Μεγαλο θεμα ανοιξατε συναδελφοι. Δεν ξερω αν ειμαι εγω ιδιοτροπος, παντως προσπαθω να μην αφηνω το αυτοκινητου μου στο συνεργειο μονο του. Καθομαι απο πανω συνεχεια. Με το πρωτο μου αυτοκινητο (RENAULT CLIO 1.4) εκανα βυθομετρηση σε μια λακουβα, ευτυχως αποδειχτηκε ρηχη. Χτυπησα ομως την βαση της μηχανης μ'αποτελεσμα να χανω λαδια (οχι εντονα). Στην αντιπροσωπια που πηγα ο μηχανικος ειπε πως δεν ειναι απαραιτητη η επιδιορθωση αφου δεν υπηρχε πιθανοτητα να χυθουν ολα τα λαδια ξαφνικα. (ηταν υπαλληλος) ενω ο ιδιοκτητης της αντιπροσωπιας την θεωρησε επιβεβλημενη. Κοστιζε 80.000 δρχ. το 1992. Πεντε χρονια αργοτερα και σε συνδιασμο με το σερβις αποφασισα να επιδιορθωσω την ζημια. Εκανα ομως το λαθος να φυγω απο το συνεργειο. Το πηρα την επομενη ημερα και ξεκινησα για επαγγελματικο ταξιδι. Στον δρομο εβλεπα συννεφα καπνου απο πισω, σταματησα και ειδα ολο το πισω μερος του αυτοκινητου καλυμενο με λαδια. Επεστρεψα με προσοχη και αφου συμπληρωσα 4 λιτρα λαδι. Στην αντιπροσωπεια μου ειπαν πως ΕΚΟΨΑ την φλαντζα. Η οποια ηταν σαν σαρπεντινα. Το πιο πιθανο ηταν πως δεν την αλλαξαν. Φυσικα ουτε λογος για να αναλαβουν τις ευθυνες τους.
Εναν χρονο μετα του πηραν την αντιπροσωπεια. Η πως αλλιως μερικοι εξυπνοι χαλανε την φημη των κατασκευαστων. Η προσωπικη μου συμβουλη ειναι μια : μην αφηνετε την περιουσια σας και την ζωη σας κατα συνεπεια στο φιλοτιμο μερικων μερικων.
S
Latest posts made by stavros-93
-
RE: Εγκληματική αμέλεια από συνεργεία