Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    S
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 6
    • Best 0
    • Groups 0

    sakos000

    @sakos000

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    6
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    sakos000 Unfollow Follow

    Latest posts made by sakos000

    • RE: HYUNDAI i30 (2012) Diesel - Petrol

      Ο χρήστης samatistas έγραψε:
      Τον εξοπλισμό της 2η έκδοσης τον έχει το Megane facelift από τη βασική του έκδοση.
      Και δεν νομίζω ότι συγκρίνεται ο 1.2 TCE με τον άτμο της Hyundai, ούτε ο 1.5 Dci με τον 1.4 d.
      Για μένα το μόνο μειονέκτημα που ίσως έχει το megane έναντι του i30 είναι ίσως οι χώροι χωρίς βέβαια να έχω δει το i30.
      Με + επίσης σε ρύπους τέλη τεκμήρια ασφάλιστρα στον 1.2 tce που όλα μετράνε στις μέρες μας.

      Σε ατμο και diesel το c4 θεωρώ ότι τη δεδομένη χρονική στιγμή και με τις προσφορές που τρέχουν είναι από τα καλύτερα πακέτα.

      Συμφωνώ φίλε samatistas ότι οι κινητήρες της Renault είναι πολύ καλύτεροι, η Hyundai παίζει πιο δυνατά στον τομέα της αξιοπιστίας, της υψηλής εγγύησης και της πολύ καλής απτής ποιότητας (πια..). Εντάξει, λογικό είναι όσο πιο εξελιγμένο και περίπλοκο είναι το μηχάνημα (πετρέλαιοκινητήρες PSA, τούρμπο βενζινοκινητήρες άμεσου ψεκασμού, κτλ) , τόσες περισσότερες πιθανότητες να συμβεί και κάποια βλάβη.

      Το scenic που οδήγησα είχε τον 1.6dCi με τους 130 ίππους και τράβαγε τρομερά.
      Αλλά, όπως και όλα τα πετρέλαια που οδήγησα (test drive) είναι νευρικά, με απότομα ξεσπάσματα, θορυβώδη (σε σημείο που ο κινητήρας ακούγεται ενοχλητικά στην καμπίνα, όταν επιταχύνεις) και με πολύ σκληρό συμπλέκτη... Όλα αυτά είναι μείον για μένα για την καθημερινότητα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      sakos000
    • RE: HYUNDAI i30 (2012) Diesel - Petrol

      Επιβεβαιώνω σχετικά με την 2.000 έκπτωση για τη 1.4 Style βενζίνη στην Autopoint (Μαρούσι), συν 200 ευρώ έκπτωση εάν έκανα άμεσα την παραγγελία και δεν έβαζα τα 'δώρα', όπως αισθητήρες πάρκινγκ και συναγερμός.

      Σχετικά με τις άλλες vmf προσφορές που αναφέρονται, η προσφορά για τη C4 Attraction 1.6 Attraction 110hp (άσπρο) έβγαινε στα 16.500-17.000 (δεν μπορώ να σας πω με ακρίβεια γιατί ζήτησα προσφορά μόνο με τριτεκνία (100% έκπτωση του τέλους ταξινόμησης αντί του 65% που είναι η απόσυρση). Για το 1.6 Attraction με τους 90hp, δε θυμάμαι αλλά περίπου στις 15Κ πρέπει να έβγαινε...

      Επίσης το Focus 1.0 Trend (άσπρο) βγαίνει περίπου στα 17.000, και πρόσθεσε άλλα 1.700 αν πας στην έκδοση Titanium, ήτοι 18,7Κ. Συμπέρασμα, αν φορτώσεις με εξοπλισμό τότε ως δια μαγείας ο λογαριασμός ανεβαίνει από 17Κ και πάνω. Ενώ το Hyundai ήταν στα 15.5Κ. Επίσης, αν τα οδηγήσετε, το Citroen είναι πολύ πίσω... λυπάμαι που το λέω γιατί και εγώ ήμουν θετικά προκατειλημμένος υπέρ του και απογοητεύτηκα. Για το Ford, είπα ότι ήταν τρομερό, απλώς 'φοβάμαι' για αξιοπιστία του 1,0 turbo κινητήρα καθώς νέο μοντέλο και τα λοιπά.

