Navigation

  • Unread
  • Recent
  • Popular
  • Search
  • Register
  • Login
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΑΓΩΝΕΣ
  • ΔΟΚΙΜΕΣ
  • CLASSIC
  • ΤΙΜΕΣ
  • VIDEO
  • 4ΤΡΟΧΟΙ
  • Register
  • Login
  • Search
  • Unread
  • Recent
  • Popular
P
  • Profile
  • Following 0
  • Followers 0
  • Topics 0
  • Posts 6
  • Best 0
  • Groups 0

periklisk

@periklisk

0
Reputation
1
Profile views
6
Posts
0
Followers
0
Following
Joined Sep 7, 2006, 3:25 PM Last Online Sep 7, 2006, 3:25 PM

periklisk Unfollow Follow

Latest posts made by periklisk

  • RE: Seat Leon 1.4 TSI κουδουνιστρα

    Παίζει θέμα INKA από τη στιγμή που πληρώνει κάτι (επισκευή κλπ) και αυτό δε γίνεται... Και δε νομίζω ότι είναι και πολύ ωραίο να γελάς με το πρόβλημα του ανθρώπου...

    posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    P
    periklisk
    Mar 3, 2009, 7:57 AM
  • RE: Seat Leon 1.4 TSI κουδουνιστρα

    Έπεσες την περίπτωση... Αλλά γιατί σου έχει πάει 22000? το αμάξι είναι στην εγγύηση τους πληρώνεις κιόλας? Αν ναι μεγάλο λάθος...

    Ξεκίνα λοιπόν με γράμματα σε ΙΝΚΑ κλπ και στο εργοστάσιο ΠΑΝΤΑ με κοινοποίηση την εδώ αντιπροσωπεία... κρίμα μερικά χρόνια πριν θα μπορούσα να σε βοηθήσω δουλεύα στη seat

    καλά ξεμπερδέματα

    posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    P
    periklisk
    Feb 27, 2009, 9:05 AM
  • RE: Μετατροπή απο ατμόσφαιρα σε Turbo. Κόστος??

    Ο χρήστης antonis-team έγραψε:

    Η καλύτερη μετατροπή είναι τα παραπάνω κυβικά


    Περικλή μου, μαζί σου!!!
    Θέλω πολλά cc!. Και πολλά χορσα!.
    Αλλιώς πάμε να βγάλουμε από της μύγες ξίγκι.
    Οποίος από την αρχή θέλει πολλά άλογα, να παίρνει πολλά κυβικά.
    Τελικά κοστίζουν αυτές οι μετατροπές, όσο ο μεγαλύτερος κινητήρας.
    Αυτά που γράφω, είναι μακριά από το συμφέρον μου, μα κοντά στην λογική.
    Η επιπλέον ασφάλεια, καθώς και τα τέλει κυκλοφορίας, αποσβένουν, από της ζημίες που παρουσιάζουν τα ‘τσιτωμένα’ μοτέρ.
    Στους αγώνες αλλάζουν τα πράγματα. Εκεί υπάρχουν αυστηρά οι κατηγορίες, και έτσι βάζουν τους βελτιωτές να ‘παίζουν’!.

    Αν κοστίζουν λέει... Έχω ένα 316 και η μετατροπή του κινητήρα (για να πάρει μερικά άλογα όχι 5-10) κοστίζει περισσότερο από κινητήρα 2,5lt-πλεξούδα-εγκέφαλο, κιβώτιο,διαφορικό,ημιαξόνια, φρένα, ανάρτηση κλπ. Και σιγά που θα κρατήσει το ατμοσφαιρικό μοτεράκι με το τούρμπο αρκετά χλμ για να βγάλει και η βελτίωση τα λεφτά της... Ασε που αν κάνεις μετατροπή το 1,6 θέλεις μετά φρένα, αναρτήσεις, ενισχύσεις...

    Στους αγώνες όντως αλλάζουν τα πράγματα αφού εκεί ο κυριότερος στόχος είναι η μέγιστη απόδοση και λιγότερο η μακροζωία... όπως λέει και ένας φίλος μάστορας το καλύτερο αγωνιστικό είναι αυτό που περνάει τη γραμμή τερματισμού και σκορπάει...

    posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    P
    periklisk
    Feb 26, 2009, 1:30 PM
  • RE: Μετατροπή απο ατμόσφαιρα σε Turbo. Κόστος??

    Η καλύτερη μετατροπή είναι τα παραπάνω κυβικά

    posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    P
    periklisk
    Feb 25, 2009, 10:08 AM
  • RE: ΜΠΟΤΙΛΙΑΡΙΣΜΑ και κονσερβοκουτια

    Εγώ δε ξέρω τι λέτε αλλά κάνω 15 λεπτά από το σπίτι μου (Γλυφάδα) μέχρι τη δουλειά (Ακαδημίας) και ούτε θόρυβο κάνω ούτε τίποτα...

    Γενικεύσεις του στυλ τα μηχανάκια να απαγορευτούν και διάφορα τέτοια είναι τουλάχιστον αστεία...

    posted in Μοτοσικλέτα
    P
    periklisk
    Sep 15, 2006, 11:55 AM
  • RE: ΜΠΟΤΙΛΙΑΡΙΣΜΑ και κονσερβοκουτια

    Ο χρήστης After έγραψε:

    Τα μηχανακια ειναι απαραδεκτα, ειδικα με τη μορφη που εχουν στην ελλαδα.
    Το μονο που κανουν ειναι ΘΟΡΥΒΟΣ και παρκαρισμα πανω στα πεζοδρομια, ΜΗ μηλισουμε για ταρζανιες στους δρομους επειδη 'χωρανε'...

    Πιστευω οτι επρεπε να απαγορευτουν λογω θορυβου και μονο!

    Εαν καθιερωνανε την 'ημερα χωρις μηχανακι' θα ηρεμουσανε τα αυτια μας λιγο

    Eισαι γραφικος!!!!
    Ειλικρινα ρε παιδια!(σε οσους αναφερομαι)

    Πρεπει να εχετε πολυ κομπλεξ μεσα σας!
    Εσεις και ο Παπαδοπουλος ο Γιωργακης μονο....
    Μην απαντησεις δεν χρειαζεται, ρεζιλι μονοι σας γινεστε

    Θα συμφωνήσω με τον After... Δε μπορεί να τα λέτε σοβαρά αυτά...

    posted in Μοτοσικλέτα
    P
    periklisk
    Sep 15, 2006, 9:15 AM
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΚΟΣΜΟΣ
    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • TEST
    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
  • VIDEO
    • 4TTV
    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • CANDID CAMERA
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΛΕΞΙΚΟ
  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
  • ΤΙΜΕΣ
  • 4T CLASSIC
    • ΜΟΝΤΕΛΑ
    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
  • ΑΓΟΡΑ
    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
  • 2ΤΡΟΧΟΙ
    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • CLASSIC
  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
  • MENU
  • ΤΙΜΕΣ
  • 4ΤΡΟΧΟΙ
  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
  • ΚΟΚ

logo footer

coty











  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΑΓΩΝΕΣ
  • ΔΟΚΙΜΕΣ
  • CLASSIC
  • ΤΙΜΕΣ
  • VIDEO
  • FORUM
4T FORUM
4T LIBRARY
APRILIOS

ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
Powered by nxcode.gr