Άλλο ένα - μυστικό -, τα ελατήρια στεγανοποιούν τους κυλίνδρους κατά το μεγαλύτερο ποσοστό όταν υπάρχει πίεση στο πίσω μέρος τους, από τα καυσαέρια,τα οποία μπαίνουν μέσα στα λούκια και τα πιέζουν προς την επιφάνεια των κυλίνδρων, και κατ΄ελάχιστο από την τάση που έχουν σαν ελατήρια, όταν το αυτοκίνητο οδηγείται προσεκτικά και με λίγο γκάζι στην πόλη τότε την στεγάνωση των κυλίνδρων την αναλαμβάνει κατά το μεγαλύτερο ποσοστό η τάση των ελατηρίων σαν ελατήρια, όμως η τάση αυτή δεν είναι αρκετή, έτσι οι κύλινδροι δεν - σκουπίζονται ικανοποιητικά κατά την κάθοδο των εμβόλων αφού τα καυσαέρια δεν έχουν μεγάλη πίεση και παραμένει λάδι στα τοιχώματα των κυλίνδρων το οποίο κατά την άνοδο των εμβόλων το φέρνουν στους θαλάμους καύσης όπου και καίγεται.
Παραμένω στην άποψη μου ότι άδικα το παλεύεις.
Ευχαριστώ όλους σας για όλες τις συμβουλές και την πληροφόρηση!