Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    S
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 15
    • Best 0
    • Groups 0

    satsi

    @satsi

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    15
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    satsi Unfollow Follow

    Latest posts made by satsi

    • RE: Renault Megane 3 R.S.

      Η γαλλική επίλεκτη αστυνομική ομάδα Gendarmerie National επέλεξε το Renault Megane RS Cup με εξειδικευμένο πακέτο κινητήρα για να στελεχώσει τα περιπολικά της με 70 οχήματα.
      Η Durisotti, πιστοποιημένος συνεργάτης της Renault θα αναλάβει την διαμόρφωση των οχημάτων στα πρότυπα της Gendarmerie με τα πρώτα από αυτά να παραδίδονται τέλος του 2010.
      Η Gendarmerie έχει χρησιμοποιήσει στο παρελθόν μοντέλα από την σπορ γκάμα της Renault συμπεριλαμβανομένων των Alpine A110, A310 & Renault 21 2-liter turbo.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      satsi
    • RE: Renault Megane 3 R.S.

      Καλησπέρα, εν αναμονή παραλαβής του Megane RS θα ήθελα να προσθέσω μερικά πράγματα από την επαγγελματική μου εμπειρία. Το Focus RS είχα την ευκαιρία να το δω στην γραμμή παραγωγής στο Saarlouis η οποία παράγει τις απλές εκδόσεις του Focus όπως και τα C-Max & Kuga. Αυτό που μου έκανε εντύπωση το 2009 λοιπόν ήταν πως η Ford δεν είχε επιλέξει ένα εξειδικευμένο εργοστάσιο, όπως η Renault έκανε τότε στην Dieppe με το Megane II RS, για ένα μοντέλο που ήταν περιορισμένης παραγωγής και απευθυνόταν σε συγκεκριμένο κοινό με υψηλό βαλάντιο. Σε επίσκεψη του υπεύθυνου ποιότητας της Ford στην Ελλάδα και κατά την μεταφορά του στην Ακρόπολη είχα την ευκαιρία να ζητήσω την γνώμη του για αυτή την επιλογή. Η άποψή του ήταν λοπόν πως δεν έπαιζε ρόλο η απουσία εξειδικευμένης γραμμής παραγωγής στην κατασκευή του μοντέλου αφού το προσωπικό είχε εκπαιδευθεί στο μοντάρισμα των μεγαλύτερων προφυλακτήρων, των φτερών και των σπόιλερ. Το αυτοκίνητο αντιμετώπιζε όμως προβλήματα ποιότητας τα οποία δεν είχαν λυθεί κατά την διάρκεια των εξαντλητικών δοκιμών στην πίστα του Nurbrugring. Συγκεκριμένα το αυτοκίνητο παρουσίαζε προβλήματα υπερθέρμανσης καθώς ο κινητήρας που σημειωτέον προερχόταν από την Volvo και δεν είχε αναπτυχθεί ειδικά για το RS, ασφυκτιούσε στο κόμπακτ αμάξωμα και παρά τις έξτρα εισαγωγές το ψυγείο δεν μπορούσε να κάνει απαγωγή της θερμοκρασίας. Επιπλέον είχαν μείνει έκπληκτοι όταν πηγαίνοντας να πάρουν το αυτοκίνητο από την πίστα ανακάλυψαν στην καμπίνα μισό μέτρο νερό από την βροχή που είχε προηγηθεί το προηγούμενο βράδυ. Ο αδύναμος κρίκος ήταν το σπόιλερ και με πάρα πολλά κομμάτια να προορίζονται για την Αγγλία το άγχος μέχρι να δοθεί λύση ήταν μεγάλο. Η επιλογή πάντως και της Renault να παράγει το Megane RS III στην γραμμή παραγωγής της Palencia δείχνει ότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες προχωράνε πλέον με γνώμονα την μείωση του κόστους και όχι την εξειδικευμένη κατασκευή. Αυτό βέβαια μπορεί να οδηγεί σε θέματα ποιότητας ειδικά όταν το προσωπικό δεν είναι εξειδικευμένο σε τέτοιους κατασκευές αλλά προσφέρει επίσης και πιο mainstream λύσεις σε αυτά τα μοντέλα κάνοντάς τα πιο εμπορικά.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      satsi
    • RE: Peugeot 106 GTI Νέα τιμή €3000

      Το αυτοκίνητο πουλήθηκε, παρακαλώ να κλειδωθεί η αγγελία.

