγκάστηκε και άλλαξε ορισμένα χαρακτηριστικά του μοντέλου (πιο μαλακή πίσω ανάρτηση και προσθήκη πίσω αεροτομής για να μην ξεκολλάει εύκολα το πίσω μέρος).

      Επομένως 'το κράτημα' είναι κάτι σχετικό, πιστεύω ότι αν θέλεις πραγματικά απόλυτους χρόνους στην ελληνική άσφαλτο και με σχετική ασφάλεια πας για κάτι σαν το Subaru Impreza η Mitsubishi Lancer Evo...

      posted in Περί αυτοκίνησης
      T
      theodor
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr