Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    R
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 3
    • Best 0
    • Groups 0

    rearkou

    @rearkou

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    3
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    rearkou Unfollow Follow

    Latest posts made by rearkou

    • RE: Αγορά saab 9-3 aero 2.8 xwd

      ψάχνω εντωμεταξύ να βρω διαφορές μεταξύ haldex Saab 'Audu & torsten Audi

      ''.....το torsen σίγουρα έχει πολλές απώλειες ισχύος , φαίνεται και στις δυναμομετρήσεις στα περιοδικά ότι όσα έχουν τρία διαφορικά έχουν 50+ ίππους απώλειες από στρόφαλο.
      αυτό είναι και το μεγαλύτερο μειονέκτημα του τορσεν γενικώς , οι απώλειες , η κατανάλωση και το αυξημένο βάρος ελέω 3ου διαφορικού.''

      ''.....Ο λόγος που επιλέχθηκε το haldex για πολλά αυτοκίνητα της Audi είναι το βάρος, το κόστος και το πρόβλημα της χωροταξίας (ειδικά στα Α3). Ηταν αρχικά μάλλον περισσότερο λύση ανάγκης η οποία βέβαια με τις τελευταίες εκδόσεις έχει βελτιωθεί πάρα πολύ, δεν έχει τις απώλειες του torsen''

      Ειναι η αποψη ενος επαγγελματικου οδηγου της Audi ο οποιος εκπαιδεύει το γερμανικό προσωπικό Audi..
      'Σχόλια από τον επαγγελματικό οδηγό Audi
      'Κάλεσα τον τύπο που μας εκπαίδευε στο χειμερινό Drive σχολείο Audi Quattro. Όντας επαγγελματικός οδηγός αγωνων για 20 έτη και έχει οδηγήσει όλα τα μοντέλα Audi Quattro. Εκπαιδεύει επίσης το γερμανικό προσωπικό Audi! Εδώ είναι τα σχόλιά του: Δεν υπάρχει καμια καθυστέρηση στο σύστημα τετρκινησης Haldex. Στην πράξη είναι ακριβώς τόσο γρήγορο όσο Torsen.Κατά οδήγηση ενάντια στο ρολόι στη διαδρομή, την Audi A3 (Haldex) είναι γρηγορότερο από A4 (Torsen) και η σταθερή άποψή του ήταν ότι το σημερινό τετρακινησης Haldex είναι έτσι προηγμένο ότι είναι ακριβώς ως πραγματικό quattro ως Torsen. Οι παλαιότερες εκδόσεις Haldex υπέφεραν από τις καθυστερήσεις αλλά οχι στις σημερινές εκδόσεις.Είπε επίσης αυτού από την άποψη της κατανάλωσης Haldex καυσίμου είναι ανώτερος των δύο και θεωρεί ότι στο μέλλον τα σύστημα τετρακινησης Haldex θα αντικαταστήσουν τα σύστημα τετρακινησης Torsen επειδή είναι τεχνικά πιό προηγμένα και μπορούν επίσης να χρησιμοποιηθούν και στα μικρότερα αυτοκίνητα.'

      Οπως αντιλαμβάvεστε αγαπητοί, το σύστημα της Saab δηλαδή ο 4ης γενιάς σουηδικός haldex ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΤΑΙ και είναι οτι τελειοτερο και τελευταίο κυκλοφορεί, τόσο που να τον υιοθετούν και οι ίδιοι οι γερμανοι που...εφηυραν την τετρακινηση quattro (αν και ο Τορστεν εναι αμερικάνικη εφευρεση)

      και τέλος μια γνωμη πανω σε τετρακίνηση και δυναμη. εξυπακουεται πως οσο μεγαλώνουν τα αλογα και η ροπη η τετρακινηση πρεπει να εινια σχεδον..υποχρεωτική! ή αν όχι, πισωκίνηση τουλάχιστον.αν υπηρχν μόνο ευθείες στον πλανλητη τότε η τετρα. θα ήταν όντως άχρηστη (όπως κα ιτα φαρδυα ελαστικά, θα φορουσαμε ολοι ποδηλάτου!), απολυτα λογικό που κα ιοι τετρακινηση όταν το βλεπει αυτό σου δίνιε την μεγαλύτερη κατανομη μπροστα. POWER IS NOTHING WITHOUT CONTROL!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      R
      rearkou
    • RE: Αγορά saab 9-3 aero 2.8 xwd

      εγώ την άποψη μου στο topic την έδωσα, απλά είδα μερικά πράματα που έγραψες και δεν συμφωνούσα και είπα να τα σχολιάσω, κουβέντα κάνουμε δεν χρειάζεται να φανατίζεσαι [/quote]
      ''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
      ...βλέπω πως υπάρχει αμιλα στις συζητησεις σας μεταξύ audi & saab, καλό αυτό την στιγμή που είναι καθαρά ανταγωνιστικές εταιρίες και σε ποιότητα και σε παθητική ασφάλεια και σε επιδόσεις.
      Πάντως κύριε 'Νικος_, πριν σε ένα posting σου ανέφερες πως η τετράκίνηση δεν σε ενδιαφέρει διοτί είναι για το χιόνι...αυτό και μόνο δηλώνει την ΑΠΟΛΥΤΗ ΑΓΝΟΙΑ ΣΟΥ για την τεχνολογία της τετρακίνησης και τι προσφερει στον οδηγο.Δεν θα σου αναλύσω βεβαία εδω (υπάρχουν άπειρες πηγές να μάθεις) τι εστι quattro - xwd etc... το μόνο που σου λέω ειναι πως η τετρακίνηση ειναι ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ. Για αυτο τον λόγω βλέπουμε ολόένα και περισσότερα αυτοκίνητα (και κυρίως στην Ελλάδα που απο χάλια δρόμους είμαστε πλήρεις!)με τετρακίνηση.Αν ήταν για το χίονι θα το αγοράζανε μονο οι σκιερ και οι snowboarders φίλε μου, ή αυτοι μου μένουναπο σε 2.5000μ υψόμετρο!
      think...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      R
      rearkou
    • RE: Saab Forum

      Re: Saab Forum

      Δημοσίευσηαπό portole » 29/07/09 1:26
      Σημερα το παρελαβα το XWD μαγκες....το ετρεξα στον περιφερειακο της πολης μου και οι 1ες εντυπωσεις μου ειναι πολυ θετικες...και τραβηγμα,και κρατημα,και σωστη ηχομονωση!οπως ακριβως στο test drive! αν ηξερα τον τροπο πως να ανεβασω καμια φοτο θα το κανα....

      Αγαπητε portole, καλοταξιδο και καλορυζικο!
      Το τελευταιο μηνα δοκιμασα καποια μοντελα επειδη ενδιαφερομαι για αυτοκινητο,δηλαδη τα Α4 (αλλα και Α3 Sportsback), Passat CC 1.8 tfsi και BMW 320i...Έκανα ενα test drive με ένα 9-3 Sedan XWD 2.0t και έπαθα την πλάκα μου! Το συγκεκριμένο βέβαια ηταν αναβαθμισμένο στα 240hp αλλα δεν νομιζω οτι θα απεχει πολυ απο το 210hp.πηγαινε σαν τρενο. για να μην πολυλογω...το έκλεισα! έιναι πανεμορφο, μεταλλικό χρώμα titan grey, οι ζαντες ALU79 που φοράει απο τη μαμά είναι χαρμα οφθαλμών, πολύ ανετο και ευρυχωρο, σκανδιναβικά κομψό, +pack1 εξοπλισμο.σε σχέση με τα υπόλοιπα αυτοκίνητα, για του λόγου το αληθές το αντιστοιχο Α4 2,0TFSI Quattro 6-ταχ το θεωρω λίγο ανώτερο ΑΛΛΑ...ξεκινάει απο τα 41.οοο ευρω και υστερεί και σε εξοπλίσμο (αυτό είναι ελεεινό γεγονος με τα AUDI, πας να πάρεις αμάξι 40Κ ευρω και στο ξεκινάνε να έχει έως και τάσια!!!!..με τον αντοιστοιχο εξοπλισμο του XWD ερχοταν στα 43k+...αντε γειά!) SAAB! ΤΕΛΟΣ!δεν βλέπω την ώρα...
      Όσο για αναβαθμηση, αφου στρωθεί το αμάξι, θα ήθελα να πληροφορηθώ σωστά και μετά να κάνω κίνηση. Ενημερωτικά, Ο HIRSCH μόλις έβγαλε πακέτο και αναβαθμισης και κινητηρα και εσω/εξω αισθητικο στυλ για το 9.3 2.0 XWD 210hp----->στα 270hp και 38 ροπή....με 3.200 ευρώπουλα αν δίαβασα σωστά.
      Χαιρετω όλους τους πιλότους SAAB

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      R
      rearkou
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr