Ο χρήστης nikpana1977 έγραψε:
Καλοτάξιδο φίλε μου. Πολύ καλή επιλογή. Δεν θα τό μετανοιώσεις.
Σε ευχαριστώ φίλε μου. Η αλήθεια είναι ότι ανυπομονώ να το οδηγήσω.
Ο χρήστης nikpana1977 έγραψε:
Καλοτάξιδο φίλε μου. Πολύ καλή επιλογή. Δεν θα τό μετανοιώσεις.
Σε ευχαριστώ φίλε μου. Η αλήθεια είναι ότι ανυπομονώ να το οδηγήσω.
Το test drive παιδιά έγινε πλην ομως μου το έδωσαν μονο για μια ώρα με συνοδηγό, οπότε δεν κατάφερα να το δοκιμάσω σε οριακές συνθηκες. Δυστυχώς λενε ότι αυτή ειναι η πολιτική της εταιρειας/
Εμεινα ικανοποιημένος από την αίσθηση οδήγησης, κυλιση, θορυβο κλπ.
Για τις επιδόσεις τα εχουμε πει, μην τα ξαναλεμε, αλλωστε διευκρινισα ότι δεν μπορεσα να το τεσταρω φορτωμενο.
Εμεινα τοσο ευχαριστημένος (δεδομένου των οικονομικών μου), που μετα από λιγες ημέρες παρήγγειλα το sport 2013 (με ολα τα καλούδια συν οτι μου έκαναν δώρο και ογκομετρικο συναγερμο) και σε λιγες μέρες το περιμένω.
Ευχαριστώ θερμα οσους συμμετείχαν στο τοπικ και ευχομαι καλη επιλογη σε οσους είναι σε αναζήτηση αυτοκινήτου.
Πέμπτη ή Παρασκευή θα το έχω για test drive και θα σας πω εντυπώσεις.
Ο χρήστης sham έγραψε:
Φιλε μου αμα εχεις καταληξει στο civic, κανε τη χαρη στον εαυτο σου και παρε το 1,8, που φοραει κατ'ομολογια των κατοχων εδω στο φορουμ ενα κινητηρα που εχει αρκετα χαμηλη καταναλωση ενω δεν του λειπει η δυναμη οταν χρειαστει. Μπορεις να το βρεις στο ανω ακρο του προΰπολογισμού σου.. http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3286129/
η και το προηγουμενο μοντελο στο οποιο ισως να παιρνει κ λιγο παζαρι αφου θα θελει να ξεστοκαρει ο εμπορος.. http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3104662/
η τιμη παντως για το καινουργιο 1800αρι ειναι παρα πολυ καλη
Ρώτησα και πρόκειται για το μοντελο του 2011 και βασικα με τους τρελούς που μας κυβερνανε τα φοβάμαι λίγο τα 1.800.
Σας ευχαριστώ ολους για τις προτάσεις Σας και που μπαίνετε στον κοπο να μου προτείνετε τόσο αμαξια.
Βέβαια αυτό που καταλαβαίνω ότι ο καθενας μας έχει τα δικά του στανταρ και προτιμησεις.
Στους δύσκολους καιρούς που ζουμε είναι δύσκολο να διαθέσουμε μεγάλα ποσά και να αποκτήσουμε το τέλειο αυτοκίνητο, οπότε λιγο εως πολύ ολοι μας κάνουμε κάποιους συμβιβασμους.
Κυβικα 1800 και άνω τα απορρίπτω διότι φοβάμαι πολύ ότι σε λίγο θα πληρώνουν και αυτά φόρο (συν τα τεκμηρια)
Τα diesel δεν τα απορρίπτω, αρκει να βρω κάποιο που να μου αρέσει και να ειναι στα χρήματα που διαθέτω.
Στο civic όμως από υπολογισμούς που έκανα μαζί με πωλητη θα κάνω μετά από 7 χρόνια περίπου, έχοντας κερδίσει σε επιδόσεις και έχοντας δωσει προκαταβολικά χρήματα.
