Καλημέρα, How much?
Latest posts made by speakeasyblues
-
RE: Ψάχνετε κάτι?
Ζητούνται διάφορα μετ/να η' καινούργια αντ/κα για MGB, όργανα, μάσκα, σήματα, φανάρια μπροστινά (κομπλέ η' μόνο κρύσταλλα), φανάρια πίσω (μόνο τα κρύσταλλα), θα με ενδιέφερε και κάποια καρότσα MGB η' MG GT ως donor car.
Απαντήσεις σχετικά με Internet, eBay, Moss κλπ. είναι περιττές, τα ψάχνω εδώ Ελλάδα.
-
RE: Classic Safari
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
Άλεξ θα διαφωνίσω με σένα στο εξής. Τα αυτοκίνητα αυτά έχουν κυκλοφορήσει στην Ελλάδα. Θα προτιμούσα λοιπόν, να τα δω σε ένα μουσείο εδώ (πχ του Χαραγκιώνη) παρά να βλέπω εκεί την SL του Paul Newman. Ξέρω είναι ρομαντικό, χαζό και εγώ δεν ξέρω τι, αλλά εγώ θα το προτιμούσα. Φυσικά αυτοί που έχουν τα λεφτά για να κάνουν κάτι τέτοιο αποφασίζουν πως θέλουν να τα επενδύσουν και το κατά πόσο αξίζουν οι δυσκολίες. Αλλιώς να διώξουμε όλα τα αξιόλογα classics από την Ελλάδα και να κρατήσουμε μόνο σκαθάρια, μίνι και triumph 2000. Θα έχει πολύ ενδιαφέρον τότε ο ιστορικός χώρος..
Για εσένα και εμένα θα είχε το ίδιο ακριβώς ενδιαφέρον... ούτως ή άλλως εισητήριο πληρώνεις για να δεις του Χαραγκιώνη την sl, εισητήριο πληρώνεις και στο μουσείο της Mercedes.
Να έχεις υπ'όψιν σου ότι στην Ελλάδα, εκτός από τα σκαθάρια και τα φίατ 1300, είχαν κυκλοφορήσει και πανάκριβα αυτοκίνητα, τα οποία οι Χαραγκιώνηδες αυτής της χώρας τα σαρώσανε πριν γεννηθείς εσύ (και πιθανώς και εγώ). Αν τώρα τραβάμε κανένα audi 100 και καμία φούλβια φωτογραφίες στο δρόμο και νομίζουμε ότι κάτι κάνουμε, πίστεψέ με ότι κάποτε, στα μέρη εκεί που υπήρχε η δυνατότητα υπήρχαν αυτοκίνητα ικανά για να τρίβεις τα μάτια σου. Τι έγιναν όλα αυτά; Μερικά έφυγαν από εδώ, τα περισσότερα έμειναν εδώ και μπήκαν στις ιδιωτικές συλλογές (σκέψου οτι το μουσείο δεν είναι τίποτα παρά μια συλλογή για αυτό και είναι εντελώς απαράδεκτο από μουσειολογικής άποψης ) άλλα καταστράφηκαν από άγνοια ή βλακεία ...
Το να μείνουν εδώ, ίσα ίσα για να κοσμούν την υπόγα του τάδε εφοπλιστή, προσωπικά δε μου λέει τίποτα. Οι άνθρωποι που είχαν αυτά τα αυτοκίνητα δεν είχαν και πολλή σχέση με την πραγματικότητα της Ελλάδος, άλλωστε. Ούτε τότε που τα πήραν καινούργια ούτε τώρα που τα ξαναβγάζουν έξω τα εγγόνια τους.Και στο κάτω κάτω της γραφής, να κάνουμε μια φασαρία για πράγματα που (υποτίθεται ότι) είναι χαρακτηριστικά της εθνικής κουλτούρας και κληρονομιάς μας, να πω εντάξει, αλλά η αυτοκίνηση ουδέποτε έγραψε καμμία χρυσή σελίδα στην ιστορία της με αναφορά στην Ελλάδα. Να μου πείς για τα 'εμπορεύματα' του Παρθενώνα και τη στάση που εξακολουθούν να έχουν οι Εγγλέζοι, ειδικα τώρα που τα στάξαμε και φτιάξαμε και ωραίο χώρο, να σου πω ναι, μου τη δίνει και εμένα αλλά... ε, δε θα βάλω και τα κλάματα που θα πάει στο Λουξεμβούργο η Μιούρα του τραγουδιστή (ούτε και τη θεωρώ κληρονομιά μου για να νιώθω ότι με γδύνουνε ) που την έβγαζε και μοστράριζε στα μπουζούκια της εποχής.
Να σου θυμίσω το 'δυναμικό' της χώρας που εξακολουθεί και είναι αποθηκευμένο σε καγίεν, χ5 και μπόξστερ, το οποίο έφθανε για δεκάδες (εκατοντάδες, τι δεκάδες...) Μιούρες, αν υπήρχε η αντίστοιχη κουλτούρα.
Ποιος την έχασε για να τη βρούμε εμείς, βέβαια...Ποιηματάκι για την περίσταση από τον Άγγελο Βλάχο:
Ἡ γῆ τῆς Ἑλλάδος
Ξεύρεις τὴν γῆ ποὐ ἀνθεῖ
φαιδρὰ πορτοκαλέα
καὶ κοκκινίζει ἡ σταφυλὴ
καὶ θάλλει ἡ ἐλαία;
Ὦ! δὲν τὴν ἀγνοεῖ κανείς,
εἶναι ἡ γῆ ἡ Ἑλληνίς.Ξεύρεις τὴν γῆ, ἥτις παντοῦ
μὲ αἵματα ἐβάφη,
ὁποῦ κοιλάδες καὶ βουνὰ
εἶναι τυράννων τάφοι;
Ὦ! δὲν τὴν ἀγνοεῖ κανείς,
εἶναι ἡ γῆ ἡ Ἑλληνίς.Γῆ μήτηρ παλαιῶν θεῶν
καὶ νέων ἡμιθέων
γῆ ἀναμνήσεων κλεινῶν
καὶ γῆ ἐλπίδων νέων
Ὦ! δὲν τὴν ἀγνοεῖ κανείς,
εἶναι ἡ γῆ ἡ Ἑλληνίς.Γράφω πρώτη φορά, παλαιό μεν το σχόλιο σου (το διάβασα τώρα) αλλά πραγματικά υπέροχο, μνημείο εύστοχης περιγραφής, Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ για ότι αφορά το αυτοκίνητο στην Ελλάδα, πραγματικά υποκλίνομαι.
Την κρατώ και εφ' όσον το επιτρέπεις θα χρησιμοποιώ το λινκ για όποιον μου θέσει ποτέ ανάλογο θέμα.
Υ.Γ. Εάν μου βρείς και ένα donor car MGB 68-73 η' MG GT θα είσαι και Θεός και θα ανταποδώσω (αν και θα θέσω σύντομα το ερώτημα στο ανάλογο thread).