Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    S
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 3
    • Best 0
    • Groups 0

    skrapas

    @skrapas

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    3
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    skrapas Unfollow Follow

    Latest posts made by skrapas

    • RE: FORD FORUM

      Sorry για την επανάληψη του post, κόλησε η σελίδα.

      Όσον αφορά το θέμα με την πρώτη, είναι λογικό να παρουσιάζει πρόβλημα όταν προσπαθείς να την βάλεις εν κινήση. Απ' όσο έχω ακούσει κάποια γαλλικά αυτοκίνητα εμποδίζουν εσκεμμένα την πρώτη όσο κινήται το αμάξι. Στην δική μου περίπτωση όμως, η δυσκολία παρουσιάζεται κατά το ξεκίνημα από στάση.

      BTW και εγώ έχω ξεπεράσει την τελική του αυτοκινήτου στην αττική οδό προς αεροδρόμιο (περίπου 180χλμ). Αλλά τρόμαξα από το μούγκρισμα και έκοψα αμέσως

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      skrapas
    • RE: FORD FORUM

      Καλησπέρα.

      Είμαι κάτοχος ενός Fiesta 1.4 Ghia από τον περασμένο Ιούλιο (11.000χλμ) και θα ήθελα να πώ και εγώ τις παρατηρήσεις μου.

      Σε διάφορες περιπτώσεις νιώθω δυσκολία στο κούμπωμα της 1ης το οποίο κατά περιπτώσεις χρειάζεται να ξαναπροσπαθήσω για να την βάλω κανονικά. Μετά από επίσκεψή μου στο συνεργείο του Κηφισού, μου είπαν ότι είναι σύνηθες φαινόμενο για όλα τα focus, fiesta, mondeo (ασύγχρονη λειτουργία σαζμάν στις 1η και όπισθεν) και ότι δεν θα έπρεπε να με ανυσηχεί. Αντιλαμβάνεστε πόσο χαζός αισθάνθηκα...και προς το παρόν το έχω αφήσει αυτό το θέμα.

      Όσον αφορά τους θορύβους, για όλους έχει ο Θεός. Σε μαλακές λακούβες, και σε μικρές κλειστές στροφές ακούω ένα τρίξημο στο κολωνάκι του οδηγού σαν να προέρχεται από τον μηχανισμό της ζώνης. Αφού το άκουσε και ένας μηχανικός της Ford, μου είπε ότι χρειάζεται λύπανση αλλά ακόμα δεν έχω βρεί χρόνο να το κάνω λόγω δουλειάς.

      Επίσης, ο συμπλέκτης, όταν τερματίζει κάνει ένα μικρό κλίκ αμέσως πρίν βρεί στο πατάκι. Δεν το έχω εξετάσει ακόμα αλλά το service δεν αργεί και πολύ.

      Κατά τα άλλα το αμάξι δεν έχει παρουσιάσει άλλο πρόβλημα και μέχρι στιγμής έχω διασκεδάσει αρκετά μαζί του. Η συμπεριφορά του στο δρόμο είναι άψογη, και πλησιάζει πολύ αυτή του focus. Θα προτιμούσα βέβαια μια πιό νευρική μηχανή και ίσως μελλοντικά κάνω καμιά αλλαγή. Έχει ακούσει κανείς για μια πολύ φτηνή μετατροπή όπου αντί για αλλαγή προγράμματος στην ECU, αλλάζεις τον αισθητήρα θερμοκρασίας αέρα και νομίζει η μηχανή ότι είναι κρύος ο καιρός και αντιδρά με περισσότερη βενζίνη κατά την καύση;;;

      Τέλος σκέφτομαι για αλλαγή λαδιών τώρα και όχι στα 20.000χλμ. Για να μην σας πω και για αλλαγή ελαστικών μιας και τα μαμίσια είναι απογοητευτικά. Κανένα σχόλιο επ' αυτού;;;;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      skrapas
    • RE: FORD FORUM

      Καλησπέρα.

      Είμαι κάτοχος ενός Fiesta 1.4 Ghia από τον περασμένο Ιούλιο (11.000χλμ) και θα ήθελα να πώ και εγώ τις παρατηρήσεις μου.

      Σε διάφορες περιπτώσεις νιώθω δυσκολία στο κούμπωμα της 1ης το οποίο κατά περιπτώσεις χρειάζεται να ξαναπροσπαθήσω για να την βάλω κανονικά. Μετά από επίσκεψή μου στο συνεργείο του Κηφισού, μου είπαν ότι είναι σύνηθες φαινόμενο για όλα τα focus, fiesta, mondeo (ασύγχρονη λειτουργία σαζμάν στις 1η και όπισθεν) και ότι δεν θα έπρεπε να με ανυσηχεί. Αντιλαμβάνεστε πόσο χαζός αισθάνθηκα...και προς το παρόν το έχω αφήσει αυτό το θέμα.

      Όσον αφορά τους θορύβους, για όλους έχει ο Θεός. Σε μαλακές λακούβες, και σε μικρές κλειστές στροφές ακούω ένα τρίξημο στο κολωνάκι του οδηγού σαν να προέρχεται από τον μηχανισμό της ζώνης. Αφού το άκουσε και ένας μηχανικός της Ford, μου είπε ότι χρειάζεται λύπανση αλλά ακόμα δεν έχω βρεί χρόνο να το κάνω λόγω δουλειάς.

      Επίσης, ο συμπλέκτης, όταν τερματίζει κάνει ένα μικρό κλίκ αμέσως πρίν βρεί στο πατάκι. Δεν το έχω εξετάσει ακόμα αλλά το service δεν αργεί και πολύ.

      Κατά τα άλλα το αμάξι δεν έχει παρουσιάσει άλλο πρόβλημα και μέχρι στιγμής έχω διασκεδάσει αρκετά μαζί του. Η συμπεριφορά του στο δρόμο είναι άψογη, και πλησιάζει πολύ αυτή του focus. Θα προτιμούσα βέβαια μια πιό νευρική μηχανή και ίσως μελλοντικά κάνω καμιά αλλαγή. Έχει ακούσει κανείς για μια πολύ φτηνή μετατροπή όπου αντί για αλλαγή προγράμματος στην ECU, αλλάζεις τον αισθητήρα θερμοκρασίας αέρα και νομίζει η μηχανή ότι είναι κρύος ο καιρός και αντιδρά με περισσότερη βενζίνη κατά την καύση;;;

      Τέλος σκέφτομαι για αλλαγή λαδιών τώρα και όχι στα 20.000χλμ. Για να μην σας πω και για αλλαγή ελαστικών μιας και τα μαμίσια είναι απογοητευτικά. Κανένα σχόλιο επ' αυτού;;;;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      skrapas
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr