Οι φόρμες του Μπανγκλ δεν είναι κάτι που θα 'δείξει' με τον καιρό, είναι κάτι που θα συνηθίσουμε με τον καιρό.
Ακριβώς όπως όταν πηγαίναμε στο σχολείο και δεν υπήρχαν όμορφα κορίτσια στην τάξη, η μεγαλύτερη σε δημοτικότητα ήταν η λιγότερο άσχημη ή αυτή που είχε κάποια διαφορά απο τις υπόλοιπες στο ντύσιμο ή έστω ήταν σνομπ, έτσι είναι και με τις νέες BMW.
Διαλέγουμε τον σνομπισμό της και την 'προίκα' της, όπερ αξιοπιστία και τιμή μεταπώλησης.
Για τις φόρμες αυτές καθ' αυτές, θα έλεγα οτι δεν είναι καν φόρμες καθώς έχουν πολυδιάστατες προοπτικές, στερούνται θεματικής βάσης και μάλλον αποπροσανατολίζουν το μάτι παρά το επικεντρώνουν κάπου.
Είναι ατόπημα μια εταιρεία να προσπαθεί να αποκτήσει ταυτότητα ξανά μετά απο τόσα χρόνια, ειδικά όταν με τόσο κόπο έχει φτάσει σε τέτοιο επίπεδο αναγνωρισιμότητας απο τα προηγούμενα της μοντέλλα.
Λύση φυσικά δεν έχω να προτείνω και ούτε είναι σωστό να γκρινιάζω και να κρίνω κάποιον που σίγουρα έχει δουλέψει χρόνια για να φέρει ένα αποτέλεσμα, αλλά ο καθένας μας όταν εκθέτει τη δουλειά του στο κοινό πρέπει να αντιμετωπίζει και την κριτική. Στην συγκεκριμένη κατάσταστη όμως η κριτική είναι οι πωλήσεις.
Ενα δυό ατοπήματα συγχωρούνται ακόμα και στον Πικάσο, μπορεί κάποιο ατελές ή χωρίς προοπτική σχέδιό του να πουληθεί αρκετά χρήματα, όμως μέχρι πότε τα αυτοκίνητα αυτά θα πουλάνε απλά και μόνο επειδή είναι ΒMW?