Ο χρήστης corsair έγραψε:
@ drdino: Δεν εθιξα τπτ περι σπορτιφ η μη χαρακτηρα!
Απο εκει και περα, ειναι ακρως εντυπωσιακο το οτι εκφερονται γνωμες και μαλιστα απολυτες ενω δεν εχει καν οδηγηθει ενα αμαξι!
Τι παει να πει πως 'δεν θα φτασει ποτε ενα Golf' ?
Να το φτασει σε τι? Και ποιος σας ειπε πως τα σπορτιφ χαρακτηριστικα ειναι θεμιτα απο ολους και ποιος σας ειπε πως ειναι καλα για ολους? Και ποιος σας ειπε πως ενα αμαξι χαρακτιριζεται καλο μονο αν εχει σπορτιφ συμπεριφορα? Αν ετσι σας μαθαν να κρινετε... μαλλον δεν εχετε εικονα του τι εστι αυτοκινηση.
Και ποιος σας ειπε οτι ο ημιακαμπτος ντε και καλα κοπαναει? Υπαρχει κανονισμος? Εχει δημοσιευτει καποιος νομος περι κοπανηματος ημιακαμπτων στην εφημεριδα της κυβερνησεως?
Επι του πρακτεου και συντομα:
Εχω οδηγησει και τις 2 εκδοσεις της Delta, οπως και Golf 122-160 με και χωρις DSG. Πολυ καλα αμαξια! Και τα 2. Μαλιστα για μενα θα ειναι διλλημα αν η Delta αποκτησει το δικο της DSG. Απαντωντας αμεσα, η Delta ειναι εξισου ποιοτικη κατασκευη με το Golf, χρησιμοποιει καλα υλικα παντου... ειναι εξισου ησυχη με το Golf, ειναι λιγο ποιο αργη απο ενα Golf οντας μακρυτερη-βαρυτερη, παιζει αρκετα καλυτερα ομως τον ρολο ενος οικογενειακου αμαξιου λογω αχανων χωρων-αποσκευων... προσφερει ευελιξια.
Απο εκει και περα ομως ειναι αμαξια τα οποια εχουν διαφορετικη φιλοσοφια! Η Delta ειναι προσανατολισμενη στο στυλ, στην πολυτελεια, στην ανεση... ενω το Golf ειναι ποιο αχρωμο και ενα κλικ ποιο all around.
H Delta ειναι ποιο 'βαρυ' σαν αμαξι πιθανα και λογω μηκους και το δειχνει στον δρομο. Απο την θεση οδηγησης-καθισματα ακομα δεν σε εμπνεει για να 'μπεις' οχι ομως πως θα ειχε καποιο προβλημα μιας και ειναι ουδετερη σχετικα και το τιμονι της ειναι γρηγορο και ακριβες. Σχετικα με τις λεγομενες 'κλισεις' το λιγοτερο που θα μπορουσα να πω ειναι πως λεγονται μαμακιες... Εχει ενα πολυ φυσιολογικο setup ενος all around αμαξιου. Αμα συνηθισατε σε ταψια... τοτε συνηθισατε λαθος! Οποιος θελει το κατι παραπανω μπορει παντα να παρει το option των RSS αναρτησεων που τουλαχιστον απο οτι εχει ειπωθει εδω μεσα, κανουν διαφορα.
Ουτε και το Golf 6 θα ελεγα πως με προδιαθεσε για να το κυνηγησω πολυ παραπανω ομως! Ειναι ενα κλικ ποιο σφιχτο ας πουμε σαν setup, εχει θεση ποιο χαμηλη-μπακετ, θα μπει και θα κυνηγησει ποιο ευκολα μια στροφοδιαδρομη λογω μικροτερου μηκους-βαρους... θα σε εμπνευσει λιγο παραπανω, αλλα δεν θα το χαρακτηριζα και αυτο σπορτιφ. Σπορτιφ ηταν το Scirocco το οποιο φωναζε για να το χωσεις...
Επιπροσθετα... γιατι εχει και αυτο την σημασια του, η Delta εχει και μια Χ χρηματικη διαφορα απο το Golf! Για την ακριβεια για τα λεφτα ενος Golf 122, μπορω να παρω μια Delta 150 και να εξισσοροπησω και με το παραπανω την οποια σπορτιφ απωλεια στον χαρακτηρα.
Το ζητημα ομως ειναι... οτι φτασανε καποιοι συνομιλητες να εκθιαζουν ενα αμαξι εναντι ενος αλλου... απλα επειδη 'ετσι' και οχι επειδη συντρεχει καποιος πραγματικος λογος. Και φυσικα αν σε καποιον αρεσει το Golf επειδη ειναι ποιο μικρο, ποιο ελαφρυ, ποιο σφιχτο... αυτο εχει να κανει με τα δικα του γουστα και μονο, γιατι υπαρχουν αλλοι τοσοι που θελουν κατι ποιο μαλακο, ποιο πολυτελες και με περισσοτερους χωρους.
Κοινως...απευθυνονται σε αλλα γουστα! Ολα τα αλλα περι ανωτεροτητας ειναι ιστοριες γι αγριους...
ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΠΡΙΝ 4 ΜΗΝΕΣ ΕΙΧΑ ΤΟ ΔΙΛΛΗΜΑ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΑ ΔΥΟ ΑΥΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.GOLF DSG 160 KAI DELTA PLATINO 150HP.TO ΠΑΛΕΥΑ ΠΟΛΥ ΚΑΙΡΟ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΗΣΩ ΤΟ ΕΝΑ ΤΕΣΤ DRIVE ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΑΛΛΟ.ΟΙ ΕΞΗΣ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΕΠΑΙΞΑΝ ΡΟΛΟ ΣΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΜΟΥ¨ 1¨ Η ΟΔΗΓΗΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΣΤΙΣ ΣΤΡΟΦΕΣ 2¨ Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΗΝΙΤΟΥ ΔΗΛ.ΚΟΥΜΠΙΑ, ΚΟΝΣΟΛΑ, ΚΑΝΤΡΑΝ, ΠΛΑΣΤΙΚΑ, ΚΑΘΙΣΜΑΤΑ, Κ.Α. 3¨ΤΟ ΚΥΡΟΣ ΠΟΥ ΚΟΥΒΑΛΑΕΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ 4 ΤΟ ΚΙΒΩΤΙΟ. ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ ΠΙΟ ΠΗΡΑ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΕΚΑΝΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ.ΠΑΙΔΙΑ ΓΟΥΣΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΙΕΣΤΕ