Σας προτείνω να 'google-άρετε' ΘΟΡΥΒΟΣ ΣΤΑ ΠΙΣΩ ΦΡΕΝΑ ΣΤΗΝ ΟΠΙΣΘΕΝ και να δείτε πόσες περιπτώσεις από TOYOTA-SEAT-VW-OPEL υπάρχουν καταγεγραμμένες και πόσο ταλαιπωρούνται οι κάτοχοι των αυτοκινήτων από όλα αυτά τα ανίδεα 'εξουσιοδοτημένα' συνεργεία.
Όπως σας έχω ήδη πει, μετά από δύο (2) email που έστειλα στη CHEVELLAS πήρα τηλεφωνική απάντηση στις 10/11/2010 ότι ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΧΕΙ ΑΝΑΦΕΡΘΕΙ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΛΛΟΝ.
Δηλαδή ήμουν ο πρώτος που το ανέφερα ? Δε νομίζω !
Ο φίλος antonis No1, γράφει ότι ήδη τους το έχει πει εδώ και καιρό και ακόμα περιμένει την επίσημη οδηγία της CHEVELLAS προς τα συνεργεία.
Πιστεύω ότι σίγουρα έχει αναφερθεί και από άλλους, όμως μάλλον η CHEVELLAS κάνει την πάπια.
Οπότε επιμένω ότι μία ομαδική 'αντίδραση' θα ήταν προς όφελος όλων μας.
Latest posts made by stratos-t
-
RE: Chevrolet Cruze
-
RE: Chevrolet Cruze
Φίλοι CRUZEάκηδες, καλημέρα και καλή εβδομάδα.
Κατ’ αρχήν να ευχαριστήσω τον φίλο Cruzakia για το καλωσόρισμα.
Όπως έχω ήδη πει, έχω το LS PLUS S/R (1.6) ΛΕΥΚΟ.
Το έχω από αρχές ΦΕΒ 2010 και σε γενικές γραμμές είμαι αρκετά ευχαριστημένος λαμβάνοντας πάντοτε υπόψη τη σχέση τιμής – ποιότητας.
Τα χιλιόμετρα που έχω μέχρι τώρα είναι περίπου 4.500km. Δεν το κυκλοφορώ ιδιαίτερα διότι αφ’ ενός είμαι φανατικός μηχανόβιος (DL-650 VSTROM) και αφ’ ετέρου εργάζομαι στο κέντρο των Αθηνών, οπότε όπως καταλαβαίνεται εκ των πραγμάτων κυκλοφορεί μόνο ΠαρασκευοΣαββατοΚύριακο.
Όσον αφορά στις καταναλώσεις, η δική μου ένδειξη είναι κολλημένη εδώ και αρκετό καιρό στα 10,9 Lt / km.
Θεωρώ ότι είναι υψηλή και ότι αυτό οφείλεται στο σχετικά βαρύ αμάξωμα και στον «ψιλοασθενικό» κινητήρα των 1.6Lt.
Παρ’ όλα αυτά έχω συμβιβαστεί με αυτή την κατανάλωση και τη θεωρώ δεδομένη.
Τώρα, σχετικά με το τρίξιμο των φρένων στην όπισθεν, θα μου επιτρέψετε να διαφωνήσω με τον φίλο nikstar διότι διαβάζοντας τις αναφορές από τους υπόλοιπους CRUZEάκηδες, διαπιστώνει κανείς ότι όσα km και να έχει το αυτοκίνητο, το τρίξιμο παραμένει οπότε δεν είναι θέμα «φαγώματος» ή γυαλοχαρτίσματος στα τακάκια.
Επιπλέον, διαβάζοντας αναφορές σε άλλα forum, διαπίστωσα ότι το ίδιο πρόβλημα έχει παρουσιαστεί και σε άλλους κατασκευαστές. Δεν θυμάμαι μοντέλο αυτοκινήτου αλλά ο κάτοχος του είχε ταλαιπωρηθεί από αλλεπάλληλες επισκέψεις σε επίσημο εξουσιοδοτημένο συνεργείο όπου δεν μπορούσαν να καταλήξουν σε συμπέρασμα οπότε ξεκίνησαν με τρίψιμο στα τακάκια, μετά του τα αλλάξανε τα τακάκια και τελικά μετά από δική του επιμονή (και απαίτηση) του άλλαξαν τις δαγκάνες και το πρόβλημα αποκαταστάθηκε.
Με το ίδιο σκεπτικό λοιπόν και επειδή έχω αρκετές τραυματικές εμπειρίες από επίσημα εξουσιοδοτημένα συνεργεία πιστεύω ότι αν δεν δούμε το θέμα συλλογικά, το αποτέλεσμα θα είναι σίγουρα η ταλαιπωρία και τα αλλεπάλληλα χωρίς λόγο «κατσαβιδιάσματα» από τον κάθε «εξουσιοδοτημένο» μάστορα, ενώ εάν απευθυνθούμε ως ομάδα στην αντιπροσωπεία αναφέροντας το πρόβλημα, σίγουρα θα τους αναγκάσουμε να δουν το θέμα πιο σοβαρά και να το αντιμετωπίσουν αποτελεσματικότερα.
Αυτά προς το παρόν.
Περιμένω τις απόψεις σας. -
RE: Chevrolet Cruze
Ο χρήστης antonis NO1 έγραψε:
Έχε πάντως υπόψιν σου πως στο δικό μου για να πέσει η μέση κατανάλωση στα 8.7 πέρασαν 800 χλμ.Τα πρώτα 100 είχα 12,4 και στα 500 9,7.Κατ' επέκταση άσε το για μεγάλο αριθμό χιλιομέτρων(αν δεν το έχει κάνει ήδη)γιατι για να πέσει θέλει πολλά χιλιόμετρα καθώς στα πρώτα μόνο τις εκκινήσεις που κάνεις να υπολογίσει πάει ανετότατα στα 17.
Αυτο που λες υπαρχει σοβαρη πιθανοτητα να ισχυει και στο δικο μου.Θα το δω
Εγω εχω 9000 χλμ και γραφει 9.5 τα περισσοτερα ειναι μεσα στην πολη και αλλαγες στις 2000-3000 στρ.Τοπροβλημα μου ειναι οτι κολαει ο μετρητης εξωτερικης θερμοκρασιας και σφιριζουν τα πισω φρενα.Εχει αλλος καποιο προβλημα;Μιλαμε για το 1.8
Με τον μετρητη οχι αλλα με τα πισω φρενα οταν κανω οπισθεν εστω και με 1χλμ.
Νομιζα οτι ηταν στην αρχη που δεν εχουν φαγωθει τα τακακια αλλα ακομα και τωρα στις 11.000χλμ το κανει.
Μονο στην οπισθεν!Ο μετρητης ειναι ο.κ ,αλλα και το δικο μου στην οπισθεν κανει το τριξιμο ο πισω αριστερος τροχος!!!
Ρωτησα χθες στην αντιπροσωπεια και ειπαν οτι υπαρχουν τα 2 προβληματα και περιμενουν απαντηση απο τα κεντρικα.Θελω να μου πειτε αν η οπισθεν κουμπωνει παντα καλα και αν στη δευτερα ταχυτητα οταν ζεσταινεται το αμαξι ακουγεται λιγο το διαφορικο.Μου ειπαν απο την αντιπροσοπεια οτι ετσι ακουγονται τα οπελ και τα cevrolet κυριως απο 1.8 κυβ και πανω
Αγαπητοί φίλοι CRUZEάκιδες, καλή σας ημέρα.
Έχω το LS PLUS S/R και αντιμετωπίζω όπως και εσείς το πρόβλημα με το τρίξιμο των πίσω φρένων στην όπισθεν.
Έστειλα σχετικό e-mail (18/10/2010) στη CHEVELLAS αναφέροντας ότι το πρόβλημα εφ’ όσον έχει παρουσιαστεί σε αρκετά αυτοκίνητα, σίγουρα οφείλεται σε κατασκευαστικό ελάττωμα οπότε τίθεται θέμα εγγύησης και ότι σίγουρα θα γνωρίζουν πως θα το αντιμετωπίσουν. Επικοινώνησαν τηλεφωνικά μαζί μου (10/11/2010) δηλώνοντας άγνοια του προβλήματος, ότι δεν τους έχει αναφερθεί τίποτα σχετικό και ότι θα εκτιμηθεί από το οποιδήποτε εξουσιοδοτημένο συνεργείο για το αν εμπίπτει στην εγγύηση ή όχι.
Επειδή έχω ήδη μία **τραυματική εμπειρία **από εξουσιοδοτημένο συνεργείο της CHEVELLAS στην περιοχή των Αθηνών και επειδή θέλω να αποφύγω τις 'ειδικές γνωματεύσεις' και συμπεράσματα του κάθε 'μάστορα' σας προτείνω να απευθυνθούμε ομαδικά προς την αντιπροσωπεία απαιτώντας το αυτονόητο. Την αποκατάσταση του προβλήματος με μια επίσκεψη, δηλαδή όχι βλέποντας και κάνοντας με αποτέλεσμα να πηγαινοερχόμαστε στα συνεργεία και βεβαίως την κάλυψη του όποιου κόστους στα πλάισια της εγγύησης.
Ευχαριστώ πολύ και περιμένω τις απόψεις σας.