Ο χρήστης samatistas έγραψε:
Τον εξοπλισμό της 2η έκδοσης τον έχει το Megane facelift από τη βασική του έκδοση.
Και δεν νομίζω ότι συγκρίνεται ο 1.2 TCE με τον άτμο της Hyundai, ούτε ο 1.5 Dci με τον 1.4 d.
Για μένα το μόνο μειονέκτημα που ίσως έχει το megane έναντι του i30 είναι ίσως οι χώροι χωρίς βέβαια να έχω δει το i30.
Με + επίσης σε ρύπους τέλη τεκμήρια ασφάλιστρα στον 1.2 tce που όλα μετράνε στις μέρες μας.Σε ατμο και diesel το c4 θεωρώ ότι τη δεδομένη χρονική στιγμή και με τις προσφορές που τρέχουν είναι από τα καλύτερα πακέτα.
Συμφωνώ φίλε samatistas ότι οι κινητήρες της Renault είναι πολύ καλύτεροι, η Hyundai παίζει πιο δυνατά στον τομέα της αξιοπιστίας, της υψηλής εγγύησης και της πολύ καλής απτής ποιότητας (πια..). Εντάξει, λογικό είναι όσο πιο εξελιγμένο και περίπλοκο είναι το μηχάνημα (πετρέλαιοκινητήρες PSA, τούρμπο βενζινοκινητήρες άμεσου ψεκασμού, κτλ) , τόσες περισσότερες πιθανότητες να συμβεί και κάποια βλάβη.
Το scenic που οδήγησα είχε τον 1.6dCi με τους 130 ίππους και τράβαγε τρομερά.
Αλλά, όπως και όλα τα πετρέλαια που οδήγησα (test drive) είναι νευρικά, με απότομα ξεσπάσματα, θορυβώδη (σε σημείο που ο κινητήρας ακούγεται ενοχλητικά στην καμπίνα, όταν επιταχύνεις) και με πολύ σκληρό συμπλέκτη... Όλα αυτά είναι μείον για μένα για την καθημερινότητα.