Για το φίλο cruze 2009, το υγραέριο μου κάνει συνεχώς αυτά τα κόλπα. Όσες φορές και αν ρυθμίστηκε σε άλλον εγκαταστάση (πιο σοβαρο), που επανέφερε τον κύλινδρο και το σύστημα του υγραερίου, ποτέ δεν κατάφερε να φέρει το αυτοκίνητο στα εργοστασιακά επίπεδα της βενζίνης. Ακόμα και όταν γινότανε η ρύθμιση χανόταν μετά από μέρες. Πάντως δεν αν τα καυσαέρια είναι λίγο πιο ψηλά από το κανονικό. Και σε μένα το ίδιο συμβαίνει αλλά ακόμα ψάχνομαι να βρω τι είναι. Στις χαμηλές στροφές και στα κρύα ο κινητήρας είναι ψιλοψόφιος σε απόδοση, αλλά όταν ζεσταθεί μπορεί και τερματίζει στις στροφές. Πάντως με το υγραέριο ο κινητήρας μου είναι πιο 'ήρεμος'- δε ρετάρει στο ρελαντί και δεν χρειάζεται πολλή ζόρι γιατί επιβαρύνεται μηχανικώς.
Latest posts made by serifis1980
-
RE: Chevrolet Cruze
-
RE: Chevrolet Cruze
Καλησπέρα σε όλα τα μέλη του φόρουμ, διαβάζω εδώ και αρκετό καιρο τα τεκτενόμενα στο cruze forum και μετά από 135.000χλμ και 4 χρόνια κατοχής chevrolet cruze 1.6ls (από τα οποία 65.000χλμ με υγραέριο KAI MΠEK HANNA ENGINEERING) είπα να γράψω τις εμπειρείες μου για το αυτοκίνητο. ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΑΕΙ ΠΟΤΕ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΤΟ SERVICE.
Προβλήματα:- Πολλαπλασιαστής στα 110.000 χλμ (ήδη τότε 40.000χλμ υγραέριο), αγορά μέσω ιντερνετ (175 ευρω) και τοποθέτηση δική μου. Η παραπάνω βλάβη προήλθε λόγω ασχετοσύνης του εγκαταστάτη υγραερίου (είχε 'συνδέσει' με το υγραέριο τους 3 από τους 4 κυλίνδρους, απλά ξέχασε να συνδέσει τον τελευταίο) αλλά και μακακία δική μου (δεν έδινα τη δέουσα σημασία) και το αυτοκίνητο έκαψε μόνο τον πολλαπλασιαστή, ενώ θα έπρεπε να πάρω τη μηχανή στα χέρια.
- Στα 120.000χλμ άναψαν τα λαμπάκια του TCS/ABS και λοιπά με ταυτόχρονο βύθισμα του φρένου. Από το φόρουμ έμαθα( είδα φωτό με τα ίδια λαμπάκια) πως είναι ο αισθητήρας του ABS (κόστος αγοράς από ebay - 12 ευρώ, ακόμα δουλεύει, κανένα πρόβλημα)
- Τακάκια έχω αλλάξει 2 μπροστά και πρόσφατα 2η πίσω. Το πρόβλημα με το θόρυβο πίσω δε με απασχόλεισαι μέχρι που το διάβασα εδώ. λύθηκε με τρόχισμα του τακακιού, ο δίσκος είναι στραβός από τη μαμά του, χάνει λιγότερο από χιλιοστό.
- Λάστιχα για τους φίλους που ρωτούν παραπάνω, έχω αλλάξει ήδη 2 φορές και πάω για τρίτη (μάρκα gislaved- προσωπικά πολύ ευχαριστημένος σε βρεγμένο και χιονισμένο οδόστρωμα, τιμή γύρω στα 390ευρώ)
Το αμάξι κινείται διαρκώς με μέσο όρο χλμ/εβδομάδα 700 και αυστηρά σε ανοιχτό δρόμο, αποφεύγω την κίνηση σαν τρελός. Οι ταχύτητες είναι κοντά στα 120-140 (άντε και στα γούστα 160, όχι πια).
Μετά τον πολλαπλασιαστή έβγαζε check engine (error code P2096 -POST CATALYST FUEL TRIM IS TOO LEAN, BANK 1). Έτρεξα σε συνεργείο, φοβήθηκα τον καταλύτη,ούτε διαρροές, ούτε καταλύτης. Μου είπαν φταίει ο 2ος αισθητήρας λ. Τον άλλαξα και το ηλεκτρονικό σύστημα βραχυκύκλωσε (το αμάξι έσβησε εν κινήσει). Ξαναέβαλα τον παλιό και πάω χωρίς κανένα πρόβλημα. Ποιος θα βρει τι είναι? Η αντιπροσωπεία σηκώνει τα χέρια ψηλά, 5 τουλάχιστο συνεργεία δε βρήκαν τίποτα, ο εξατμισας λέει πως ο καταλύτης δεν είναι, τα καυσαέρια όμως είναι αυξημένα. Τι φταίει? ο καταλύτης? ο ΜAF? ο αισθητήρας? το ηλεκτρονικό σύστημα που κόλλησε?
Είναι το μόνο πρόβλημα που έχω με το αμάξι. ΔΕΝ ΤΟ ΠΟΥΛΑΩ. ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΝΑ ΤΟ ΚΡΑΤΗΣΩ ΓΙΑ ΣΥΛΛΕΚΤΙΚΟ ΣΕ 40 ΧΡΟΝΙΑ.ευχαριστώ. Οι ιδέες του φόρουμ ελπίζω να φανούν χρήσιμες σε όλους.