Ψάχνω συρόμενο παράθυρο για κλούβα VW T3 πρίν το 1985 για την δεξιά συρόμενη πόρτα. Αυτό που έχω τώρα στο αυτοκίνητο προέρχεται απο ασθενοφόρο και είναι αμμοβολημένο και η κόρη μου παραπονιέται οτι δεν βλέπει έξω. Εστω και τα κρύσταλλα χωρίς το στεφάνι μου κάνουν.
Αν έχει ξεμείνει κανένα απο μετατροπή ΙΧΕ σε ΙΧΦ, που την εποχή που μιλάμε ήταν σύνεθες φαινόμενο, θα με γλιτώνατε απο την μουρμούρα
Latest posts made by snowman
-
RE: Ψάχνετε κάτι?
-
RE: Κλασσικα αυτοκίνητα αγγελιών
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1021814/
Ok - είναι πράγματι πολύ ωραίο (κρίνοντας από τις φωτό) ... αλλά ρε παιδιά ... 12.500 € ????
Πού να μήν είχαμε κρίση δηλαδή !
-
RE: Κλασσικα αυτοκίνητα αγγελιών
Φανοποιος για κλαμματα.... Και μεσα-εξω καρναβαλακι.
[url]http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1699452/[/url]αμα το ηθελε ετσι ο πελατης....
Επειδή τα Σκαθάρια είναι η μεγάλη μου αγάπη, επιτρέψτε μου να ... σχολιάσω:
Φωτό 1 : εκτός οτι είναι θωλή (που δέν θα έπρεπε σε αγγελία για αυτοκίνητο), δέν φαίνονται και πολλά πράγματα εκτός των : χρωμιάκια στον νεροχύτη (απαγορεύεται γιατί συσσορεύει υγρασία), προφυλλακτήρες απο νεότερο μοντέλο (μετά το '68), πίσω φανάρια και φτερά απο 1303 ('73-'74)
Φωτό 2: Σαζμάν και ανάρτηση ΟΚ - πράγματι συμβαδίζουν με '65. Μαρσπιέδες με λάθος χρώμιο (στενό - μετά το '67) αλλά και βιδωμένο με περαστές βίδες - και μάλιστα στραβά, πόρτες απο νεότερο μοντέλο (χερούλι πόρτας μετά το '67) που σημαίνει οτι έχει γίνει επέμβαση και στην κολώνα της πόρτας, αφού έχει διαφορετικό σημείο στήρηξης της κλειδαριάς, αυτοκόλλητο χρώμιο κατα μήκος του αμαξόματος.
Φωτό 3: Πλαϊνό χρώμιο και χρώμιο μαρσπιά βλέπε φωτό 2, το ίδιο ισχύει και για το χρώμιο στο καπώ εμπρός. Λάθος μηχανισμός υαλοκαθαριστήρων (νεότερο μοντέλο)
Φωτό 4 : Ο ταπετσέρης έχει δική του άποψη ...
Φωτό 5 : Καπώ και μπροστινή ποδιά απο νεότερο μοντέλο. Φτερά και φανάρια απο νεότερο μοντέλο (μετά το '67), βάσεις προφυλλακτήρα - όπως και τα λάστιχα - βαμμένα μαζί 'χύμα', χρώμιο καπώ βλέπε φωτό 3
Φωτό 6 : Για τον ταπετσέρη ουδέν σχόλιο, και απο μέσα φαίνεται οτι η πόρτα είναι απο λάθος μοντέλο (μηχανισμός που ανοίγει νεότερος), για πεντάλ και μοχλό ταχυτήτων δέν χρειάζεται να πεί κανείς τίποτα, χρώμια στις πόρτες που πρέπει να ήταν τα κανονικά εξωτερικά (ουδέποτε υπήρξε χρώμιο εργοστασιακά εκεί), σφαγμένο ταμπλό για να χωρέσει το μεγαλύτερο σύγχρονο ραδιο-CD, ΚΑΙ ΜΕ ΣΚΟΤΩΝΕΙ ΤΟ ΚΟΥΜΠΙ ΣΥΡΤΑΡΙΟΥ ΣΤΟ ΝΤΟΥΛΑΠΑΚΙ. Αυτό φαίνεται οτι περίσσεψε απο την ανακαίνηση του σπιτιού.
Φωτό 7 : Σούπερ επισκευή του μοχλού του φλάς ... σιγά μην τον αλλάζουμε κιόλας. Κοντέρ απο νεότερο μοντέλο με ηλεκτρική ένδειξη βενζίνας - εκτός και άν το συγκεκριμένο μοντέλο βγήκε απο το εργοστάσιο με 2 ντεπόζιτα - γιατί έχει και την μηχανική ένδειξη δίπλα. Πρέπει να είναι ο πρόγονος του ΚΙΤΤ κρίνοντας απο το πλήθος των διακοπτών. Στην περιοχή του ταμπλό πάνω απο το κασετόφωνο πρέπει να έλειπε ο φανοποιός και να πέρασε μια βόλτα κάποιος σοβατζής ... Και κάποιος μπήκε στον κόπο να ντύσει το παλιό τιμόνι με δέρμα ή δερματίνη ...
Φωτό 8 : Ντάξ ....
Φωτό 9 : επιβεβαίωση της φωτό 7
Φωτό 10 : Ολα καλά, εκτός από λάθος πίσω φτερά και φανάρια (1303 '73-'74), λάθος πίσω καπώ και ποδιά (μετά το '68) βαμμένα φιλέτα, λάστιχα και βάσεις προφυλλακτήρα. Σκουριά κάτω απο τα φανάρια (φουσκώνει ήδη το χρώμα) και πάνω απο την βάση του προφυλλακτήρα.
Φωτό 11 : φαίνεται η επέμβαση που έγινε στην κολώνα για να μπεί ο νεότερος μηχανισμός κλείστρου.
Λοιπές φωτό : ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ -
Τελευταία φωτό : ακόμα και το μοντέλο είναι λάθος. Δέν πρόκειται για 1302.
Δέν θέλω να φανώ κακός ... για αυτό δεν θα αναφερθώ κάν στον τίτλο της καταχώρησης.
-
RE: Κλασσικα αυτοκίνητα αγγελιών
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Αραγε ... είναι κλασσικό; Οι 'φίλοι' μας οι Αγγλοι σίγουρα θα το ονόμαζαν .... classic
Κλασσικο αυτο το πραγμα;Απο που εως που;Καγκουρικο ναι!
Εεεε, μα - εννοείται
-
RE: Κλασσικα αυτοκίνητα αγγελιών
Και μιας και αρχίσαμε ... ηδού μια αγγελία που σηκώνει πολύ συζήτηση:
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1987241/
Εχουμε και λέμε ...
ΚΕΝΟΥΡΙΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΑΣΤΡΩΤΟΣ, ο οποίος όμως πρέπει να είναι ιδιαίτερη περίπτωση. Αν δεν με απατά η μνήμη μου, μόνο το Salzburg Käfer κατάφερνε στην αγωνιστική του μορφή να βγάλει 120 ΗΡ απο 1600 κυβικά. Ολοι οι 'κοινοί θνητοί' βολεβόμασταν με 50
Ισως έτσι να δικαιολογείται και η τιμή των 7.000.
Πόσο καιρό by the way έχετε να δείτε επικαθήμενα ηχεία ARTVOX ?
-
RE: Κλασσικα αυτοκίνητα αγγελιών
Αραγε ... είναι κλασσικό; Οι 'φίλοι' μας οι Αγγλοι σίγουρα θα το ονόμαζαν .... classic