@romanos55 said in Hyundai Kona:
Καλησπερα σας
μπορω να μαθω απο τους κατοχους full hybrid Kona ή οποιος γνωριζει , το διαταυτα του full Hybrid? ενδιαφερομαι για τον νεο Kona 2021 Full Hybrid, και νομιζω οτι ουσιαστικος -αν οχι μοναδικος -αντιπλαος του θα ειναι μονο το Τοyota Yaris Cross.
το ενα στα 28Κ το αλλο στα 24κ (οπως ολα δειχνουν). φουλ εξτρα.
στο διαταυτα το full hybrid αξιζει τον κοπο ρε παιδια? ή ειναι να χαμε να λεγαμε?σιγουρα θα ειναι πιο οικονομικα, αλλα ψαχνω τοσο καιρο πληροφορια στα ποσα χιλιομετρα μπαινει πχ ο ηλεκτροκινητηρας και δε μπορω να το βρω. στον αστικο κυκλο πχ αλλο να παει μεχρι τα 30 και αλλο μεχρι τα 20 χλ την ωρα. Μπορει καποιος να μου λυσει την απορια αυτη?
η χρηση που θα το κανω θα ειναι οικογενεια -νεος πατερας , και ταξιδι, 80% πολη, οποτε εχω κλεισει στο hybrid. και στο δικο μου το μυαλο το full hybrid θα επικρατησει στην αγορα γενικως, καθως και το πιο λογικο καθως εξασφαλιζει αυτονομια, και ηλεκτρικο ετσι και αλλιως στην Ελλαδα απο 2100 και βλεπουμε.
απο την αλλη μου φαινονται παρα πολλα λεφτα αν και φουλ εξτρα οφειλω να το ομολογησω. και μηπως η διαφορα με το Cross θα ειναι απειροελαχιστη και δεν δικαιολογει τα 4 χιλιαρικα διαφορα?
ευχαριστω για την γνωμη σας και τον χρονο σας.
τελικα το πηρα το Full Hybrid distinctive.
μετα απο 4500 χιλιομετρα περιπου να σας πω εντυπωσεις για οποιον ενδιαφερεται, σε περιπτωση που ψανχει και αυτος τις ερωτησεις μου, πριν το παρω
δεν ειμαι ειδικος στην αυτοκινηση, διευκρινιση.
πολυ θετικα:
καταναλωση : 5.1 σε 4500 χιλιομετρα. μαζι με air con ολο το καλοκαιρι , εννοειται, Χρηση 70-30 πολη -ταξιδι, και η περιοχη μου εχει αρκετες ανηφορες. Σιγουρα μπορω και καλυτερα καθως τα 5, εγιναν χωρις πολλη προσπαθεια.
, το Full hybrid σε πιεζει ευχαριστα για οικονομικη οδηγηση ,και ασφαλεια , ειναι στα θετικα.
το Full Hybrid δουλευει ως εξης¨ο ηλεκτροκινητηρας θα δουλεψει στις χαμηλες ταχυτητες, αλλα δουλεει και σε ανηφορες, και γενικα σε περιοδους πεδησης που δεν χρειαζεται δυναμη, στην ευθεια, και πανω απο 70-80 χλμ που μου εκανε εντυπωση , νομιζα οτι θα ηταν μονο μεχρι τα 30 χλμ/ω πχ.
Θα μπει αμεσως μολις βρει την ευκαιρια.
η μπαταρια γεμιζει σε φρενο και σε πεδηση χωρις γκαζι (κατηφορα πχ)
ο ηλεκτροκινητηρας μπαινει χωις να τον καταλαβαινεις η να σε ενοχλει.
συνδυαστικα ειναι πολυ καλη η αισθηση , λιγο ζορι στις ανηφορες στις αλλαγες το 6 DCT αλλα οχι τραγικα πραγματα, γενικα το 6 DCT αψογο κατα την γνωμη μου,
χωροι μια χαρα, αλλα αυστηρα 4 μελη οικογενεια κατα την γνωμη μου.
πολυ καλη τηλεματικη, infotainment, εργοστασιακο gps εξαιρετικο , (Δεν εχω δοκιμασει καν car play να φανταστειτε)
οδηγηση, πολυ ανετη, εχουμε βαρος αρκετο λογω ηλεκτοκινητηρα, νιωθω μεγαλη ασφαλεια στο αμαξι αυτο, καθως εχω παρει και ολα τα βοηθητικα οδηγησης
πολυ καλη ορατοτητα γενικα.
γεμισμα περιπου 650 χιλιομετρα αυτονομια,
μειον:
μου εκανε ενα σκορτσαρισμα στην δευτερα στην αρχη, το πηγα αμεσως εγινε ενα Update και απο τοτε ολα οκ, δεν ειχα θεμα. (τα full hybrid νομιζω φτιαχνονται κορεα μονο)
θορυβος στην καμπινα σε μεγαλη ταχυτητα¨ που γινεται ενοχλητικο και αισθητο μετα απο καποια ωρα αλλα ενταξει μην τα θελουμε και ολα, αμα ειχε και καμπινα τελια το αμαξι θα εκανε και παραπανω, αλλα σιγουρα πρεπει να το υπολογισετε ομως αν σας ενοχλει.
πορτ μπαγκαζ,¨ισως να ηθλεα 40 λιτρα παραπανω¨ να το υπολογισετε εαν το χρειαζεστε ειναι σιγουρα μειον σε σχεση με ανταγνωισμο.
μου ετυχε σε ταξιδι σε μεγαλες σταθερες ανηφορες να "αδειασει" η μπαταρια του ηλεκτοκινητηρα, αφου δεν μπορει να αυτοφορτιστει, και το αμαξι να ειναι λιγο "φιδι" χωρις αυτον αφου ελειπαν τα εξτρα αλογα.
παλι οχι τραγικα πραγματα αλλα αξιο αναφορας και θα το ψαξω και εγω παραπανω γιατι μου ηταν αισθητη η διαφορα, (στην κατηφορα γεμισε η μπαταρια στο ακεραιο και εβγαλε παραπανω απο το συνηθισμενο του ηλεκτροκινηση απο την αλλη στο ισιο)
τιμη ¨επιμενω οτι το αμαξι ειναι 3000-4000 ευρω παραπανω απο την πραγματικη του αξια.
γενικα ολη η κατηγορια και ο ναταγωνισμος ειναι περιπο τοσο παραπανω. το YAris to Cross πχ ειναι αμαξι που θα επρεπε να ειναι κοντα στα 21 με φουλ εξτρα.
πολυ ευχαριστημενος γενικα το προτεινω ανεπιφυλακτα, το full hybrid νομιζω θα ειναι το πραγματικο το μελλον σε χωρες σαν την δικια μας, νομιζω οι καλυτερες εκδοσεις του ΚΟΝΑ ειναι το full hybrid , και η απλη βενιζνη λογω τιμης.