Ο χρήστης yugo έγραψε:
Το συστημα αυτο περι παρκαρισματος των αυτοκινητων σε μια 'ντανα' που εφαρμοζουν οι Ισπανοι
το κανουμε και εμεις σε πολλους αγωνες (επι πολλα χρονια ) εκει που υπαρχει διαφυγη ασθενοφορου.
Σιγουρα το εχεις δει σε Rally Acropolis.Όχι, δεν το έχω δει ποτέ σε Ακρόπολις, ούτε πουθενά αλλού. Και παρακολουθώ ελληνικούς αγώνες και Ακρόπολις από το 1987. Σε παρακαλώ ξαναδιάβασέ το προσεκτικά γιατί νομίζω ότι δεν έγινε κατανοητό. Αυτό που κάνουν εκεί είναι εντελώς διαφορετικό από το να έχουν 3-4 στατικούς αστυνομικούς που να παρκάρουν αυτοκίνητα σε ένα σημείο όπως εμείς. Οι δικοί τους αστυνομικοί μπορεί να μετακινηθούν μέχρι και 2 χλμ. κάνοντάς το αυτό.
Και αν θυμάσαι, έχει ακυρωθεί Δροσοχώρι σε Ακρόπολις γι' αυτόν ακριβώς το λόγο.Παρεμπιπτόντως, αν το κάναμε, τότε θα ήταν 10000% αβάσιμη η δικαιολογία που διάβασα πιο πάνω.
Γνωριζω να διαβαζω και να κατανοω αυτα που γραφεις
Εγω δεν γραφω πουθενα για στατικους αστυνομικους. Αυτο που γινεται εδω και χρονια τουλαχιστον σε επιπεδο wrc ειναι οτι ο αστυνομικσς πρεπει να ειναι παντα στο τελευταιο αυτοκινητο που παρκαρει.
Οσο για το αν ακυρωθηκε το Δροσοχωρι για τον λογο αυτο δεν το θυμαμαι,παντως να ξερεις οτι αν σε Αcropolis εκλειναν οι προσβασεις οι ειδικες θα ακυρωνονταν η μια μετα την αλλη.
Και θα πω και κατι αλλο,πολλοι απο τους αστυνομικους ειναι υποψιασμενοι και οι διοικητες ακομα πιο πολυ. Ταυτα και μενω .