Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    T
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 3
    • Best 0
    • Groups 0

    ted22

    @ted22

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    3
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    ted22 Unfollow Follow

    Latest posts made by ted22

    • RE: ΦΙΜΕ ΤΖΑΜΙΑ

      Χαίρετε. Είμαι κάτοχος του νέου ι30 και θέλω να βάλω αντηλιακές μεμβράνες. Αρχικά προσανατολιζόμουν σε 3m crystalline 70 επειδή θέλω σχετική νομιμότητα αλλά και άνεση στην ορατότητα νύχτα - μέρα - παρκάρισμα κλπ. Έχω διαβάσει αρκετά σχόλια αλλά προβληματίζομαι για διάφορα...ανεξαρτήτως 3m, llumar,madico κλπ.....

      1. περίεργες αντανακλάσεις - είδωλα στα παράθυρα, κυρίως τη νύχτα και ιδίως στον κεντρικό καθρέπτη πχ.με τις αντιστάσεις,
        2)ξήλωμα και βάλσιμο τσιμούχας ( ιδίως σε κάτι yaris) το οποίο θέλω να αποφύγω αν γίνεται χωρίς βέβαια μελλοντικά προβλήματα,
        3)η cr70 θεωρείται λίγο πιο παχιά σαν φίλμ απο τις άλλες οπότε φοβάμαι τυχόν προβλήματα με τον μηχανισμό στα ηλεκτρ. παράθυρα....μην κολλάνε πχ,
        4)φουσκάλες που δεν φύγουν στη βδομάδα λόγω του ότι οι cr70 είναι σχετικά πιο ...δύσκολες στην τοποθέτηση απ ότι λένε,
        5)γιατί ακόμα και οι επίσημοι εφαρμοστές της 3m με σπρώχνουν σχεδόν πάντα σε άλλες μεμβράνες της 3m;
        6)πολλοί είχαν ανεξαρτήτως εταιρικής προτίμισης χαρακιές ή κάθετες - οριζόντιες γραμμές από την αρχή κάτι που εντείνονταν με την πάροδο του χρόνου;
        7)θολώνει το πίσω παρμπρίζ το χειμώνα πιο εύκολα με τις μεμβράνες και δυσκολεύει το ζήτημα με τις ανντιστάσεις του πίσω παρμπρίζ;
        υπάρχει πρόβλημα με τα rayban γυαλιά ηλίου που φοράω;....
        Σκούρες μεμβράνες δεν με ξετρελένουν.
        Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις.....ειδικά απο τους κατόχους ι30 (προβληματίζομαι πάρα πολύ για το πίσω παρμπρίζ).....
      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      T
      ted22
    • RE: kia ceed vs hyundai i30 βενζίνη 1,4

      Ο χρήστης gm1978 έγραψε:
      Για πες antonn για το κλίμα. Η γυναίκα μου μου λέει να έχουμε κλίμα. Τελικά αξίζει ή όχι; ο αυτόματος διζωνικος κάτι πρεπει να προσφέρει σε σχέση με το ac η όχι;

      Κι εμένα μου άρεσε περισσότερο το ceed αλλά τελικά πήρα το i30 1.4 βενζίνης comfort (δες την άποψή μου σε άλλο άρθρο που σου απάντησα - διαφορές i30 σε ντίζελ - βενζίνη). Το κριτήριο που προτίμισα το ι30; 1) πιό άνετη θέση οδήγησης ως προς το πλάτος για τα γόνατα....στο ceed τα πόδια μου χωρίς να είμαι ψηλός βρήσκαν μονίμως κι άσχετα με τις ρυθμίσεις στα χειριστήρια του ac κλπ, 2) λίγο χειρότερη ορατότητα στα πίσω παράθυρα, 3) μόνο το i30 έχει φώτα ομίχλης.
      ....Μακάρι να είχε το i30 το τιμόνι του ceed....
      Όσο για το απλό ac μην το κουράζεις μια χαρά είναι ...(όχι ότι δεν θα προτιμούσα κλιματισμό βέβαια αλλά νομίζω ότι θα ήταν το τελευταίο που θα πρεπε να σκεφτείς).
      Και κάτι τελευταίο ...το ι30 δεν το φέρνουν (ούτε ξεχωριστή παραγγελία) με ρεζέρβα ανάγκης ( ίσως πια και το ceed )που θεωρώ απαραίτητη. Τελικά βρήκα απο παλαιότερο ceed που το μετέτρεψε σε αέριο.
      ...Πάρε βενζίνη και μετά αν το κρίνεις στα 3 - 4 χρόνια σκόπιμο κάντο με 800 ευρώ αέριο. Κερδισμένος θα σαι.
      ... Η γνώμη μου για το αμάξι 10000000 αλλά για το aftersales της κεντρικής αντιπροσωπείας άσε...οι εγγυήσεις στην Ελλάδα είναι πολύ μα πολύ σχετικές... Ελπίζω να μην τη χρειαστώ στα 5 χρόνια....

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      ted22
    • RE: HYUNDAI i30 (2012) Diesel - Petrol

      Φίλε, εγώ έχω αγοράσει βενζινοκίνητο i30 1.4 comfort (με υποβραχιόνιο) το Φεβρουάριο του 2013. Οι εντυπώσεις γενικά άριστες. Ροπή εκπληκτική κι από πολύ πολύ χαμηλά (κι ας λένε για ντίζελ), δεν θα σε προδώσει από ροπή , η οποία είναι και γραμμικότατη. Και με ac μια χαρά τραβάει σε γενικές γραμμές. Αθόρυβο χαμηλά απο κει και πέρα λογικά πράγματα και πάντως σίγουρα πιο αθόρυβο ( λογικό νομίζω) από το ντίζελ.Χώροι υπεραρκετοί. Έχω κάνει λίγα χιλιόμετρα (2500). Στα μείον του η μάλλον -αν και νωρίς βέβαια- αυξημένη κατανάλωση. Δηλαδή με υπερπλήρες ρεζερβουάρ το ( μηδενισμένο πολλάκις ) τριπ μου βγάζει αυτονομία περίπου 640 χιλιόμετρα (κάτι που από τριπλό τσεκάρισμα μου σε ταξίδι Αθήνα - Βόλος και επιστροφή ) μάλλον ισχύει. Το παράξενο είναι πως το τριπ έδειχνε 6.3 το πολύ 6.5 κατανάλωση.... ( σε τρία ταξίδια και με ταχύτητα 110- 160 χιλ, με πόδι σταθερό στην περισσότερη διαδρομή στα 120 συνήθως). Στην πόλη περίπου 500 με 550 αυτονομία αλλά αυτό δεν είναι προς ιδιαίτερη αξιολόγηση μιας που οι συνθήκες οδήγησης και κυκλοφορίας ποικίλουν. Επίσης το τιμόνι παρά το flex σε καμιά από τις 3 ρυθμίσεις πραγματικά δεν με ικανοποίησε σε πληροφόριση. Ίσως η φιλοσοφία του είναι εντελώς οικογενειακή.... Η ανάρτιση σε υψηλές ταχύτητες πολύ καλή αλλά μέσα στην πόλη χοροπηδά περίσσοτερο από όσο περίμενα, πάντως πιο άνετη από focus κλπ. Ελπίζω να σε κάλυψα. Πάντως προσωπικά παρότι όλοι οι αντιπρόσωποι της εταιρίας προωθούν ντίζελ εγώ δεν το μετάνιωσα καθόλου. Καλή επιλογή και απροβλημάτιστα όλοι με τα i30

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      ted22
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr