Ο χρήστης nik_marin έγραψε:
Που είναι αυτό? Σε ποια περιοχή?
Έχει και στην Αθήνα. Στην Καβάλας (Αθηνών-Κορίνθου) στο ύψος του Περιστερίου, μετά τη Θηβών όπως πας για Χαϊδάρι.
Ο χρήστης nik_marin έγραψε:
Που είναι αυτό? Σε ποια περιοχή?
Έχει και στην Αθήνα. Στην Καβάλας (Αθηνών-Κορίνθου) στο ύψος του Περιστερίου, μετά τη Θηβών όπως πας για Χαϊδάρι.
Ο χρήστης nickred έγραψε:
Χαιρεται
Ξέρετε αν υπάρχουν σε κανα pdf ή οτιδηποτε άλλο?thanks
τεστ υπάρχουν εδώ... Εγώ με αυτά έκανα εξάσκηση...
Το έχω πάθει και εγώ αυτό με τις μηχανές... στα διόδια.
Το άλλο που έπαθα πρόσφατα στα διόδια ήταν το εξής: Έχω Teo pass και καθώς φτάνω... στα 20-30μ. μπαίνει σφήνα ένας μπροστά μου αλλά καθώς προχωρά δεν ανοίγει η μπάρα. Πιστεύω ότι ο τύπος το έκανε επίτηδες. Μπήκε μπροστά ώστε φτάνοντας κοντά εγώ να ανοίξει και για αυτόν. Δεν του έκανα τη χάρη. Περίμενα πίσω από το σήμα του Teo ώσπου αναγκάστηκε να κάνει πίσω και να πάει δίπλα να πληρώσει.
Το πιθανότερο είναι να μην ήμουν υποψιασμένη αν δεν το έβλεπα συνέχεια στην Ιταλία να γίνεται.
Τέλος να πω δεν έχω κανένα ηθικό πρόβλημα με τα διόδια... απλά φοβήθηκα ότι περνώντας θα κλείσει η μπάρα και δεν θα προλάβω να περάσω.
Να πω άλλη μια ιστορία (είμαι και Ν)... Πήγα να βάλω βενζίνη και ζήτησα 20Ε απλή... ο τύπος μου έβαλε... V-power... και έκανε το κορόϊδο... όταν τον ρώτησα μου είπε ότι έβαλε απλη... όταν άρχισα να φωνάζω μου λέει πως κάνεις έτσι ... δεν έβαλα πετρέλαιο... ΖΩΑ ΖΩΑ ΖΩΑ.
Ως τον πλέον επικίνδυνο οδικό άξονα στην Ελλάδα, χαρακτήρισε σήμερα τον βόρειο οδικό άξονα Κρήτης, ο πρόεδρος του τμήματος Δυτικής Κρήτης του Τεχνικού Επιμελητηρίου Αντώνης Πιτταριδάκης..
Το χθεσινό περιστατικό σύμφωνα με τον ίδιο, ηρθε να υπενθυμίσει με τον πλέον τραγικό τρόπο το τι συμβαίνει στον κεντρικότερο δρόμο της Κρήτης και για μια ακόμα φορά να κρούσει τον κώδωνα του κινδύνου.
« Ο βόρειος οδικός άξονας είναι ένας οδικός άξονας, καταστροφής» είπε χαρακτηριστικά ο κ.Πιτταριδάκης.
Όπως δήλωσε , το πρώτο και μεγαλύτερο ζητούμενο για την Κρήτη, είναι η ολοκλήρωση του ΒΟΑΚ από τα Χανιά μέχρι και τη Σητεία.
Παράλληλα θα πρέπει να γίνουν όλα εκείνα τα έργα ώστε το υφιστάμενο σήμερα τμήμα να αποκτήσει σε όλο του το μήκος, προδιαγραφές εθνικού οδικού δικτύου.
« Και τα τμήματα , που κατασκευάζονται, αλλά και αυτά που υπάρχουν πρέπει να αποκτήσουν προδιαγραφές ασφαλούς εθνικού οδικού δικτύου.Δηλαδή, με διπλές λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση, διαχωριστική νησίδα, και διαπλατύνσεις για χώρους στάσης, στάθμευσης.»
Ένα επίσης ζήτημα είναι η σύνδεση του δρόμου με λιμάνια και αεροδρόμια καθώς και με τους κάθετους οδικούς άξονες ενώ θα πρέπει να προχωρήσουν και οι μελέτες του νότιου οδικού άξονα.
Σύμφωνα με τον πρόεδρο του ΤΕΕ η Κρήτη πρέπει συνολικά να διεκδικήσει το έργο ως έργο εθνικής σημασίας και προτεραιότητας.
Όπως είπε ο ίδιος θα φέρει το θέμα στην επόμενη συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου που θα γίνει στα Χανιά.
Ο κ. Πιτταριδάκης ζήτησε μάλιστα το παρόν να δώσουν και οι συναρμόδιοι υπουργοί για να αναλάβουν την δέσμευση ένταξης των έργων του βόρειου οδικού άξονα στα τομεακά προγράμματα του Δ Κοινοτικού Πλαισίου Στήριξης.
Σύμφωνα με τον πρόεδρο του ΤΕΕ για να ολοκληρωθεί στο σύνολο του και να αναβαθμιστεί ο βόρειος οδικός άξονας Κρήτης απαιτούνται 20 εκατομμύρια ευρώ σε μελέτες ενώ για τα έργα αναβάθμισης απαιτείται ποσό 1,5 δισ. ευρώ.