      Το Renault αισθητικά δε μου άρεσε, καθώς ήταν μικρό σε χώρους (πίσω κάθισμα) και 'αποπνικτικό', και πάλι υστερούσε σε ποιότητα. Οδήγησα το Scenic, που μου άρεσε αλλά όπως προείπε και κάποιος φίλος πιο πάνω, το Huyndai είναι καινούργιο, φρέσκο αμάξι και πραγματικά φαίνεται αυτό στην καθημερινή επαφή σου. Το ίδιο ισχύει και για το Focus.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      sakos000
    • RE: HYUNDAI i30 (2012) Diesel - Petrol

      Ο χρήστης thymios έγραψε:

      Επίσης, το diesel δεν είναι για όλες τις χρήσεις και ιδιαίτερα αν κάνεις κυρίως αστικές μετακινήσεις και λίγα χλμ (κάτω από 15Κ-20Κ το χρόνο). Και ότι κερδίσεις στην τιμή του πετρελαίου, το πιο πιθανό είναι ότι θα το πληρώσεις αργότερα σε βλάβες (turbo, DPF ή FAP, flywheels, κτλ...). Μια βόλτα σε αγγλικά fora και θα φρίξεις, και εκεί είναι λίγο καλύτερα τα πράγματα από θέμα ποιότητας καυσίμων και εξυπηρέτησης..

      Λόγω μειωμένης κατανάλωσης, τα ντιζελ ενδείκνυνται για αυτούς που κάνουν πολλά χλμ κι όχι λίγα.
      απ την άλλη οι βλάβες στα ντίζελ είναι μεν δαπανηρές, αλλά η συντήρηση μειωμένη και η διάρκεια ζωής του κινητήρα είναι σχεδόν διπλάσια..[/quote

      Το αυτό εννοούσα thymios.. ότι τα diesel είναι ιδανικά όταν κάνεις πολλά χλμ ('όχι αν κάνεις κάτω από 15-20Κ χλμ το χρόνο'), γιατί απλά η οικονομία που έχεις από την κατανάλωση πιθανώς δε θα καλύψει (σε λογικό χρονικό διάστημα) το αυξημένο κόστος αγοράς και τυχόν πιο 'δαπανηρές' βλάβες. Η αγορά ή όχι του diesel δεν υπόκειται σε κανόνες, καθώς είναι ανάλογη της χρήσης του καθενός. Φιλικά πάντα

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      sakos000
    • RE: HYUNDAI i30 (2012) Diesel - Petrol

      Εξαρτάται την έκδοση... η αρχική έκδοση (νομίζω classic) είναι 1500 ευρώ φθηνότερη... δηλαδή σε απλό χρώμα (άσπρο) πάει στα 14Κ. Σε αυτά τα λεφτά, με τον εξοπλισμό αυτό ακόμα, το ευρωπαϊκό diesel στο οποίο αναφέρεσαι υστερεί σε πολλά πράγματα, πίστεψε με το έχω οδηγήσει και αυτό... καθώς είναι η δεύτερη best vmf λύση που βρήκα.

      Επίσης, το diesel δεν είναι για όλες τις χρήσεις και ιδιαίτερα αν κάνεις κυρίως αστικές μετακινήσεις και λίγα χλμ (κάτω από 15Κ-20Κ το χρόνο). Και ότι κερδίσεις στην τιμή του πετρελαίου, το πιο πιθανό είναι ότι θα το πληρώσεις αργότερα σε βλάβες (turbo, DPF ή FAP, flywheels, κτλ...). Μια βόλτα σε αγγλικά fora και θα φρίξεις, και εκεί είναι λίγο καλύτερα τα πράγματα από θέμα ποιότητας καυσίμων και εξυπηρέτησης..

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      sakos000
    • RE: HYUNDAI i30 (2012) Diesel - Petrol

      Παίδες, το αυτοκίνητο έχει έρθει, τουλάχιστον Αθήνα (Autopoint), που το είδα εγώ.
      Πρόκειται περί του απόλυτου valye for money σήμερα!
      Μέσα είναι απόλυτα ποιοτικό, ιδιαίτερα θετική εντύπωση για τα πλαστικά του και η συναρμολόγηση τους στιβαρή, πολύ καλύτερα από Ford Focus και εφάμιλλα του VAG (VW χαλαρά και τολμώ να πω ακόμα και Audi). Απίστευτα ευρύχωρο, χαλαρά πενταθέσιο, με πολύ άνετες θέσεις. Επίσης, από ορατότητα αρκετά καλή μπροστά και περιφερειακή, μέτρια πίσω, αλλά με μεγάλους πλαϊνούς καθρέφτες να αναπληρώνουν.

      Επίσης, έκανα test drive το 1.4 βενζίνη (1.6 GDI δεν πρόκειται να φέρει, μόνο το C'eed της KIA), και πρέπει να πω ότι οι εντυπώσεις μου ήταν ιδιαίτερα θετικές!
      Ο κινητήρας απλά επαρκής αλλά γραμμικός, ομαλός και πολύ ήσυχος, τουλάχιστον για αποστάσεις μέσα σε πόλη, όπου δύσκολα θα δεις τα 120-140 χλμ/ώρα. Κατά τα άλλα, θέλει δούλεμα για να ανεβάσει στροφές και άρα ταχύτητα. Λοιπό, το αυτοκίνητο ήταν πολύ σταθερό, με πανεύκολα χειριστήρια (συμπλέκτης και λεβιές ταχυτήτων), αρκετά καλή ηχομόνωση, ποιότητα κύλισης από μεγαλύτερο αυτοκίνητο (σχεδόν πολυτελείας). Ανετότατο πάνω από λακκούβες και από ηχομόνωση, είπαμε αρκετά καλό. Τιμόνι μέτριο έως πολύ τεχνητό. Εν τέλει, πλησιάζει επικίνδυνα το Focus, σε οδηγική συμπεριφορά, συμπλέκτης και λεβιές ταχυτήτων, σίγουρα όχι σε τιμόνι, αλλά αρκετά μπροστά σε ευρυχωρία και ποιότητα πλαστικών και συναρμολόγηση.

      Για 1.4 βενζίνη και τη μεγαλύτερη έκδοση (Style) τιμή 17.500+405 (pdi, πινακίδες, τέλη) - 2000 (έκπτωση) - 450 (ξένη απόσυρση), σύνολο δηλαδή κάτι λιγότερο από €15.500. Όπως είπα, το καλύτερο value for money, εάν δε σε πειράζει η μικρή ατμόσφαιρα και η μάρκα..

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      sakos000
    • RE: Αυτοκίνητο για τριτεκνο

      Καλησπέρα και από μένα.
      SUV: MItsubishi Outlander, Nissan Pathfinder, Honda CRV (με κάποια επιφύλαξη αν χωράνε 3 παιδικά καθίσματα πίσω, κυρίως λόγω χώρου, καθώς δεν έχει ξεχωριστή μεσαία θέση).
      MPV: Ford Grand C-max, Toyota verso, VW Touran, Peugeot 5008, Opel Zafira (new), Mazda 5- Citroen και Renault προσωπικά εμένα δε μου αρέσουν, και προτιμώ αυτά που ανέφερα κατά σειρά.
      SW / Sedan: Peugeot SW (3 ξεχωριστές θέσεις πίσω) Audi A4 Avant, Volvo S-60 ή V60 Saab 9-5, Opel Insignia (πάντα με επιφύλαξη για τα τρία παιδικά καθίσματα λόγω μεσαίου πίσω καθίσματος).
      Επίσης, παρά το τρομερό value-for-money του Skoda Octavia, νομίζω θα έχεις πρόβλημα με το 3ο παιδικό καθισματάκι καθώς δεν έχει ξεχωριστό μεσαίο κάθισμα εφόσον και η ευλαβική τήρηση κανονισμού ασφαλείας δεν προβλέπει την τοποθέτηση καθίσματος στο πίσω μεσαίο κάθισμα, που μάλλον υποβραχιόνιο είναι παρά κανονικό κάθισμα.
      Και φυσικά συγχαρητήρια και καλώς να έρθουν τα μωράκια σου!!!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      sakos000
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    APRILIOS

    ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr