Fiat Bravo κι εγώ φυσικά επειδή..... είναι μικρή η ζωή και τα συντηρητικά δεν έχουν καμία θέση δίπλα μου!!!
Οσον αφορά τον ημιάκαμπτο δε θα διαφωνίσω θα το προτιμούσα με ψαλίδια,αλλά σε καμία περίπτωση δεν είναι αυτός ο λόγος
που ο κόσμος θα προτιμούσε golf ή vw γενικότερα.Αλλωστέ το παρελθόν μαρτυράει ότι η vw έχει τόσο γερή διαφήμιση που ο κόσμος το αγόραζε και με ημιάκαμπτο και με 45 άλογα....τη στιγμή που η Fiat είχε ψαλίδια πίσω,ιπποδύναμη(turbo),τιμονάρες,φρενάρες......
Latest posts made by thanos71
-
RE: Fiat Bravo T-jet vs Golf TSI 140ps
-
RE: Fiat Bravο 2007
Με το θόρυβο στη μπροστά ανάρτηση, στη βροχή ρε παιδιά είχε κανένας πρόβλημα?Το λύσαμε?Τι ήταν?
-
RE: Fiat Bravο 2007
Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
.... Επισης να ρωτήσω, το EBD που μοιράζει την δύναμη φρεναρίσματος στους 4 τροχους, ενεργοποιείται μονο με το πάτημα του φρενου? Αν μπω δηλαδη με 1000 στην στροφη (λεμε τωρα...) χωρις να πατησω φρενο (και το esp εκτος) θα φυγω στο θεο?
Ασχετο, υπαρχει λειτουργια όπως στα παλιότερα αυτοκίνητα που γυρνούσες ανάποδα το κλειδι πατοντας ενα κουμπακι, και εμεναν ανοιχτα τα πορειας (για παρκάρισμα)? Δεν βρηκα κατι σχετικο στο μανουαλ. **Μονο αυτο το follow me home **που ειναι αρκετά καλη φάση.Για το θεό 'χτύπα ξύλο' , σίγουρα όμως θα πέσεις στις αγκάλες του φανοποιείου και της ασφαλιστικής.
**Μονο αυτο το follow me home **....μόνον αυτό.
Υπάρχει park φίλε μου.Με το κλειδί στα χέρια σου άναψε τα πορείας (μικρά) και στη συνέχεια βάλε τον διακόπτη των φλας στη θέση ανάλογα που θα παρκάρεις.
-
RE: Fiat Bravο 2007
Ο χρήστης Thanos71 έγραψε:
Έχει δοκιμάσει κανένας πανιά;
Ναι μόνο πανιά,τουλάχιστον στο 150 sport που έχω.Τα πήρα μαζί με το αυτοκίνητο αλλά δε τα έχω δοκιμάσει.
Αν πάρεις πρόσεχε τις παλιοποιότητες (κινέζικα) γιατί μπορεί να σου φεύγουν στο δρόμο.......εγώ έχω τα multigrip.
-
RE: Fiat Bravο 2007
Ο χρήστης Sakaflias έγραψε:
Έχει δοκιμάσει κανένας πανιά;Ναι μόνο πανιά,τουλάχιστον στο 150 sport που έχω.Τα πήρα μαζί με το αυτοκίνητο αλλά δε τα έχω δοκιμάσει.
-
RE: Fiat Bravο 2007
Ο χρήστης cruzakias έγραψε:
ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΚΟΥΜΠΙ κατω απο το πατακι του οδηγου.
Ενεργοποιει την αυτοκαταστροφη!!!Ασε το αυτό....τα Fiat αυτοκαταστρέφονται μόνα τους! (μη σου πω και αφήνοντας τη γραμμή παραγωγής)...
Παντως εγω ειχα παρει το 94 ενα Fiat παντακι για τη δουλεια , και το ειχα σκισει για μια πενταετια ,τα ηλεκτρικα του ποτέ δεν ειχαν προβλημα.....Ο κινητηρας δεν θα ελεγα οτι αυτοκαταστραφηκε , Βοηθησα κ'εγω λιγακι
Βεβαια θα μου πεις....Τι ηλεκτρικα ειχε το παντακι??... Πλαφονιερα-μπουζι...Δεν μου ερχεται κατι αλλο.
Αυτα ομως δουλευαν ρολο'ι'.Ποιητική αδεία ήταν η χρήση της λέξης 'αυτοκαταστροφή'
Οσα Fiat πέρασαν από τα χέρια μου δεν είχαν κανένα απολύτως πρόβλημα , πόσο μάλλον το τελευταίο (Punto 1.2 ELX) που το αποχωρίστηκα έχοντας γράψει μαζί του 307000 χλμ , και απ οτι μαθαίνω συνεχίζει να υπηρετεί πιστά τον νέο του κάτοχο.Βρε συ cruzakia...μήπως έχεις εσύ 'αυτοκαταστροφικές' τάσεις με τα αυτοκίνητα?
Λίγο αυτό που ανέφερες με το Panda , λίγο ο συμπλέκτης , λίγο η κατανάλωση (τι έγινε αλήθεια μ αυτή την υπόθεση?) με βάζουν σε σκέψεις!Ξέρεις οτι είμαστε πειραχτήρια εδω ε?
Ναι ρε συ Κωνσταντινε εννοειτε οτι κανουμε πλακα ....Αλλα τωρα που το λες,μηπως νάπερνα ενα τανξ για να κανω την δουλεια μου χωρις προβληματα?
Οσο για την καταναλωση ειμαι ακομα στα11,3 και εξακολουθω να το οδηγω ''χαλαρα'' με αλλαγες το πολυ στις 3,000στροφες.
Επισης ακομα δεν αφαιρεσα βαρος απο το πορτ παγκαζ......Χαλαρά.....και 11,3??????Αν είσαι σίγουρος ότι ξέρεις να οδηγείς οικονομικά, πήγαινε κάνε ένα έλεγχο στο αυτοκίνητο!!!
-
RE: Fiat Bravο 2007
Ο χρήστης konpar έγραψε:
Καλησπέρα σε ολους.
ειναι το πρωτο μου post στο forum, αλλα ειμαι πολυ πιστος αναγνωστης του εδω και 1,5 χρονο.
εχω διαβασει πολλα και διαφορα για το αμαξι μας εδω περα και αποφασισα να γραψω τη γνωμη μου.
Απο την αρχη λοιπον, ειμαι κατοχος ενος Fiat Bravo 150 sport εδω και 14 μηνες με 19.000 Km περιπου.
επελεξα αυτο το αυτοκινητο επειδη ηταν το ομορφοτερο , με πολυ καλη μηχανη και παρα πολυ καλη τιμη, εξοπλισμο ,και δεν το εχω μετανοιωσει.
Γινεται πολυς λογος για την καταναλωση του t-jet, λενε οτι καιει πολυ, πιστευω οτι ειναι θεμα οδηγικου στυλ. Αυτοι που κανουν καταναλωσεις πανω απο 12lt/100km οτι αμαξι και να παρουν θα κανουν μεγαλες καταναλωσεις.Εχω κανει ταξιδι και με 6,4 lt/100 km αλλα πιο οικονομικα δεν μπορουσα.Σε κανονικες συνθηκες οδηγησης για μενα καιω περιπου 8,5 Lt , και σε πιο γρηγορα ταξιδια ( 160km/h + σε πολλα καμματια ) φτανει το 9,5 - 10 λτ. Να σημειωσω οτι η διαδρομη μου συνηθως ειναι Αθηνα - αρχ. ολυμπια μεσω τριπολης , δηλαδη 270 km περιπου. και στο συγκεκριμενο ταξιδι πιεζω μεχρι την τριπολη 160 + και επειτα η ταχυτητα πεφτει και βλεπω αυτες τις καταναλωσεις.
Το bravo μου εχει βγαλει 3 προβληματα, υγρασια στα πισω φαναρια (εγιναν αλλαγη δωρεαν),ενα λαστιχακι χαλασε και εχανε paraflu( εγινε επισκευη και σε αυτο με αρκετη δουλεια ομως γιατι βγηκε η τουρμπινα εννοειτε ολα δωρεαν) και τελος εχω ενα μικρο τριξιμο στην κολωνα του οδηγου οταν ειμαι σε λιγο ανωμαλο δρομο, κατω ομως απο συγκεκριμενες συνθηκες θερμοκρασιας και υγρασιας, και επειδη στην αθηνα δεν εχει υγρασια και κανει αρκετη ζεστη δεν τριζει πρεπει να βρω μια μερα που τριζει για να το παω να το ακουσει ο φαναρτζης για να το διωρθωσει.
Στην οδικη συμπεριφορα θα ελεγα πως ειναι αρκετα καλο, ειναι βεβαια σκληρο για τους ελληνικους δρομους αλλα συνολικα ειμαι ικανοποιημενος. Φοραει conti sc3 και πανε πολυ καλα ως στιγμης, αν και αρχιζουν να φθειρονται πλεον και να σκεφτομαι τα επομενα λαστιχα. Για το τιμονι τα εχετε πει ολοι δεν εχω κατι να προσθεσω , συμφωνω ,αν και το σωζει λιγο το sport. το κιβωτιο μου αρεσει με την κοντη κλιμακωση του δινει πιο sport χαρακτηρα .
Αυτα προς το παρον, θα επανελθω και με αλλα post για το bravo, αλλα και για τις διαφορες του με την giulietta 170 ps που οδηγησα προσφατα.Φίλε μου λίγο αργά μεν αλλά....παρά ποτέ ε?Το τρίξιμο δεν είναι από τη κολόνα εσωτερικά αλλά από το έξω μέρος,εκεί που δένουν τα δύο μαύρα πλαστικά της κολόνας και το καπάκι κάτω από τους υαλοκαθαριστήρες.Από σκόνη είναι,καθάρισμα θέλει.
-
RE: Opel Insignia
Ο χρήστης ak20 έγραψε:
Σωστά, εξάλλου το πάτωμα του Corsa είναι Punto.
Για ρίξε μια ματιά στα αυτοκινητιστικα ημερολόγια κ δες ποιός έβγαλε αυτή την πλατφόρμα πρώτος και ποιός την έδωσε σε ποιόν;;;
Η Φίατ το μόνο που έδωσε ήταν το τιμόνι...
Κ το αποκορύφωμα; Το σχεδιασμό τον έκανε 'δώρο' ο Τζουτζάρο πακέτο με το σχεδιασμό της Μπρέρα...που κ αυτη σε πάτωμα της GM στηρίζεται...Ετσι όπως τα λες ακριβώς είναι φίλε μου για corsa-punto(του CORSA είναι το πάτωμα).Θυμάσαι πριν τη παραλίγο συνεργασία FIAT-GM, τα PUNTO-BRAVO να είχαν ημιάκαμπτο πίσω???Μερικές φορές δε τη καταλαβαίνω τη FIAT!!!!