Για μενα το ιδιανικο θα ήταν μια giuletta ή ένα Insigna, αλλά ξεφεύγουν σε χρήματα και διαστασεις, γεγονος που θα κανει την καθημερινη του χρήση (ζω στην Αθήνα) πιο δυσκολη. Για αυτό στράφηκα στην μικρότερη κατηγορία.
Καταρχήν νομιζω ότι θα συμφωνήσουμε ολοι ότι το αμάξι που θα αγοράσουμε πρέπει να μας κάνει κλικ, να το γουστάρουμε και εμφανισιακά. Και μέχρι στιγμής το civic εμφανισιακά προσωπικά μου άρεσει.
Επίσης σε αξιοποιστία, χώρους, εξοπλισμο και άνεση δεν το συζητάμε νομιζω είναι κορυφή.
Από όσα λέτε και διαβάζω πάσχει στις επιδόσεις και στα ρεπριζ, αλλά από την άλλη θα συμφωνήσετε ότι η ποιότητα και ασφάλεια της οδήγησης εξαρτάται ΚΑΙ από την κύλιση, τα κρατήματα στις στροφές, τις αναρτήσεις, τα φρενα και την παθητική ασφάλεια. Σε αυτά δε νομιζω ότι έχει κάποιος να του προσάψει κάτι.
Με τα ως άνω δεδομένα συν τον σουπερ εξοπλισμό του και την εγγύηση Honda μέχρι στιγμης είναι πρώτο στις προτιμήσεις μου και με κάνουν να παραβλεπω τις οχι τοσο καλές επιδόσεις του και τα όχι καλά ρεπριζ που δεν θα μου χρειαστουν και καθημερινα κιόλας.
Το να στραφώ π.χ σε renaut ή skoda που μου λέτε μερικοί αντι της honda είναι εκτός της φιλοσοφίας μου και δε νομιζω οτι θα το κάνω.
Πήρα τηλέφωνο και για test drive και αναμένω.
Ο χρήστης efthymis έγραψε:
Φιλε μου αμα εχεις καταληξει στο civic, κανε τη χαρη στον εαυτο σου και παρε το 1,8, που φοραει κατ'ομολογια των κατοχων εδω στο φορουμ ενα κινητηρα που εχει αρκετα χαμηλη καταναλωση ενω δεν του λειπει η δυναμη οταν χρειαστει. Μπορεις να το βρεις στο ανω ακρο του προΰπολογισμού σου.. http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3286129/η και το προηγουμενο μοντελο στο οποιο ισως να παιρνει κ λιγο παζαρι αφου θα θελει να ξεστοκαρει ο εμπορος.. http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3104662/
Να ρωτήσω και οι δύο αγγελίες μιλάνε για νέα μοντέλα του 13. Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει την διαφορά στην τιμή?
Αυτό σημαίνει ότι και στα 1400 θα βρω ανάλογες διαφορές ή κάτι δεν καταλαβαίνω?Για τα υπόλοιπα θα επανέλθω αύριο.
Ο χρήστης kokonekos έγραψε:
aveo diesel 1.3 95 hp 15000 eyro me aposyrsi kai petaei file moy!!!καντο ενα τεστ ντραιβ φιλε σταμ και θα διαπιστωσεις την δυναμη το ντιζελ.εχω κ εγω οικογενεια και με τα 500 λιτρα π εχει πορτμπαγκαζ βολευει τρελα...(πριν ειχα ιγκνισ με 130)χαχχαχ!!
Kαποιο λαθος κανεις,εχει χωρο μολις 290lt
Σας ευχαριστώ ολους για τις γνώμες σης.
Για το leon που λετε πολλοί, θελω να ξεφυγω από την seat, καθως το ibiza μπορει να μην εβγαλε τεραστια προβλήματα, αλλα δεν έμεινα και ικανοποιημένος.
To fiat που λετε δεν ξεφευγει οικονομικα;
Η συγκριση honda skoda νομιζω ότι είναι ατυχης σε ολους τους τομεις πλην των επιδόσεων.
Για να ξεκαθαρισω στην Εθνικη πηγαίνω και με 160, αλλλα δεν με ενδιαφερουν οι γρηγορες επιταχυνσεις αλλα το αυτοκινητο να ειναι σταθερο και να μην εχει κραδασμους. Και με ενδιαφερει να μπορώ να περάσω γρηγορα και με ασφαλεια μια νταλικα, αλλα αδυνατω να πιστεψω οτι ειναι τοσο αργο στα ρεπριζ το civic.
Πάντως λεω να το παρω για ενα test drive, όπως μου προτεινετε.
Επίσης θα παω και στην εκθεση αυτοικινητων να ριξω μια ματια.
Φιλε UnHackAble το ibiza του 2004 εχω στους 75 ιππους.
Το civic μου το παρουσιάζετε λίγο τραγικό στις επιδόσεις, αλλά από ότι διαβάζω σε διάφορες δοκιμές δεν μειονεκτεί τόσο πολύ.
Δεν είπα βεβαια ότι με δυο αυτοκίνητα που είδα κατέληξα, αλλα μου κάνει εντύπωση που ολοι το 'κραζετε' για τις επιδόσεις του.
Τόσο λίγοι είναι οι 100 ίπποι; Και εννοείται ότι θέλω κάποια στανταρ ασφάλειας και αξιοπιστίας και όχι μόνο ομορφιά και άνεση.
Dasimo γιατί να πάω υποχρεωτικά σε diesel; Κανω περίπου 16.000 χλμ τον χρόνο και σε σχεση με ενα οικονομικο βενζινοκίνητο θα αργησω να κάνω απόσβεση των παραπάνω χρημάτων, τα οποία δεν μου περισσεύουν και προτιμώ να τα δώσω για μια καλύτερη έκδοση από τον στανταρ εξοπλισμο.
Οπότε δε νομίζεις ότι αυτά που μου προτεινεις ξεφευγουν λίγο στην τιμη;
To Ηyundai στα 1400 που ειναι πιο προσιτο στην τιμη δεν έχει τα ίδια θέματα με το civic στην απόδοση;
Ευχαριστώ
Λοιπόν μόλις γυρισα απο την Honda.
Δεν το συζητώ το civic μου άρεσε πολύ περισσότερο σε εμφάνιση και σε χώρους. Το πορτ μπαγκαζ του είναι σαφώς μεγαλύτερο απο του focus. Είναι στα 407 lt που το θεωρώ άκρως ικανοποιητικό.
Η διαφορά τους Titanium-Sport είναι γυρω στα 1000 ευρώ, το civic έχει επιπλέον κάμερα οπισθοπορείας (προφανώς για να μειώσει το μειονέκτημα της περιορισμένης ορατότητας) και μεταλλικό χρώμα.
Από άποψη εγγυησης είμαστε ακριβώς στα ίδια (5 χρόνια) κατανάλωση περίπου η ίδια, παραπάνω τέλη.
Τα πίσω καθίσματα αναδιπλώνουν και προς τις δύο κατευθύνσεις.
Εμφανισιακά λοιπόν και από άποψη χώρων ειλικρινά με εντυπωσίασε.
Από ενεργητική ασφάλεια και επιδόσεις που λέτε τόσο πολύ μειονεκτεί; Δεν είμαι λάτρης και των πολύ μεγάλων ταχυτήτων.
Παιδιά με το ibiza δεν είχα τρομερά προβλήματα αλλά λέω να μην ξαναπάρω seat.
Σας ευχαριστώ
To 1400 cc δε νομίζω ότι ξεφεύγει οικονομικά. Θα πάω να το δω σήμερα. Σε ευχαριστώ για την απάντηση