      posted in Μικρές Αγγελίες
      S
      satsi
    • RE: Peugeot 106 GTI Νέα τιμή €3000

      Ο χρήστης alekos gt έγραψε:
      Που εισαι και φωτο Επειγοντως

      Κέντρο Αθήνας, αν σ´ενδιαφέρει πάρε με τηλέφωνο γιατί δεν μπαίνω στο forum συχνά.

      posted in Μικρές Αγγελίες
      S
      satsi
    • RE: Peugeot 106 GTI Νέα τιμή €3000

      Νέα τιμή €3000

      posted in Μικρές Αγγελίες
      S
      satsi
    • RE: Renault Megane 3 R.S.

      Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
      Καλοτάξιδο !

      http://www.greekrenaultclub.gr

      Ευχαριστώ πολύ!!!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      satsi
    • RE: Renault Megane 3 R.S.

      Ο χρήστης Dark_Side έγραψε:
      Καλοτάξιδο, απροβλημάτιστο και καλόστριφτο

      Ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια και ανταποδίδω στους fan της Citroën.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      satsi
    • RE: Renault Megane 3 R.S.

      Ο χρήστης spyros έγραψε:
      Μπραβο φιλε μου αριστη επιλογη πιστευω μακραν το καλυτερο στην κατηγορια του.Το ειδα στο αεροδρομιο της Πολωνιας και επαθα πλακα,κυριολεκτικα τουμπανο,αδικειται απο τις φωτογραφιες.
      Περνα και απο το Renaultclub.gr αξιζει.
      Καλοριζικο και καλα χλμ.

      Καλησπέρα, είδα τις φωτογραφίες που είχες ανεβάσει, αναρωτιόμουν πως τόσο καιρό η Renault δεν το είχε βάλει σε κάποιο Ευρωπαϊκό αεροδρόμιο τα οποία βρίθουν από Audi & Toyota.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      satsi
    • RE: Renault Megane 3 R.S.

      Ο χρήστης silencer51 έγραψε:

      Καλησπέρα σε όλους, 6 χρόνια μετά από την πρώτη μου αποτυχημένη απόπειρα να αποκτήσω το Megane II RS σήμερα παράγγειλα το Renault Mégane R.S. 3 (χι, χι, χι).

      Το αυτοκίνητο θα είναι εδώ τέλος Αυγούστου.

      Παρεπιπτόντως υπάρχει προς διάθεση Peugeot 106 GTI του 1998 σε άριστη κατάσταση οπότε εάν ενδιαφέρεται κάποιος ας στείλει PM.

      Καλό καλοκαίρι σε όλους τους αναγνώστες των 4Τ.

      Άριστη επιλογή!

      Τo Cup ή το 'απλό'; Χρωματάκι;

      Το απλό αφού το cup ξέφευγε πολύ από το ήδη ακριβό
      RS χρώμα Μπλε Extrême (TΕ RΝΑ)

      Καλορίζικο φίλε μου.. Τρομερή επιλογή!

      Σ'ευχαριστώ πολύ, είχα πει πως όταν κυκλοφορήσει θα πάρω το πρώτο που θα έρθει.

      Σίγουρα έχω κάνει υπέρβαση αλλά αν δε ζεις για αυτά που σε φτιάχνουν μάλλον δεν ζεις καθόλου.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      satsi
    • RE: Renault Megane 3 R.S.

      Ο χρήστης toxotis έγραψε:

      Καλησπέρα σε όλους, 6 χρόνια μετά από την πρώτη μου αποτυχημένη απόπειρα να αποκτήσω το Megane II RS σήμερα παράγγειλα το Renault Mégane R.S. 3 (χι, χι, χι).

      Το αυτοκίνητο θα είναι εδώ τέλος Αυγούστου.

      Παρεπιπτόντως υπάρχει προς διάθεση Peugeot 106 GTI του 1998 σε άριστη κατάσταση οπότε εάν ενδιαφέρεται κάποιος ας στείλει PM.

      Καλό καλοκαίρι σε όλους τους αναγνώστες των 4Τ.

      αντε καλοριζικο και με το καλο να το δεχτεις, υπομονή και ο Αυγουστος ειναι κοντα

      Ευχαριστώ για τις ευχές σου, ελπίζω μέχρι τότε να έχω προλάβει να μαζέψω τα υπόλοιπα χρήματα που μου λείπουν.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      satsi
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr