Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    P
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 6
    • Best 0
    • Groups 0

    postmortem

    @postmortem

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    6
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    postmortem Unfollow Follow

    Latest posts made by postmortem

    • RE: TFSI αξιοπιστία πάπαλα....

      Μία ερώτηση για να επιστρέψουμε στο θέμα, γνωρίζει κανείς εάν και πότε θα τοποθετηθεί στο LEON κινητήρας TSI η ο TFSI 1.8? Πρόσφατα δοκίμασα σε test drive το LEON ΜΡΙ 1.6 και ενώ μου φάνηκε πολύ σωστό στο στήσιμο και μου αρέσει και πολύ εμφανησιακά, οι επιδόσεις του με ψηλοαπογοήτευσαν. Με ένα TSI η TFSI 1.8 θα είναι εξαιρετικό. Εξ ου και η ερώτηση.

      Οι της SEAT πάντως μου δήλωσαν άγνοια...

      Α το ίδιο ερώτημα ισχύει και για το OCTAVIA II
      Για τα ΤFSI 2.0 δεν ενδιαφέρομαι γιατί τα τέλη κυκλοφορίας και οι ασφάλειες πετάνε σε αυτά τα κ.ε.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      postmortem
    • RE: TFSI αξιοπιστία πάπαλα....

      Ο χρήστης Karmakoma έγραψε:

      Το περιοδικό δεν μίλησε για αναξιόπιστους κινητήρες αλλά για τυχόν ζήτημα αξιοπιστίας λόγω σχεδιασμού του κινητήρα και ειδικά της τουρμπίνας που είναι ενσωματωμένη στην πολλαπλή της εξάτμησης. Επομένως υπάρχει διαφορά από το να λέμε αναξιόπιστο ένα κινητήρα και άλλο να λέμε οτι τυχόν μπορεί λόγω σχεδιασμού να παρουσιάσει ζητήματα αξιοπιστίας. Προσωπικά βρίσκω πολύ εύστοχο το συλλογισμό που κάνει το περιοδικό σχετικά με το τυχόν ζήτημα αξιοπιστίας της τουρμπίνας γιατί είναι η πρώτη φορά που ενσωματώνεται τουρμπίνα στην πολλαπλή και επομένως η τουρμπίνα δέχεται φλεγόμενα καυσαέρια και συνεπώς έχουμε αυξημένη υπερθέρμανση σε σχέση με άλλα τουρμπο που δέχονατι λιγότερο φλεγόμενα καυσαέρια. Που βρίσκετε παράλογο τον προβληματισμό αυτό? Δηλαδή για ορισμένους καλό περιοδικό είναι αυτό που δε προβληματίζεται και δε θέτει προβληματισμούς? Εγώ θεωρώ καλό περιοδικό αυτό που προβληματίζεται και προβληματίζει το κοινό του.

      1. Το περιοδικό κάθε άλλο παρά δεν έθαψε το Α3. Το αντίθετο μάλιστα. Απλά ένα προβληματισμό λογικό εξέφρασε. Κακό είναι αυτό?

      2. Γιατί με τη μία όταν ένα περιοδικό δε γράφει 'καλά' για τη μάρκα του αυτοκινήτου μας αμέσως μας πιάνει το ποδοσφαιρικό ταπεραμέντο μας και προσπαθούμε να γελιοποιήσουμε τη δουλεια των συγκεκριμένων δημοσιογράφων?

      Στο θέμα μας λοιπόν. Διάβασα κάποια ποστ παραπάνω ότι ο δημοσιογράφος στο AUTO ΤΥΠΟΣ γράφει αυθαίρετα και χωρίς στοιχεία. Από που βγαίνει αυτό το συμπέρασμα θα ήθελα να ρωτήσω? Δε δικαιολόγησε τον προβληματισμό και την ανησυχία του όταν έγραφε ότι η τουρμπίνα βρίσκεται πολύ κοντά στην εισαγωγή της πολλαπλής εξάτμισης? Επειδή το έγραψε αυτό είναι αναξιόπιστος και δε ξέρει τι του γίνεται? Επειδή διάβασα όλο το άρθρο στο περιοδικό για το Α3 άλλο συμπέρασμα έβγαλα και αυτό ήταν ότι ο δημοσιογράφος που υπογράφει επαινεί το αυτοκίνητο και όχι το αντίθετο. Δηλαδή εάν δεν έγραφε η παρέλειπε να γράψει τον προβληματισμό του περί της τουρμπίνας, θα ήταν αξιόπιστος και καλός δημοσιογράφος? Καλοί δημοσιογράφοι είναι αυτοί που δεν εκφράζουν προβληματισμούς η ακόμα ακόμα δε 'θάβουν' αυτοκίνητα και εταιρίες η θάβουν επιλεκτικά και σύμφωνα με τα δικά μας πιστεύω περί θαψίματος?

         βρε τι πάθαμε, άντε να αποδείξεις οτι δεν είσαι ελέφαντας τώρα..     
      

      Να σου πω φίλε, το άλλο σενάριο δε το σκέφτηκες? Μπορεί να είμαι και ο δημοσιογράφος που έγραψε το άρθρο για το Α3 στο AUTO TΥΠΟΣ..

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      postmortem
    • RE: TFSI αξιοπιστία πάπαλα....

      Ο χρήστης Karmakoma έγραψε:

      Παρεμπιπτόντως, όσοι νομίζουν ότι ο 'postmortem' είναι ο 'oceanborn' είναι τρομερά καχύποπτοι και πρέπει να ντρέπονται για τον εαυτό τους!

      Ακριβώς. Επίσης πρέπει να ντρέπονται αυτοί που ακούν metal μουσική & τα 2 nick τους φαίνονται οικεία...

      Εάν ντρέπεσαι φίλε που διαβάζεις τα όσα γράφω εγώ, για τον oceanborn δεν έχω λόγο, τότε απλά μη διαβάζεις τα ποστ μου. Φυσικά οι υπόλοιποι μεταλλάδες δε νομίζω να ντρέπονται για τα όσα γράφω τουλάχιστον εγώ. Ο συλλογισμός σου βέβαια είναι επίσης θεμιτός και έπεσες εν μέρει μέσα. Το nick postmortem είναι το όνομα του 2ου promo μας. Εχουμε ένα gothic metal group με το όνομα 'Storm Of Sorrow' στο οποίο συμμετέχω ως κιθαρίστας και δεύτερη φωνή. Από την άλλη το 'oceanborn' είναι όντως ένα από τα άλμπουμ των φοβερών και τρομερών 'Nightwish' από την Φινλανδία, τραγούδια των οποίων παίζουμε και εμείς, όμως δε γνωρίζω κανένα άλλο oceanborn πέραν από το άλμπουμ των Nightwish!
      Ο συλλογισμός σου λοιπόν διαξιολογείται εν μέρει αλλά είναι πολύ 'σεναριακός', έχεις ταλέντο χαχαχα

      Ουπς ξεφύγαμε από το θέμα, τι λέγαμε?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      postmortem
    • RE: TFSI αξιοπιστία πάπαλα....

      Ο χρήστης nidosan έγραψε:
      Παρεμπιπτόντως, όσοι νομίζουν ότι ο 'postmortem' είναι ο 'oceanborn' είναι τρομερά καχύποπτοι και πρέπει να ντρέπονται για τον εαυτό τους!

      Ο καθένας μπορεί να πιστεύει ότι θέλει και να είναι επίσης καχύποπτος. Όλα είναι θεμιτά. Φυσικά δε θα κάτσω να αντιπαρατεθώ με κανέναν ούτε θα δώσω βεβαιώσεις για το ποιος είμαι η δεν είμαι. Δε μ' ενδιαφέρουν οι αντιπαραθέσεις αλλά η ουσία όμως δυστυχώς βλέπω ότι κάποιοι ενδιαφέρονται για τις αντιπαραθέσεις μέσα από την καχυποψία τους ίσως αλλά μέχρι εδώ είναι θεμιτό όπως είπα. Ευχαριστώ πολύ πάντως ένα φίλο παραπάνω για το καλωσόρισμα.

      Στο θέμα μας λοιπόν. Διάβασα κάποια ποστ παραπάνω ότι ο δημοσιογράφος στο AUTO ΤΥΠΟΣ γράφει αυθαίρετα και χωρίς στοιχεία. Από που βγαίνει αυτό το συμπέρασμα θα ήθελα να ρωτήσω? Δε δικαιολόγησε τον προβληματισμό και την ανησυχία του όταν έγραφε ότι η τουρμπίνα βρίσκεται πολύ κοντά στην εισαγωγή της πολλαπλής εξάτμισης? Επειδή το έγραψε αυτό είναι αναξιόπιστος και δε ξέρει τι του γίνεται? Επειδή διάβασα όλο το άρθρο στο περιοδικό για το Α3 άλλο συμπέρασμα έβγαλα και αυτό ήταν ότι ο δημοσιογράφος που υπογράφει επαινεί το αυτοκίνητο και όχι το αντίθετο. Δηλαδή εάν δεν έγραφε η παρέλειπε να γράψει τον προβληματισμό του περί της τουρμπίνας, θα ήταν αξιόπιστος και καλός δημοσιογράφος? Καλοί δημοσιογράφοι είναι αυτοί που δεν εκφράζουν προβληματισμούς η ακόμα ακόμα δε 'θάβουν' αυτοκίνητα και εταιρίες η θάβουν επιλεκτικά και σύμφωνα με τα δικά μας πιστεύω περί θαψίματος?

      Αλλά ας πάμε στην άλλη όχθη. Πως ορισμένοι είστε τόσο σίγουροι για την αξιοπιστία ενός κινητήρα ο οποίος πολύ λίγο βρίσκεται στη ζωή και τι σας κάνει να απορρίπτετε, και το χειρότερο, να χλευάζετε συλλογισμούς και προβληματισμούς που εκφέρουν κάποια άλλη άποψη?
      Πραγματικά δεν μπορώ να το καταλάβω αυτό.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      postmortem
    • RE: TFSI αξιοπιστία πάπαλα....

      Ο χρήστης G60 έγραψε:

      **' Το τούρμπο που φοράει κατασκευάζεται από την borg-warner (ασυνήθιστη επλογή) **

      H σειρά Κ που φοράνε τα VAG είναι και αυτή της Borg-Warner! Επίσης η ιδια εταιρία έχει αναπτύξει το Variable Turbine Geometry (VTG) για λογαριασμο της Porsche.

      Ή εγώ κάνω λάθος ή αυτό είναι τελείως αδιάβαστος.

      Ακριβώς

      Η γνωστή ΚΚΚ είναι η.......borg-warner🙂

      Εχουμε που έχουμε την υψηλού επιπέδου διανόηση ως λαός να γνωρίζουμε τα ΠΑΝΤΑ,ένα ακόμα πλήγμα από τους 'ειδικούς' της δημοσιογραφίας για να αναρωτιώμαστε προς τι τόση παραπληροφόρηση στο γήπεδο το καφενείο και το......νετ.

      Είπαμε,στο ελλάντα ο κάθε άσχετος μπορεί να ασχοληθεί ΚΑΙ με το αυτοκίνητο.
      Ενα παραπάνω όπου η ελευθερία της μ@λ@κίας του λόγου δεν κοστίζει.

      Μια που πιάσαμε τα σεξουαλικά κοίτα να βρείς το σημείο G γιατί με το 60 δε γίνεται δουλειά...

      Το σημείο G ως γνωστόν διαφέρει απο γυναίκα σε γυναίκα
      Ηδη διανείω τη φάση του κάμα σούτρα
      Το malpractice που βλέπω και ως ροζάκι το χρησιμοποιείς και ως βοήθημα?

      Δε θέλω να είμαι ποτέ εκτός θέματος αλλά αυτό δε θα το επιτρέψω.
      Προτού φίλε γράψεις για το 'ροζάκι' θα έπρεπε να ρίξεις μια ματιά στο λίνκ που είναι κάτω από το 'ροζάκι' και μετά να ζητήσεις και συγνώμη. Διάβασε λοιπόν τι υπάρχει πίσω από το λίνκ κάτω από το 'ροζάκι' όπως το αποκάλεσες http://fakellaki.blogspot.com/

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      postmortem
    • RE: TFSI αξιοπιστία πάπαλα....

      Συγνώμη που επεμβαίνω και είναι και το πρώτο μου ποστ εδώ. Είμαι σε φάση αναζήτησης νέου αυτοκινήτου και μέσα στα αναζητούμενα είναι και μοντέλα του VW Group. Ενας φίλος σε άλλο φόρουμ με προέτρεψε λοιπόν να αναζητήσω πληροφορίες και γνώμες σε αυτό το φόρουμ και να’μαι!

      Ομως με λύπη μου διαπίστωσα οτι το φόρουμ αυτό είναι προκατειλημμένο αν και δεν πίστευα στην σχετική προειδοποίηση που δέχτηκα από το φίλο αυτό και εξηγούμαι.

      α) Δεν μπορεί να γράψει κανείς τη δική του άποψη και ειδικότερα εάν είναι αρνητική για αυτοκίνητα του VW group η άλλων εταιριών? Απαγορεύεται από ποιόν η από ποιους?

      β) Για ποιο λόγο γελοιοποιείται η δουλειά που κάνουν οι δημοσιογράφοι στο περιοδικό AUTO TYΠΟΣ? Επειδή απαγορεύεται από κάποιους να γράφονται αρνητικά σχόλια για το Group VW στο φόρουμ αυτό? Επειδή υπάρχει βεντέτα (αν υπάρχει) μεταξύ 4ΤΡΟΧΩΝ και AUTO TΥΠΟΥ επειδή πλαισιώνεται από πρώην δημοσιογράφους των 4Τροχών όπως διάβασα?

      γ) Σε κάθε περίπτωση θεωρείτε σωστό τα νήματα αντί να παρέχουν πληροφορίες απόψεις η και προβληματισμούς, το μεγαλύτερο ποσοστό των ποστς να αποτελούν επιθέσεις, γελοίες διαμάχες και προσβλητικούς χαρακτηρισμούς μεταξύ μελών?

      δ) Μπορούμε να ασχοληθούμε περαιτέρω με το θέμα και μόνο?

      Λυπάμαι αλλά η πρώτη μου εντύπωση είναι πολύ αρνητική και ελπίζω να μην απαγορεύεται να το αναφέρω αυτό...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      postmortem
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr