Χαιρετώ μετά από καιρό το forum.
Προς ενημέρωση του προβλήματος μου όπου και τελικά λύθηκε με αλλαγή κινητήρα στην εγγύηση έχω πλέον κάνει 16.000 απροβλημάτιστα χιλ με το καινούριο μοτέρ. Περιληπτικά για να μην ανατρέχετε σε προηγούμενες σελίδες. 208 1,2 thp 110ps 2018 misfire σε 2 -2,5 χιλ στροφές-επικίνδυνες προσπεράσεις. διάγνωση το γνωστό lspi όπου πάσχει αυτό το μοτέρ, κάρβουνιασμένες βαλβίδες και προσπάθεια καθαρισμού με μέθοδο walnat blast όπου δεν έφερε αποτέλεσμα. και όλα αυτά είχαν ήδη ξεκινήσει απτα 15000 χιλ . τελικά αλλάχτηκε όλο το μοτέρ στην εγγύση, αλλάχτηκαν τα μπεκ προληπτικά, αντλία υψηλής, μπουζί και νέο πρόγραμμα στον εγκέφαλο όπου "διαχειρίζεται καλύτερα το καύσιμο και αποτρέπει τις προαναφλέξεις" κάτι τέτοιο μου είπαν στην αντιπροσωπία τελοςπάντων .. πλέον το καινούριο μοτέρ δείχνει να είναι αξιόπιστο μέχρι στιγμής αν και μόνο 15000 χιλιομτερα δεν λένε και πολλά.
γενικά επειδή έχω διαβάσει όλα τα ιντερνετικά φορουμ, δυστυχώς αποτι έχω καταλάβει ειναι ένα πρόβλημα στανταρ σε αυτο το κινητήρα κυρίως, και γενικά σε μικρούς τουρμπάτους άμεσου ψεκασμού . πλέον βάζω μόνο vpower για ψυχολογικούς λόγους και που και που του κάνω ένα καλό άνοιγμα , καθώς απότι λένε βοηθάει στο να καθαρίζονται οι επικαθίσεις στις βαλβίδες και αποφεύγω να το πιέζω στις χαμηλές στροφές . παρόλα αυτά τρέμω στην ιδέα μην το ξαναπάθει, είχα σκεφτεί ακόμα και να το πουλήσω όσο έχει ακόμα τιμή αλλά δεν είναι καιροί για πολλά έξοδα .
Μέσα σ΄όλα όμως επειδή με τρώει και ο κ@λος μου, είπα να το χαρώ βρε αδερφέ και όσο αντέξει. και τολμώ να ρωτήσω παρά το κράξιμο που ίσως φαω θα ήταν μία ορθή επιλογή μετά απο αυτά που πέρασα να κάνω χαρτογράφηση stage 1 στα 145 ps? θα μπορούσε η χαρτογράφηση να κάνει τα πράγματα χειρότερα? θα μπορόυσε βασικά να επανεμφανίσει το πρόβλημα μιας και το καύσιμο θα διαχειρίζεται πλέον διαφορετικά απτο μαμά πρόγραμμα ?
και πως σου ήρθε θα μου πείς? μετα απο οδήγηση ίδου κινητήρα σε πεζό 308 φίλου stage 1 και έπαθα πλάκα με τη διαφορά. άλλο αυτοκίνητο.
αξίζει να το ρισκάρω τι λέτε?
P
Best posts made by pelekakias
-
RE: peugeot 208 misfire, oil check, τριγμοί
-
RE: 208 thp 110 stage 1 εξάτμιση
ορίστε και οι καμπύλες ροπής και ιπποδύναμης.