Το πρώτο daytona είχε μπρος πίσω δισκόφρενο και υπάρχουν πολλά ανακατασκευασμένα. Να ρίξω μια ματιά στο car να δω τι παίζει απο μοντέλα
Latest posts made by rapkeepergr
-
RE: Δίπλωμα Αμ και αγορά μοτοσυκλέτας
-
RE: Δίπλωμα Αμ και αγορά μοτοσυκλέτας
Ωραίο φαίνεται με κόκκινα δισκόφρενα και το κόκκινο περίγραμμα ζάντας πρέπει να αντανακλάει κιόλας φαίνεται ωραίο.
Πίσω έχει ταμπούρα; -
RE: Δίπλωμα Αμ και αγορά μοτοσυκλέτας
Αυτό με τις 2 ρόδες μπροστά; Ακόμα δεν απάντησες αυτό το daytona λέμε; https://www.google.gr/search?q=daytona+ ... CAYQ_AUoAQ
-
RE: Δίπλωμα Αμ και αγορά μοτοσυκλέτας
Μην βρουν και σου πουν τίποτα που δεν έχεις πάει τόσο καιρό. Οδηγούσες το 50ρι καθόλου;
Για αυτό μιλάμε; https://www.google.gr/search?q=daytona+ ... CAYQ_AUoAQ
-
RE: Δίπλωμα Αμ και αγορά μοτοσυκλέτας
Φιλε ποτε έδωσες για 50αρι στις αρχές του 2013 το άλλαξαν και δεν πας πλέον σε τροχαία αλλά σε σχολή οδηγών και δίνεις στο υπουργείο εξετάσεις.
-
RE: Δίπλωμα Αμ και αγορά μοτοσυκλέτας
Ευχαριστώ πολύ και εγώ για Daytona κοίταζα και το δικαβαλο που λες με ανησυχεί ειμαι και εγώ θηρίο γαμώτο. Ακόμα ξέρεις εάν μπορω να βγάλω δίπλωμα για 50αρι με συμπλέκτη;
-
RE: Δίπλωμα Αμ και αγορά μοτοσυκλέτας
Άλλη μια σημείωση για να μην υπάρξουν παρεξηγήσεις ξέρω πτι το τετράχρονο και δίχρονο δεν αφορουνε την,διάρκεια ζωής του κινητήρα αλλα την διαδικασία με την οποία δουλεύουν (έτσι όπως το έγραψα φαίνεται σαν να λέω,ότι τον τετράχρονο θα,τον έχεις 4 χρονια ενώ τον δίχρονο 2)
-
RE: Δίπλωμα Αμ και αγορά μοτοσυκλέτας
Κάτι συγκεκριμένο ως προς μοντέλο οχι glx Kai c50. Το μηχανάκι θα το έχω για απόσταση το πολύ 10-15 χιλιόμετρα πηγαινε-ελα ελληνικό - Τερψιθέα οπότε δεν θα έχω θέμα με τις ταχύτητες και τις περιοχές τόσο μόνο αν κατεβαίνω κέντρο αν και το κέντρο είναι πλέον ζούγκλα. Απλά ρωτάω για 2 καβαλο εάν χρειαστεί και πάρω κάποιον συμπαίκτη για αυτό λέω και για χώρο ώστε να χωράει και ένα κράνος τουλάχιστον από κάτω αλλα ευτυχώς υπάρχουν,μπαγκαζιερες. Πέρα από την,μηχανή κάποια καλή ενδυμασία για τον αναβάτη;
Edit:Τα θυμάμαι όλα ένα ένα. Έχω ακούσει ότι τα τετράχρονα εχουν μεγαλύτερη ζωή κινητηρα σκοπεύω να το έχω 4 χρόνια μέχρι να βγάλω για 250 κυβικά και μετά απεριόριστο. Πιστεύεις ότι ένας δίχρονος θα αντέξει αυτο τον καιρό με μέτρια χρήση χωρίς ζόρια και ξερόγκαζα. Ακόμα δεν σκοπεύω να πειράξω κάτι διότι το δίπλωμα θα είναι για 50 κυβικά και συγκεκριμένη αναλογία βάρους προς ισχύ οπότε ούτε εξάτμιση. Ακόμα δεν ξέρω εάν είναι νόμιμο αλλα φαντάζομαι εάν έχεις δίπλωμα που να καλύπτει τα χαρακτηριστικά της μηχανής λογικά εισαι οκ.
-
RE: Δίπλωμα Αμ και αγορά μοτοσυκλέτας
Ο χρήστης Storm έγραψε:
... και γενικά για χρήση μέσα στην πόλη ...
Ποια πόλη;
Αθήνα
-
Δίπλωμα Αμ και αγορά μοτοσυκλέτας
Καλησπέρα είμαι νέος στο forum και γενικά στον χώρο της μοτοσυκλέτας (βασικά δεν έχω ακόμα δίπλωμα) αλλά θέλω να βγάλω κατά το καλοκαίρι. Για αυτο τον λόγο γράφω εδώ ώστε να πείτε την άποψή σας γενικά με αυτό. Είμαι 15 κοντά στα 16 και θέλω να βγάλω δίπλωμα για μοτοποδήλατο (50 κυβικά) το μηχανάκι θέλω για να πηγαινοέρχομαι σε προπονήσεις άντε και καμμιά βόλτα στο κέντρο και γενικά για χρήση μέσα στην πόλη τι έχετε να προτείνετε εσείς; Ο πατέρας μου είχε ένα piaggio nrg power 50 DD υγρόψηκτο 4χρονο νομίζω παλιό μοντέλο και σκέφτομαι να πάρω κι εγώ το ίδιο. Τι έχετε να προτείνετε; Θέλω να είναι λίγο μεγάλο και να ανταποκρίνεται σε 2 κάβαλο και να έχει χώρους οπότε αφήνουμε τα παπιά και πάμε προς scooter. Λογικά πάω προς μεταχειρισμένο καθώς θα είναι η πρώτη μηχανή. Ακόμα από εξοπλισμό τι συστήνετε; μπουφάν παντελόνι γάντια μέχρι 300€. Παπούτσια και κράνη υπάρχουν. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Edit: Αν υπάρχουν παπιά που ανταποκρίνονται καλύτερα στο 2καβαλο αλλά δεν έχουν χώρους ακούω προτάσεις άλλωστε υπάρχουν και οι μπαγκαζιερες για αυτό.