Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    S
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 2
    • Best 1
    • Groups 0

    SK 0

    @SK 0

    1
    Reputation
    1
    Profile views
    2
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    SK 0 Unfollow Follow

    Best posts made by SK 0

    • RE: BMW X1 2009-2015 (Ε84)

      @manast said in BMW X1 2009-2015 (Ε84):

      Οσο αφορά τα φρένα που ρωτάς μου συνέβη το εξής παράδοξο, άλλαξα τα πίσω πρώτη φορά στα 120,000km μαζί με δισκόπλακες και δεν είχα αλλάξει ακόμα τα μπροστινά. Το πούλησα με τα εργοστασιακά μπροστινά τακάκια. Οταν τους ρώτησα γιατί φθάρηκαν πρώτα τα πίσω δεν μου έδωσαν σοβαρή απάντηση και μου είπαν ότι μάλλον με τον τρόπο που οδηγώ ενεργοποιείται συχνά το ESP!

      Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση και τη συμβουλή.
      Κάποια τέτοια εξήγηση ψάχνω κι εγώ, χωρίς να την έχω βρει. Αλλά τουλάχιστον βοηθάει που μου λες ότι κι εσύ τα άλλαξες πίσω στα 120.000.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      SK 0

    Latest posts made by SK 0

    • RE: BMW X1 2009-2015 (Ε84)

      @manast said in BMW X1 2009-2015 (Ε84):

      Οσο αφορά τα φρένα που ρωτάς μου συνέβη το εξής παράδοξο, άλλαξα τα πίσω πρώτη φορά στα 120,000km μαζί με δισκόπλακες και δεν είχα αλλάξει ακόμα τα μπροστινά. Το πούλησα με τα εργοστασιακά μπροστινά τακάκια. Οταν τους ρώτησα γιατί φθάρηκαν πρώτα τα πίσω δεν μου έδωσαν σοβαρή απάντηση και μου είπαν ότι μάλλον με τον τρόπο που οδηγώ ενεργοποιείται συχνά το ESP!

      Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση και τη συμβουλή.
      Κάποια τέτοια εξήγηση ψάχνω κι εγώ, χωρίς να την έχω βρει. Αλλά τουλάχιστον βοηθάει που μου λες ότι κι εσύ τα άλλαξες πίσω στα 120.000.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      SK 0
    • RE: BMW X1 2009-2015 (Ε84)

      Καλησπέρα στην παρέα - αν υπάρχει κάποιος ιδιοκτήτης Χ1 (Ε84) θα εκτιμούσα μια συμβουλή για ένα θεματάκι:
      Μετακόμισα οικογενειακώς στο εξωτερικό (Βέλγιο), όπου θα μείνουμε 2-3 χρόνια, και ψάχνω λύση στο θέμα του αυτοκινήτου για αυτό το διάστημα.
      Βρήκα σε σοβαρό έμπορο μεταχειρισμένων μια Χ1 του 2011 (XDrive 18D, δίλιτρη τετρακίνητη με 120.000 χλμ).
      Είναι σε καλύτερη τιμή από αντίστοιχα Χ1 στην Ελλάδα (10.000), πράγμα που εξηγείται (σε πρώτη ανάγνωση) επειδή θα απαγορευτούν εδώ τα Euro 5 diesel μετά το 2025 και οι ιδιοκτήτες τα ξεφορτώνονται από τώρα.
      Το αυτοκίνητο φαίνεται μια χαρά, πουλιέται από τον πρώτο ιδιοκτήτη, έχει βιβλιάριο συντήρησης ανελλιπώς συμπληρωμένο από τη BMW κλπ.
      Όμως ελέγχοντας τα δισκόφρενα παρατήρησα μια ανομοιομορφία στη φθορά τους. Δηλαδή το πίσω αριστερά είχε φανερά λιγότερη φθορά από τα υπόλοιπα (δεν είχε καθόλου "δόντι"), τα δυο μπροστινά είχαν το αναμενόμενο από φυσιολογική χρήση (και ίσο μεταξύ τους) ενώ το πίσω δεξιά ήταν κάπου ανάμεσα (λιγότερη φθορά από τα μπροστινά, περισσότερη από το πίσω αριστερά).
      Η δική μου σκέψη πήγε σε τρακάρισμα, που υποχρέωσε τον ιδιοκτήτη να αλλάξει μόνο το πίσω αριστερά δισκόφρενο. Όμως κοιτώντας το αμάξι από κάτω, τα υπόλοιπα στοιχεία γύρω από τον πίσω αριστερό τροχό (ανάρτηση κλπ.) δεν φαίνονται αλλαγμένα, ενώ και το λάστιχο είναι ίδιο με τα άλλα και ομοιόμορφα φθαρμένο. Εννοείται ότι ο πωλητής διαβεβαιώνει ότι το αμάξι δεν είναι τρακαρισμένο.
      Ήθελα λοιπόν να ρωτήσω αν κάποιος ιδιοκτήτης Χ1 με βάση τη δική του εμπειρία έχει κάποια άλλη εξήγηση (εκτός από τρακάρισμα) για έλλειψη φθοράς στο πίσω αριστερά δισκόφρενο.
      Ευχαριστώ προκαταβολικά για τυχόν απαντήσεις-συμβουλές.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      SK 0
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr