Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    T
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 5
    • Best 0
    • Groups 0

    tetratroxos

    @tetratroxos

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    5
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    tetratroxos Unfollow Follow

    Latest posts made by tetratroxos

    • RE: -Διοδια- ...δεν πληρωνω!!!

      Ο χρήστης criuser έγραψε:
      Eχει τύχει μπροστά μου στον Κηφισσό να φύγει ρόδα από νταλίκα και μετά από ένα τρομακτικό ταξίδι 500 μ και αφού έκανε ένα γκέλ 5 μέτρων στο δεξί στηθαίο σταμάτησε στην ΛΕΑ .
      Ευτυχώς είχαμε όλοι Αγιο και δεν ακούμπησε κανένα .
      Αυτά τα προβλήματα δεν είναι θέματα του δρόμου .
      Είναι των αυτοκινήτων και λύνονται μόνο με ένα και δύσκολο και ενοχλητικό τρόπο .
      Κάμερες παντού , τσίμπημα και ανασκολοπισμός των υπεύθυνων ιδιοκτητών και οδηγών .

      Το όχημα βέβαια πρέπει να έρχεται άμεσα .

      Δεν αναφερόμαστε στα αυτοκίνητα-φορτηγά, αλλά στο γεγονός ότι γίνεται ατύχημα και δεν υπάρχει αμάξι της Νέας Οδού να έρθει να μας βοηθήσει. Επειδή τυγχάνει και δουλεύω σε εταιρία που γνωρίζει πόσα οχήματα έχει η ΝΕΑ ΟΔΟΣ, σας ενημερώνω ότι τα οχήματα της συγκεκριμένης εταιρίας για ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ ΛΑΜΙΑ είναι μόλις 19. Δηλαδή 210 χλμ και άλλα τόσα σύνολο 420 έχουμε 19 οχήματα να μας φυλάνε. Κάντε τη διαίρεση και βρείτε πόσα αντιστοιχούν! Και κάτι άλλο καλόπαιδα. Πού είναι ο φωτισμός στη Μαλακάσσα;;;;; Πού είνια οι τουαλέτες που επιβάλλεται να έουν σε όλα τα παρκινγκ οι κλέφτες; ΠΟΥΘΕΝΑ! Θέλω όταν με πιάσει κόψιμο στην ΕΘΝΙΚΗ ΟΔΟ να μπορώ να έχω μια τουαλέτα και να μην κάνω την ανάγκη μου με τα βλέμματα όλων των διερχόμενων οδηγών.

      ΔΙΦΩΝΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ;;;;

      posted in Περί αυτοκίνησης
      T
      tetratroxos
    • RE: -Διοδια- ...δεν πληρωνω!!!

      Ο χρήστης thymios έγραψε:
      @tetratroxos
      Να ξυπνήσω από τι;;;

      Έχω γράψει τρία κατεβατά πράγματα και πολλά περισσότερα άλλοι εδώ μέσα και δεν έχει βγει κάποιος από όσους δεν πληρώνουν να πει 'δεν είναι έτσι, δεν έχουν βελτιωθεί οι δρόμοι, ίδιοι με πριν είναι', κάτι! Να διαφωνίσει! καλό είναι να μη θέλουμε να πληρώνουμε, δικαίωμά μας. Αλλά επί της ουσίας, εκτός από απαντήσεις του τύπου 'αφού θες να πληρώνεις, πρόβλημά σου', δεν είδα και πολλά.

      Ξαναγράφω μερικά απλά: Αυτήν τη στιγμή οποιοσδήποτε μείνει στο δρόμο, ό,τι ώρα του 24ώρου, θα έρθει όχημα επέμβασης να σε καλύψει να μην πέσει κανείς πάνω σου. Αν χρειαστείς βοήθεια, θα σου παρέχουν. Αν προκληθεί ατύχημα, ο δρόμος θα κλείσει σύμφωνα με ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ κι όχι με τον κοιλαρά τροχονόμο να κάνει ακαταλαβίστικες χειρονομίες που δεν υπάρχουν σε κανένα κώδικα. Θα περάσεις από κει και θα καταλάβεις οτι κάτι γίνεται. Αν ξεκινήσουν να γίνονται εργασίες συντήρησης, θα ενημερωθείς με κώνους, flr, οχήματα. Όχι κάτι κώνους αρχαίους, ύψους 40 εκατοστών που έχει η τροχαία...

      Όταν λοιπόν βλέπω όλα αυτά, όταν βλέπω οτι ακόμη και στην καρμανιόλα που λέγεται Κορίνθου-Πατρών πήγαν δυο συνεργεία και κόψαν τα χορτάρια, αντικατέστησαν πινακίδες, έκλεισαν λακκούβες, μάζεψαν σκουπίδια δεκαετιών, ε για μένα αυτό είναι δείγμα προς τη σωστή κατεύθυνση. Έτσι απλά.

      Τόσα χρόνια δε γινόταν ούτε αυτό. Αλλά απορώ γιατί οι περισσότεροι γίνονται τώρα επαναστάτες και τόσα χρόνια δε μιλούσε κανείς. Γιατί δε μίλησε κανείς τόσα χρόνια που σκάσαμε ένα καράβι λεφτά στο ΤΕΟ και δεν βάφονταν καν οι λωρίδες; Γιατί δε μίλησε κανείς για τις μπάρες που δεν αντικαθίστονταν ποτέ; Γιατί δε μίλησε κανείς για τις μπάρες που από ασχετοσύνη των συνεεργείων κουμπώνονταν ανάποδα (δηλαδή με ανάποδη φορά η επικάλυψή τους) και σε ενδεχόμενη σύγκρουση γίνονταν σούβλες;; Ποιός αντέδρασε όταν αυτοί οι δρόμοι, τύπου Κορίνθου - Πάτρας είχαν βαφτιστεί αυτοκινητόδρομοι;; Γιατί δεν επαναστατείτε απέναντι στο κράτος που στη συμφωνία που έκανε με τους ιδιώτες, βάφτισε αυτό το δίκτυο ως δίκτυο αυτοκινητοδρόμων και τους έδωσε το δικαίωμα να αξιώνουν διόδια;;;

      Θα πούμε ποτέ οτι δεν πετάμε απ το Ελ. Βενιζέλος πεειδή είναι γερμανικών συμφερόντων; Μήπως θα αρνηθούμε να πληρώσουμε φόρους αεροδρομίου; Ή μήπως δε θα μπαινουμε στην Αττική οδό; Μήπως δε θα περνώ απ τη Γέφυρα Ριου-Αντιρρίου επειδή έχει 12€; όσο έχω την ελάχιστη οικονομική δυνατότητα από κει θα περνώ. Θα μου πείτε πως όλα αυτά τα παραδείγματα πρώτα κατασκευάστηκαν και έπειτα άρχισε η χρέωση. Το δέχομαι. Ωστόσο η λειτουργία των δρόμων είναι πολύ καλή και έχει ήδη γίνει βελτίωση στο μέγιστο που θα μπορούσε να γίνει. Το να αξιώνω πιο δίκαια διόδια, με μικρότερο κόστος ανά χιλιόμετρο και με χιλιομετρική χρέωση με βρίσκει σύμφωνο απολύτως. Αλλά αυτό είναι άλλο απ το να μη πληρώνω καν

      Όλη αυτή η αντίδραση έχει τη βάση της, δε διαφωνώ. Αλλά όσο λογικό είναι κανείς να χει μπουχτίσει και να μη γουστάρει να πληρώνει πλέον, άλλο τόσο λογικό είναι κάποιοι από μας να βλέπουμε να γίνονται βήματα προς τη σωστή κατεύθυνση και να πληρώνουμε. Πώς να το κάνουμε, πρέπει να δεχτούμε τη διαφορά απόψεων. Και αυτή είναι και η ουσία του διαλόγου, δε συμφωνείς;

