Ο χρήστης ixnhlaths έγραψε:
Σχετικά με το πρόβλημα που είχα ξεκινήσει αυτό το post.
Σήμερα μου έκανε για τρίτη φορά το πρόβλημα που έχω αναφέρει. Κατά τα γνωστά σταμάτησε μετά από λίγο.
Το κοινό και στις 3 φορές, όσον αφορά το αμάξι, ήταν ότι λειτουργούσε το air condition, ντάλα ήλιος έξω, γενικά συνθήκες οδήγησης που ευνοούν τις μεγάλες θερμοκρασίες στον κινητήρα
Παρατήρηση: ο ήχος ξεκίναγε σταδιακά, αρχικά τον έκανε μόνο στο πάτημα του συμπλέκτη και μετά συνεχόμενα ανεξαρτήτως αν πάταγες συμπλέκτη. Απλά όταν τον έκανε συνεχόμενα η χροια του άλλαζε λίγο με το πάτημα του συμπλέκτη.
Ο ήχος καταγράφηκε επαρκώς αυτή την φορά με κινητό Ν70 και σας τον παραθέτω προ μελέτη.
Με την πρώτη ευκαιρία θα το πάω στο συνεργείο διεκδικόντας πλήρη έλεγχο(την 2η φορά που το πήγα μου λέγανε έλα όταν το ξανακάνει κ την 1η απλά έβαλε στον εγκέφαλο το όργανο χωρίς να του βγάλει τπτ)
Το περίεργο: σταματάει όταν το αφήσεις να κρυώσει και δεν το ξανακάνει παρά μόνο υπό τις συνθήκες που έχω περιγράψει (έντονο συνεχόμενο ζόρισμα στον κινητήρα.Πχ σήμερα είχε 42 βαθμούς έξω, στις 14.00, δουέυα επί ώρα το κλιματιστικό και κινούμουν στην Εθνική Πατρών Αθηνών με σταθερά τις στροφές πάνω από τις 3500 και κυρίως 5η-6η)
Τα Links:
http://www.logismic.com/TSI/21072007109.mp4
http://www.logismic.com/TSI/21072007110.mp4
http://www.logismic.com/TSI/21072007111.mp4
Φιλε Γιάννη,
συνεχιζω τη χθεσινή μας επικοινωνία μέσα από το forum καθώς το θέμα μπορεί να αφορά κι άλλους.
Λοιπόν άκουσα τα βιντεάκια σου και μιλάμε για ακριβώς τον ίδιο καταραμένο θόρυβο. Προσωπικά τους τον είχα περιγράψει σαν περιστρεφόμενο σπασμενο λουρι που χτυπά σε λαμαρίνα.
Την πρώτη φορα (~700 χλμ) είχα την εντύπωση οτι σχετίζεται με την μετάδοση (πηγε το μυαλό μου σε σπασμενο δισκο αμπραγιαζ ή κάτι τέτοιο αλλά φυσικά εφόσον σταμάτησε από μόνο του δεν θα μπορούσε να είναι κατι τοσο χοντρο.
Τη δευτερη φορά (~5000 χλμ) ο θορυβος επανεμφανιστηκε για κανα 20-λεπτο στην Κατεχάκη. Δυστυχώς πάλι δεν προλαβα να φθασω σε συνεργειο VW.
Οσον αφορά την προχθεσινή μου εμπειρία, δεν επροκειτο απλά για lag, μιλάμε οτι το αυτοκίνητο επιτάχυνε πιο αργά από ατμοσφαιρικό, χωρίς όμως έντονα φαινόμενα (διακοπές κλπ.) Η αίσθηση που έχω ήταν ότι δεν εμπλεκόταν ο συμπιεστής (κομπρεσορας). Δυστυχως δεν θυμάμαι αν ακουγόταν ή όχι ο χαρακτηριστικός ήχος του πηνίου που οπλίζει με το πρώτο πάτημα του γκαζιού, προκειμένου να εμπλακεί ο συμπιεστής.
Τους τα ειπα ολα αυτά (ΚΑΡΕΝΤΑ Βουλιαγμένης), και αφου κράτησαν το αυτοκίνητο 2 εργασιμες ημέρες αποφάνθησαν ότι δεν έχει τίποτα, αφού το διαγνωστικό δε δείχνει βλάβη (και φυσικά δεν το παρουσιάζει μπροστά τους). Φυσικά ούτε λόγος να προχωρήσουν σε προληπτικό έλεγχο καποιου εξαρτήματος (τους προτεινα προφανως τον συμπλέκτη του συμπιεστή).
Παρεμπιπτόντως, σε ποιο συνεργείο εχεις παει, διότι στην ερώτησή μου, αν τους έχει αναφέρει κανείς κάτι αντίστοιχο ήταν κατηγοριματικοί πως όχι.
Συνεχίζω να κυκλοφορώ κανονικά, φεύγω αύριο για ταξίδι στα Σκοπια, κι ελπίζω να μην με αφήσει εκει. Οσον αφορά τη σκέψη για πούλημα, με προβληματίζει κι εμένα, αλλά το θέμα είναι και μετά τι? Το αυτοκίνητο το διάλεξα όχι γιατί είμαι Golf-ακιας, απλά γιατι οι προδιαγραφές του μου ταιριάζαν απόλυτα. Ικανοποιητική ισχύς, γεμάτη καμπύλη ροπής, σε συνδιασμό με λογικότατη κατανάλωση (έχω συνηθίσει με turbodiesel βλέπεις), και 'υποτίθεται' πολύ καλή ποιότητα κατασκευής, σε συνδιασμό με μειωμένα εξοδα (τέλη ασφάλεια). Η μόνη μου εναλλακτική θα ηταν MAZDA 3, (έχω καταπληκτική εμπειρία από 323 mod. 91), αλλά πρέπει να πας στο 2lt, το οποίο πέραν του κόστους το παντρεύεσαι κανονικά.
Αυτά. Αν τυχόν βγάλεις άκρη παρακαλώ ενημέρωσέ μας