ψάχνω εντωμεταξύ να βρω διαφορές μεταξύ haldex Saab 'Audu & torsten Audi
''.....το torsen σίγουρα έχει πολλές απώλειες ισχύος , φαίνεται και στις δυναμομετρήσεις στα περιοδικά ότι όσα έχουν τρία διαφορικά έχουν 50+ ίππους απώλειες από στρόφαλο.
αυτό είναι και το μεγαλύτερο μειονέκτημα του τορσεν γενικώς , οι απώλειες , η κατανάλωση και το αυξημένο βάρος ελέω 3ου διαφορικού.''
''.....Ο λόγος που επιλέχθηκε το haldex για πολλά αυτοκίνητα της Audi είναι το βάρος, το κόστος και το πρόβλημα της χωροταξίας (ειδικά στα Α3). Ηταν αρχικά μάλλον περισσότερο λύση ανάγκης η οποία βέβαια με τις τελευταίες εκδόσεις έχει βελτιωθεί πάρα πολύ, δεν έχει τις απώλειες του torsen''
Ειναι η αποψη ενος επαγγελματικου οδηγου της Audi ο οποιος εκπαιδεύει το γερμανικό προσωπικό Audi..
'Σχόλια από τον επαγγελματικό οδηγό Audi
'Κάλεσα τον τύπο που μας εκπαίδευε στο χειμερινό Drive σχολείο Audi Quattro. Όντας επαγγελματικός οδηγός αγωνων για 20 έτη και έχει οδηγήσει όλα τα μοντέλα Audi Quattro. Εκπαιδεύει επίσης το γερμανικό προσωπικό Audi! Εδώ είναι τα σχόλιά του: Δεν υπάρχει καμια καθυστέρηση στο σύστημα τετρκινησης Haldex. Στην πράξη είναι ακριβώς τόσο γρήγορο όσο Torsen.Κατά οδήγηση ενάντια στο ρολόι στη διαδρομή, την Audi A3 (Haldex) είναι γρηγορότερο από A4 (Torsen) και η σταθερή άποψή του ήταν ότι το σημερινό τετρακινησης Haldex είναι έτσι προηγμένο ότι είναι ακριβώς ως πραγματικό quattro ως Torsen. Οι παλαιότερες εκδόσεις Haldex υπέφεραν από τις καθυστερήσεις αλλά οχι στις σημερινές εκδόσεις.Είπε επίσης αυτού από την άποψη της κατανάλωσης Haldex καυσίμου είναι ανώτερος των δύο και θεωρεί ότι στο μέλλον τα σύστημα τετρακινησης Haldex θα αντικαταστήσουν τα σύστημα τετρακινησης Torsen επειδή είναι τεχνικά πιό προηγμένα και μπορούν επίσης να χρησιμοποιηθούν και στα μικρότερα αυτοκίνητα.'
Οπως αντιλαμβάvεστε αγαπητοί, το σύστημα της Saab δηλαδή ο 4ης γενιάς σουηδικός haldex ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΤΑΙ και είναι οτι τελειοτερο και τελευταίο κυκλοφορεί, τόσο που να τον υιοθετούν και οι ίδιοι οι γερμανοι που...εφηυραν την τετρακινηση quattro (αν και ο Τορστεν εναι αμερικάνικη εφευρεση)
και τέλος μια γνωμη πανω σε τετρακίνηση και δυναμη. εξυπακουεται πως οσο μεγαλώνουν τα αλογα και η ροπη η τετρακινηση πρεπει να εινια σχεδον..υποχρεωτική! ή αν όχι, πισωκίνηση τουλάχιστον.αν υπηρχν μόνο ευθείες στον πλανλητη τότε η τετρα. θα ήταν όντως άχρηστη (όπως κα ιτα φαρδυα ελαστικά, θα φορουσαμε ολοι ποδηλάτου!), απολυτα λογικό που κα ιοι τετρακινηση όταν το βλεπει αυτό σου δίνιε την μεγαλύτερη κατανομη μπροστα. POWER IS NOTHING WITHOUT CONTROL!