Παιδιά είμαι 25 χρονών και ψάχνω ένα αυτοκίνητο μικρό το οποίο να καίει πάρα πολύ λίγο και να πληρώνω λίγα τέλη κυκλοφορίας.πιο πολύ για πόλη αλλά και για ταξιδάκι μέχρι 250χλμ απόσταση. Λάρισα - Θεσσαλονίκη - Σέρρες κτλ...
Έχετε να μου προτείνετε κανένα? Τα πετρελαιοκίνητα μπορώ να τα κυκλοφορήσω Αθήνα - Θεσσαλονίκη ???
Δεν με ενδιαφέρουν και πολύ τα αμάξια. Την δουλεία μου θέλω να κάνω μόνο.
Το θέλω σίγουρα τετράπορτο και να είναι να μην χαλάει και πολύ εύκολα.Τουοτα παράδειγμα. και δεν με ενδιαφέρει το μέγεθος.