Σε 2-3 site που αναζήτησα αναφέρεται ότι το EDC τοποθετείται αποκλειστικά στις εκδόσεις 4χ2. Θα μπορούσε να συνδυαστεί και με τις 4χ4 εκδόσεις όπως πχ νέο Tiguan 4motion DSG.Η άνεση που θα προσφέρει το EDC θα είναι σημαντική με δεδομένο ότι στο χειροκίνητο των δικών μας αλλάζεις ταχύτητες κάθε μερικά μέτρα έως ότου σύντομα καταλήξεις στην έκτη. Συμφωνώ TimDeLAY το κλασσικό αυτόματο είναι πιό αξιόπιστο. Σε δύσκολες καταστάσεις οι ξηροί συμπλέκτες του EDC δεν θα ζοριστούν? πχ όταν σε αδιέξοδο χρειαστεί να κινηθείς με την όπισθεν?
Me καθυστέρηση απαντώ στην απορία iceman7. Ναί από Rav σε Duster και προς τιμήν του του Duster. Μετά από 20 χρόνια και 450.000km με το αρχέτυπο 5θυρο Rav του 1995 με τι να το αντικαταστήσεις? (Το rav πάντως το κράτησα!) Όλα σχεδόν τα μοντέρνα SUV's συναγωνίζονται πιό θα έχει μακρύτερο μπροστινό πρόβολο-αεροτομή και όλο και μικρότερο ύψος από το έδαφος. Το renegade trailhawk έπαιζε αλλά αρκετά ακριβό με λίγότερους χώρους και 2λιτρο με φόρο πολυτελείας.
ravster
@ravster
Please enter occupation - Please enter your interests
Latest posts made by ravster
-
RE: Dacia Duster
-
RE: Dacia Duster
Καλησπέρα και καλώς σας βρίσκω, (πρώτη μου δημοσίευση). Έχω δέκα μήνες ένα dci 4x4 sportive, 17.000 km όλα καλά μέχρι τώρα. Τα τελευταία 4.000 Km μέτρησα κατανάλωση: Συγκρατημένη οδήγηση 50% εθνική 40% Κατεχάκη περιφερειακή Υμηττού 10% τα υπόλοιπα (πόλη και επαρχιακοί δρόμοι), απλό πετρέλαιο διακόπτης μετάδοσης στο auto. 4.143 km 280,32 lit βάσει ένδειξης αντλίας πρατηρίου μέση κατανάλωση 6,77 λ/100χλμ περίπου 5-10% περισσότερο από την ένδειξη στο καντράν. Πάρα πολύ ευχαριστημένος όπου το πήγα εκτός δρόμου.Τα λαστιχένια υπερυψωμένα περιμετρικά πατάκια της αντιπροσωπείας, Ολλανδικής κατασκευής, είναι καλής ποιότητας και άοσμα αλλά παρότι έχουν και αντιολισθητικά καρφάκια γλιστράνε προς τα εμπρός με εξαίρεση αυτό του οδηγού που κουμπώνει στη μοκέτα. Του οδηγού έχει και προέκταση γιά να ξεκουράζεται απλωμένο το αριστερό πόδι του χωρίς να λερώνεται η μοκέτα. Αντίθετα δεν προστατεύεται η μοκέτα του τούνελ μετάδοσης. Το αντιπροσωπείας πατάκι χώρου αποσκευών επίσης με υπερυψωμένη περίμετρο δεν είναι λαστιχένιο αλλά από αφρώδες υλικό και κάνει τη δουλειά του αλλά δεν δείχνει ιδιαίτερα ανθεκτικό. Αυτά γιά αρχή καί μπορώ να περιγράψω με λεπτομέρειες για όποιον ενδιαφέρεται τι μου αρέσει και τι δεν μου αρέσει στο αυτοκίνητο και γιατί.