      Εγώ προσωπικά είχα πάθει ατύχημα στον Άγιο Στέφανο τον Νοέμβριο του 2009. Τετακέ στην εθνική οδό. Ήμουν 10 λεπτά σταματημένος με τη μούρη προς τη Λαμία στο ρέυμα προς Αθήνα. Κάλεσα την τροχαία επειδή το αμάξι δεν έπαιρνε μπροστά. Εντέλει μέχρι να έρθει και αυτή το αυτοκίνητο πήρε και σταμάτησα στο parking που είναι ακριβώς μετά το στρατόπεδο. Είχε κλατάρει το ένα λάστιχο και λόγω της μεγάλης νεροποντής δεν μπορούσα να το αλλάξω. Μετά από δέκα λεπτά είδα ένα περιπολικό να προχωράει με αργή ταχύτητα και από πίσω του όλη η κυκλοφορία. Είχα καλέσει την ΕΛΠΑ και περίμενα (τελικά μετά από μια ώρα δεν είχε έρθει ακόμα). Στη διάρκεια αυτής της ώρας δεν είδα ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΟΧΗΜΑ ΑΠΟ ΤΗ ΝΕΑ ΟΔΟ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΘΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΒΟΗΘΕΙΑ! ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΠΕΡΑΣΕ. Αυτά λοιπόν που λέτε να τα πείτε σε άλλους και όχι σε εμένα που Κάνω το δρόμο Οινόφυτα Μεταμόρφωση τουλάχιστο 2 φορές καθημερινά. Απαιτώ δρόμους και μετά να πληρώσω διόδια.

      ΤΕΛΟΣ

      posted in Περί αυτοκίνησης
      T
      tetratroxos
    • RE: -Διοδια- ...δεν πληρωνω!!!

      Και κάτι ακόμα! Για κοιτάτε πόσα πληρώνουν για διόδια στο Βέλγιο και στην Ελβετία για χρήση όλο το χρόνο και μετά ελάτε να μου πείτε. Και δείτε τι δρόμους έχουν εκεί και τι εισόδημα. Είναι ΚΑΘΑΡΗ ΛΗΣΤΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟΙ! ΧΩΝΕΨΤΕ ΤΟ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ! Σας αρέσει να σας κλέβουν; Οκ! Εμένα ΟΧΙ! Αφού θεωρείτε ότι κάνετε ελεημοσύνη. Δώστε κάτι παραπάνω στα παιδιά να φτιάξουν τους δρόμους!!!!! Μην δίνετε μόνο το αντίτιμο! Μπορούν να διπλασιάσουν τα διόδια λοιπόν και να πληρώνετε εσείς που γουστάρετε να κάνετε ελεημοσύνες. Κάτι τέτοιες ιδέες μας έχουν οδηγήσει στην ΟΛΙΓΑΡΧΙΑ και στο να έχουν το χρήμα λίγοι. Και για να μην παρεξηγηθώ. ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΗΣ.
      Ευχαριστώ!

      posted in Περί αυτοκίνησης
      T
      tetratroxos
    • RE: -Διοδια- ...δεν πληρωνω!!!

      Ο χρήστης thymios έγραψε:

      Αρα, αφού δεν πληρώνεις πουθενά, το 'τα τρώνε οι ιδιώτες' είναι πρόφαση και τζάμπα γράφουμε για το 1/4 και τα 3/4...

      Τον Κορίνθου-Τρίπολης ποιός τον τελείωσε μετά από 20 χρόνια ?
      Τις σήραγγες στα Τέμπη ποιός τις φτιάχνει ?

      **η κορινθου τριπολης ειναι τελειωμενη απο το 1995!με εξαιρεση τα τουνελ,τωρα αυτα που κανει η εταιρια ειναι μικροεπεμβασεις ,μην τρελαθουμε κιολας!**οπως και η η αθηνων κορινθου οπως και η αθηνων λαμιας με εξαιρεση ενα τμημα του πεταλου που αυτο τελειωσε προ νεας οδου οπως φυσικα και το μεγαλυτερο τμημα της λαμιας-σαλονικας που κατασκευαστηκε απο το υπεχωδε καλος η κακως!
      ηρθε ο ιδιωτης τωρα εκανε ενα ρετουσαρισμα τιποτε σπουδαιο μεχρι στιγμης και τριπλασιαστηκαν τα διοδια και σε αριθμο και σε αξια.
      αυτο δεν το δεχομαι γιατι ειναι κοροιδια.
      αμα θελει ο ιδιωτης ας φτιαξει εναν αλλο δρομο δικο του και ας βαλει οσα διοδια θελει να υπαρχει και αναταγωνισμος ρε παιδι μου!

      μπορει να μου πει καποιος αν θελω να παω αθηνα λαρισα,υπαρχει σωστο επαρχιακο δικτυο να μπορω να παω δωρεαν?πληρωμενο απο τους φορους που πληρωνει το αμαξι μου?

      Όχι και ρετουσάρισμα βρε Αλφα...
      Ο δρόμος είχε χίλια μύρια στραβά...

      Για όσους δεν το γνωρίζουν: Η Κορίνθου - Τρίπολης είχε σχεδιαστεί και είχε μελετηθεί να βρίσκεται σε χαμηλότερη υψομετρική στάθμη. Η μελέτη προέβλεπε 4 ζεύγη σηράγγων. Επειδή όμως την εποχή που κατασκευάστηκε η τεχνογνωσία όσον αφορά τις σήραγγες στην Ελλάδα ήταν αμελητέα, αποφασίστηκε ένα πολύ μεγάλο τμήμα της να κατασκευαστεί σε υψηλότερη υψομετρική στάθμη και να αποφευχθούν οι σήραγγες. Φυσικά το Αρτεμίσιο είναι ένας μεγάλος και απότομος ορεινός όγκος και δε μπορούσαν να αποφύγουν τις σήραγγες εκεί. Εεπιδή όμως το ελληνικό δαιμόνιο 99/100 φορές λειτούργεί με γνώμονα την πουστιά με την αναθεώρηση της στάθμης του δρόμου δεν τροποποίησαν τις γεωλογικές και υδραυλικές μελέτες και τις διατήρησαν ως είχαν στην αρχική μελέτη!! Το μόνο που έκαναν λοιπόν ήταν απλώς να τοποθετήσουν καποιους αγωγούς απορροής στα σηεμία που ήταν εμφανές το πρόβλημα...Αποτέλεσμα;; Το 2003 έπεσε ο δρόμος στη Στέρνα. Ήταν ένα πρόβλημα που όλοι γνώριζαν...

      Τι κάνει λοιπόν η εταιρεία τώρα, με την οποία ούτε σχέση έχω, ούτε συμφέροντα...Αλλά τα σωστά να λέγονται...

      1. Κατασκευάζει νέες σήραγγες στα τμήμα πριν το Αρτεμίσιο. Το καλοκαίρο πέρασα και αν δεν κάνω λάθος όλες έχουν παραδοθεί στην κυκλοφορία. Αποφεύγεται έτσι το σύμπλεγμα στροφών στις περιβόητες κεραίες, οι οποίες στροφές ήταν απλώς τραγικές: Κατηφορικές με σχεδόν μηδενική κλίση και παραεταμένες...

      2. Αναθεωρεί το σύστημα απορροής, όπως θα έπρεπε να χε γίνει εξ αρχής.

      3. Κατασκευάζει ΛΕΑ. Ο δρόμος δεν είχε ΛΕΑ!

      4. Βελτιώνει τον ασφαλτοτάπητα, τις κλίσεις, τροποποιεί κάποιες επικίνδυνες στροφές (πχ ΣΕΑ Αλέας), τοποθετεί προστατευτικά πλέγματα για την πτώση βράχων..

      5. Τοποθετεί φωτισμό σε ένα δρόμο που είχε μόνο ανά τμήματα φως.

      Για την διάνοιξη του δεύτερου σκέλους της παλαιάς σήραγγας δεν αναφέρομαι, γιατί δεν θυμάμαι από ποιόν φορέα τελικά κατασκευάστηκε.

      Ε συγνώμη, τι άλλο πρέπει να κάνει μια εταιρεία (ναι ιδιωτική, δυστυχώς μια ιδιωτική εταιρεία) για να αξιώνει διόδια; Πριν δοθούν οι δρόμοι σε εταιρείες, πληρώναμε πάλι διόδια και είχαμε έναν κάκιστο δρόμο, με ένα σωρό ελλείψεις, που ποτέ δεν έκαναν καν τον κόπο να τον καθαρίσουν. Αφού το κράτος αποδείχθηκε (συνειδητά) ανίκανο να φτιάξει και να συντηρήσει έναν δρόμο της προκοπής, ας τα φάνε τα λεφτά κάποιοι ιδιώτες...Στο κάτω κάτω με αυτό τον τρόπο δουλεύουν και 100-200 άνθρωποι στη συντήρηση. Κι έτσι και μείνω κάπου, θα ρθουν άμεσα να με εξυπηρετήσουν.

      Το δεύτερο που έχω μαρκάρει έντονα απ όσα λες, να φτιάξει δλδ κάθε εταιρεία δικό της δρόμο, καταλαβαίνεις οτι δε γίνεται με τίποτα...

      Φιλικά

      οταν εχεις πληρωσει τα κερατα σου περιμενεις πραγματα στην ωρα τους οχι οταν εχουν γινει απειρα τροχαια σε εχουν καταραστει χιλιαδες να βγεις και να κανεις τα αυτονοητα..

      Τόσα χρόνια λοιπόν που πλήρωσες (όπως κι εγώ) τα κέρατά σου, αλλά ο δρόμος ακόμη διαχειριζόταν από το κράτος (ήταν δηλαδή χειρότερος κατά πολύ δρόμος σε σύγκριση με τώρα), είδες προκοπή; είδες βελτίωση;; Καλά καλά το ΤΕΟ δεν έκανε τις αυτοννόητες ανανεώσεις στις διαγραμμίσεις των λωρίδων! Έμενες στη μέση του δρόμου και δε σε μάζευε κανείς...

      Προσωπικά είμαι εναντίον της διαχέιρισης των δρόμων από ιδιωτικές εταιρείες. Αλλά το να λέμε οτι δεν πληρώνουμε μέχρι να φτιάξουν δρόμο, είναι εντελώς ανεδαφικό. Η λογική είναι απλή: τόσα χρόνια πληρώναμε και δε μάζευαν ούτε στοιχειωδώς τα σκουπίδια. Τώρα πληρώνουμε και βλέπουμε έργα. Πώς να το κάνουμε; Να με πειράζει που τα τσεπώνει η εταιρεία;; Και τι μπορώ να κάνω με αυτό;; Μηπως γι αυτόν ακριβώς το λόγο δεν είχαν αυτή την κατάσταση οι δρόμοι πριν τη σύμβαση παραχώρησης;; Κλασικό: εξαθλίωση πριν την πώληση. Αλλά στο κάτω κάτω εμένα που είμαι απλός οδηγός και δεν έχω δει να μου επιστρέφεται ούτε δεκάλεπτο του ευρώ πίσω απ τους φόρους που μου παίρνει το γαμοκράτος της μαύρης τρύπας, εμένα λοιπόν με νοιάζει να χω έναν ασφαλή δρόμο. Το αν αντέχω να τον πληρώσω είναι ενα άλλο θέμα.

      Υπάρχουν πολλοί που δεν πληρώνουν στα διόδια. Προσωπικά είμαι εναντίον αυτής της λογικής. Γιατί κύριοι εσείς που δεν πληρώνετε, που σηκώνετε τις μπάρες και φέυγετε, δεν τα ξέρατε τα σχέδια της κυβέρνησης με πράσινους και μπλε κόκκους που ψηφίσατε;; Δε διαβάσατε το προεκλογικό πρόγραμμα;; Ή μήπως πάρα πολλοί από σας ψήφισαν οπαδικά;; Λέω εγώ τώρα...Εφόσον δεν θέλετε να πληρώνετε, καλά κάνετε και αντιδράτε. Όμως αν τώρα δεν πληρώνουν πχ 100.000 Έλληνες, πριν την παραχώρηση των οδών, τότε που οι δρόμοι ήταν 'κρατικοί', πόσοι από αυτούς πάλι δε πλήρωναν;

      Thymio ξύπνα!

      Αν ήταν έτσι θα έπαιρνα εγώ τη διαχείριση της Ε.Ο. Αν είναι να παίρνω λεφτά για να κάνω τα έργα μετά άστο! Φτιάξε το δρόμο, ΦΤΙΑΞΕ ΠΑΡΑΔΡΟΜΟΥΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΥΟ ΠΛΕΥΡΕΣ ΚΑΤΑ ΜΗΚΟΣ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ ΟΠΩΣ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΝΟΜΟ και μετά ζήτα διόδια. Έλεος πια! Οι περισσότεροι εδώ μέσα που είστε υπέρ των διοδίων φαντάζομαι ότι θα είστε και από αυτούς που ψηφίζουν τα δύο μεγάλα κόμματα Ή ΠΟΥ ΔΕΝ ΨΗΦΙΖΟΥΝ ΚΑΘΟΛΟΥ. Κατάλαβε ότι μόνο με αγώνες ΟΛΩΝ μπορούμε να αλλάξουμε αυτή την Ελλαδίτσα. Ας γίνει η αρχή με τα διόδια.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      T
      tetratroxos
    • RE: -Διοδια- ...δεν πληρωνω!!!

      http://elawyer.blogspot.com/2011/01/blog-post_05.html

      Μη μασάτε όσοι δεν πληρώνετε. Όσοι πληρώνετε σταματήστε. Μείνετε ενωμένοι και πατήστε τους. Με το φόβο και την τρομοκρατία θέλουν από 100.000 να μας κάνουν 1.000, εύκολη λεία αν όχι αδιάφορη. ΧΟΥΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ. ΤΟ ΠΟΤΕ ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΤΟ ΠΟΥΜΕ.

      Εσφαλμένη η απάντηση της Αρχής για τις κάμερες στα διόδια

      Όπως έχει δημοσιοποιηθεί, η Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα επέτρεψε με απαντητικό της σημείωμα προς τα Υπουργεία Μεταφορών και Προστασίας του Πολίτη, την χρήση εικόνων από τα αυτοκίνητα που διέρχονται χωρίς να πληρώσουν διόδια, προκειμένου οι επιχειρήσεις που εκμεταλλεύονται τους δρόμους να μπορούν να στραφούν δικαστικώς εναντίον των οδηγών.

      Πρόκειται για μια νομικά εσφαλμένη απόφαση της Αρχής, η οποία υποπίπτει σε σοβαρή και ανεξήγητη αντίφαση σε σχέση με την Γνωμοδότηση 1/2009 (βλ. εδώ), με την οποία η Αρχή έκρινε αντισυνταγματική την τότε τροπολογία για τις κάμερες, όταν η ΝΔ επέβαλε την νομοθετική εξαίρεση εφαρμογής της προστασίας προσωπικών δεδομένων από κάθε κάμερα του δημοσίου.

      Σε εκείνη την Γνωμοδότηση, η Αρχή επέμενε – ορθά- ότι η λειτουργία των καμερών προϋποθέτει την θέσπιση ειδικής νομοθεσίας με την οποία θα προβλέπονται συγκεκριμένες διατάξεις για τη συλλογή, την αποθήκευση, τη χρήση και την διαβίβαση των δεδομένων. Διαφορετικά, μια γενική διάταξη που λέει απλώς ότι «επιτρέπεται η λειτουργία καμερών», χωρίς την πρόβλεψη σαφών όρων συλλογής εικόνων και δικαιωμάτων για τους πολίτες είναι αντίθετη στο Σύνταγμα και την Ευρωπαϊκή Σύμβαση των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου.

      Η Αρχή ξέχασε αυτές τις συνταγματικές αξιολογήσεις της στην απάντηση που έδωσε στα δύο Υπουργεία για τις κάμερες των διοδίων. Αναφέρει ότι οι συμβάσεις που έχουν οι επιχειρήσεις με το κράτος περιλαμβάνουν ως όρο την υποχρέωση του Δημοσίου για χορήγηση «άδειας χρήσης ηλεκτρονικών τεχνικών συσκευών για τη βεβαίωση της μη καταβολής από τους χρήστες του ισχύοντος διοδίου τέλους από την Αρχή Προστασίας Δεδομένων». Αυτός ο συμβατικός όρος θεωρήθηκε επαρκής νομική βάση για την Αρχή, η οποία έσπευσε να θεωρήσει ότι με αυτόν τον τρόπο πληρούται η εξαίρεση του άρθρου 5 παρ. 2 στ. β’ του Ν.2472 (εκπλήρωση νομικής υποχρέωσης του υπεύθυνου επεξεργασίας), χωρίς όμως η Αρχή αυτή τη φορά να εξετάσει τη συνταγματικότητα της συγκεκριμένης διάταξης, όπως είχε πράξει με την Γνωμοδότηση 1/2009. Διότι εάν είχε εξετάσει τη συνταγματικότητα θα διαπίστωνε και πάλι ότι ελλείπουν οι σαφείς νομοθετικές διατάξεις που προβλέπουν τους όρους συλλογής των προσωπικών δεδομένων από αυτές τις κάμερες.

      Επίσης, ως μέτρο, η συλλογή φωτογραφιών δεν είναι το ηπιότερο: θα μπορούσε η καταγραφή να γίνεται χειρόγραφα από έναν υπάλληλο των διοδίων ή ακόμη ορθότερα από κάποιον προανακριτικό υπάλληλο. Διότι η κάμερα δίνει μόνο τον αριθμό του αυτοκινήτου, με αποτέλεσμα να κινδυνεύουν ιδιοκτήτες αυτοκινήτων να διωχθούν ενώ δεν έχουν τελέσει οι ίδιοι την παράβαση. Οπότε τα δεδομένα που συλλέγονται από τις κάμερες δεν είναι ακριβή και μπορεί να οδηγήσουν αθώους στα δικαστήρια. Διάβασα μάλιστα ότι η σκέψη των εταιριών είναι η έκδοση διαταγών πληρωμής που θα οδηγήσει κατευθείαν τους πολίτες στην αγκαλιά του ΤΕΙΡΕΣΙΑ.

      Συνεπώς, η «άδεια» που δίνει η Αρχή δεν βρίσκεται σε συμφωνία με το Σύνταγμα και το Ευρωπαϊκό Δίκαιο, γι’ αυτό θα πρέπει να επανεξεταστεί η υπόθεση από το ανεξάρτητο όργανο, σε κανονικό σχηματισμό διοικητικού συμβουλίου κι όχι ως ένα «ενημερωτικό» σημείωμα από τον Πρόεδρό του.

      Επιβεβαιώνεται έτσι, για άλλη μια φορά, ότι η Αρχή μετά την έκδοση μιας γνωμοδότησης περί αντισυνταγματικής νομοθεσίας, δεν επιμένει για την επιβολή των απόψεών της, αλλά μάλλον αποσιωπά το θέμα, όπως ήταν το συμπέρασμα και στην Αξιολόγηση της Αρχής Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων για το 2009 (βλ. εδώ).

      posted in Περί αυτοκίνησης
      T
      tetratroxos
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr