Χαιρετώ μετά από καιρό το forum.
Προς ενημέρωση του προβλήματος μου όπου και τελικά λύθηκε με αλλαγή κινητήρα στην εγγύηση έχω πλέον κάνει 16.000 απροβλημάτιστα χιλ με το καινούριο μοτέρ. Περιληπτικά για να μην ανατρέχετε σε προηγούμενες σελίδες. 208 1,2 thp 110ps 2018 misfire σε 2 -2,5 χιλ στροφές-επικίνδυνες προσπεράσεις. διάγνωση το γνωστό lspi όπου πάσχει αυτό το μοτέρ, κάρβουνιασμένες βαλβίδες και προσπάθεια καθαρισμού με μέθοδο walnat blast όπου δεν έφερε αποτέλεσμα. και όλα αυτά είχαν ήδη ξεκινήσει απτα 15000 χιλ . τελικά αλλάχτηκε όλο το μοτέρ στην εγγύση, αλλάχτηκαν τα μπεκ προληπτικά, αντλία υψηλής, μπουζί και νέο πρόγραμμα στον εγκέφαλο όπου "διαχειρίζεται καλύτερα το καύσιμο και αποτρέπει τις προαναφλέξεις" κάτι τέτοιο μου είπαν στην αντιπροσωπία τελοςπάντων .. πλέον το καινούριο μοτέρ δείχνει να είναι αξιόπιστο μέχρι στιγμής αν και μόνο 15000 χιλιομτερα δεν λένε και πολλά.
γενικά επειδή έχω διαβάσει όλα τα ιντερνετικά φορουμ, δυστυχώς αποτι έχω καταλάβει ειναι ένα πρόβλημα στανταρ σε αυτο το κινητήρα κυρίως, και γενικά σε μικρούς τουρμπάτους άμεσου ψεκασμού . πλέον βάζω μόνο vpower για ψυχολογικούς λόγους και που και που του κάνω ένα καλό άνοιγμα , καθώς απότι λένε βοηθάει στο να καθαρίζονται οι επικαθίσεις στις βαλβίδες και αποφεύγω να το πιέζω στις χαμηλές στροφές . παρόλα αυτά τρέμω στην ιδέα μην το ξαναπάθει, είχα σκεφτεί ακόμα και να το πουλήσω όσο έχει ακόμα τιμή αλλά δεν είναι καιροί για πολλά έξοδα .
Μέσα σ΄όλα όμως επειδή με τρώει και ο κ@λος μου, είπα να το χαρώ βρε αδερφέ και όσο αντέξει. και τολμώ να ρωτήσω παρά το κράξιμο που ίσως φαω θα ήταν μία ορθή επιλογή μετά απο αυτά που πέρασα να κάνω χαρτογράφηση stage 1 στα 145 ps? θα μπορούσε η χαρτογράφηση να κάνει τα πράγματα χειρότερα? θα μπορόυσε βασικά να επανεμφανίσει το πρόβλημα μιας και το καύσιμο θα διαχειρίζεται πλέον διαφορετικά απτο μαμά πρόγραμμα ?
και πως σου ήρθε θα μου πείς? μετα απο οδήγηση ίδου κινητήρα σε πεζό 308 φίλου stage 1 και έπαθα πλάκα με τη διαφορά. άλλο αυτοκίνητο.
αξίζει να το ρισκάρω τι λέτε?
Best posts made by pelekakias
-
RE: peugeot 208 misfire, oil check, τριγμοί
-
RE: 208 thp 110 stage 1 εξάτμιση
ορίστε και οι καμπύλες ροπής και ιπποδύναμης.
Latest posts made by pelekakias
-
RE: 208 thp 110 stage 1 εξάτμιση
@accentwizard said in 208 thp 110 stage 1 εξάτμιση:
Το downpipe ειναι το κομματι της εξατμισης απο την τουρμπινα και κατω,το cat back απο τον δευτερο καταλυτη και πισω.Η br performance δεν εχει καποιον dealer στην Ελλαδα,μετα απο επικοινωνια μας,εισαι σιγουρος οτι το προγραμμα σου ειναι δικο τους;
φίλε μου αυτο μου είπε ο μάστορας , ότι αγοράζει απο αυτήν την εταιρία το πρόγραμμα, τον ρώτησα επίσης για αμάξι φίλου και μου είπε ότι δεν έχουν βγάλει ακόμα οπότε δεν μπορεί να το περάσει και όντως μπηκα στην σελίδα και έγραφε in development για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο.
στο θέμα τώρα της εξάτμισης επειδή όπως είπα τόσο ψηλά δεν βγαίνω σε χρήματα με ένα τελικό μόνο δεν θα δώ κάποια διαφορά στον ήχο? ρώτησα εξατμισά και μου είπε γύρος στα 150-170 για τελικί καζάνι. απλως δεν θα ακούω σκασίματα. για το δικό μου απο χθές έχω ψάξει όλο το ίντερνετ και δεν βρίσκω σκάστρα το μόνο που βρήκα είναι αυτή εδώ η μπακαλίστικη μέθοδος που με φοβίζει όμως
Youtube Videoστο αμέσως επόμενο βίντεο σε πεζο 308 το οποίο απτο 2019 και μετά νομίζω έχει άλλη τουρμπίνα και φιλτροχοάνη απότι βλέπω υπάρχει σκαστρα aftermarket κανονικα
https://www.youtube.com/watch?v=dafJA2QpqH8
εαν παιζει ρολο η φιλτροχοάνη μπορώ να καταργήσω το φιλτροκούτι το δικό μου και να βάλω κάτι αντίστοιχο? -
RE: 208 thp 110 stage 1 εξάτμιση
ορίστε και οι καμπύλες ροπής και ιπποδύναμης. -
RE: 208 thp 110 stage 1 εξάτμιση
@tsek said in 208 thp 110 stage 1 εξάτμιση:
Αν και δε γνωρίζω αυτό που ρωτάς, επέτρεψέ μου να σου δώσω 2 συμβουλές:
1-Επειδή βλέπω μοντέλο του 2018, πρόσεξε μη βγεις εκτός εγγύησης με ότι after market θες να βάλεις.
2- (έρχεται το γεροντίστικο από μέσα μου)Επίσης, κράτα στο πίσω μέρος του κεφαλιού σου ότι αφού επεμβαίνεις στα μηχανικά μέρη ενός αυτοκινήτου, τότε παύουν να ισχύουν οι μετρήσεις και τα δεδομένα του κατασκευαστή με ότι αυτό σημαίνει για την ασφάλεια σου. πχ, οι υπάρχουσες αναρτήσεις δε θα συμπεριφέρονται το ίδιο με τα περισσότερα άλογα κτλ. Κοινώς, μια ομάδα 1000 ατόμων εργάζονται για να σου προσφέρουν ένα ασφαλές όχημα και εσύ προσπαθείς να παρακάμψεις κάποια υποσύνολα του έργου τους με χαρτογραφήσεις κτλ.Φιλικά πάντα!
δυστυχώς έχω ήδη βγει εκτός εγγύησης. εκτός και αν βγάλω το πρόγραμμα που και πάλι αν το ψάξουν θεωρώ ότι μπορούν να το ανακαλύψουν. για φρένα και αναρτήσεις μου είπαν ότι δεν χρειάζεται κάποια αλλαγή σε αυτές τις ιπποδυνάμεις . αν πήγαινα παραπάνω τότε ναι θα έπρεπε να γίνουν αλλαγές.
@accentwizard said in 208 thp 110 stage 1 εξάτμιση:
Για pops and bangs που λενε πρεπει να επεμβεις στο αβανς,ετσι ωστε να εχεις τις εκρηξεις που θελεις,προσοχη μονο,μην σταζει βενζινη απο την εξατμιση!χαχαχα
Το dp και γενικοτερα η εξατμιση θα προσφερουν,και στον ηχο,και στην αποδοση,και μαλιστα πολυ,το μπατζετ σου δεν φτανει ομως,υπολογιζε 350 για ενα dp και 400-450 για το cat back.
H Br Performance ολλανδικη δεν ειναι?Πως πηρες το file,και πως το περασες?Σου στειλαν καλωδιο-cd?φίλε μου νομίζω είναι βέλγικη. όχι δεν το πέρασα μόνος πήγα σε tuner στη Κρήτη που στην ουσία αγοράζει τα maps απτην brperformance και τα σετάρει σε δυναμό. ο τύπος έχει προγραμματίσει πάρα πολλά αυτοκίνητα και είναι απτούς λίγους που έχουν δυναμόμετρο στην περιοχή. μπορείς να μου εξηγήσεις τι εννοείς με το dp και το catback? σε ευχαριστώ ..
@storm said in 208 thp 110 stage 1 εξάτμιση:
Στο 207GT είχα βάλει εργοστασιακή βαλβίδα εκτόνωσης (σχάστρα) στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο. Κόστος 100e. Η Peugeot το είχε σαν οδηγία για καλύτερη λειτουργία του κινητήρα. Φυσικά ακουγόταν το σφύριγμα στην εκτόνωση, αλλά ήταν μελετημένο και δεν ήταν ενοχλητικό αφού το σφύριγμα ακουγόταν σε συγκεκριμένες γκαζιές και ανέβαζε αδρεναλίνη.
Για δες μήπως έχει βγάλει η Peugeot και για τον δικό σου κινητήρα τέτοιο ανταλλακτικό.
υ.γ. πόσο μου λείπει το 207... πολύ...
θα το ρωτήσω στην αντιπροσωπεία με την πρώτη ευκαιρία.. να είσαι καλά .
-
208 thp 110 stage 1 εξάτμιση
καλησπέρα στο forum . ανοίγω νέο θέμα μιας και το προηγούμενο σχετικα με βλάβες κλπ έχει λυθεί. έχω το 208 110 ps puretech 2018 μοντέλο allure plus. έγινε χαρτογράφηση εγκεφάλου, αλλαγή εργοστασιακού φίλτρου με σπορ φίλτρο της kn και πλέον αποδίδει στο δυναμόμετρο 140 ps και σχεδον 28 κιλά ροπής απο 110 μαμά και 22 κιλά αντίστοιχα .. το αποτέλεσμα είναι καταπληκτικό, μεγάλη διαφορά στην δύναμη και δεν έχω παρατηρήσει καμια ιδιαίτερη διαφορά στο καύσιμο , ίσα ίσα σε συνθήκες cruising μπορώ να πώ ότι έχει ελαφρώς βελτιωθεί. Παρεμπιπτόντως το map είναι της brperformance. θα ήθελα τώρα και λίγο θόρυβο μιας και δεν υπάρχει καμία διαφορά πέρα του κινητήρα που ακούγετε λίγο περισσότερο. δεν σκοπεύω να δώσω πολλά χρήματα οπότε σε καμία περίπτωση δεν σκέφτομαι για ολόσωμες κλπ. θα ήθελα να κάνει ένα διακριτκό και ευχάριστο ήχο και κατα πόσο θα μπορούσε να ακούγετε το σκάσιμο τις τουρμπίνας. θα ήθελα λοιπόν τις γνώμες σας σχετικά με το πόσο μπορώ να πετύχω ένα τέτοιο αποτέλεσμα. να αναφέρω ότι η εξάτμιση μου δεν φένεται όπως στην έκδοση gtline . και θα ήθελα να μάθω εάν κάποιος γνωρίζει εάν στην gtline ακούγετε ήχος ή είναι απλά διακοσμητική η μπούκα. από εργοστασικό fiesta st line πάντως το 1000άρι με τα 125 ακούς ένα ελαφρύ σπορ ήχο και σκάσιμο της τουρμπίνας σε αλλαγή ταχύτητας και θα ήθελα κάτι αντίστοιχο .. θα μπορούσα να το πετύχω με ένα τελικό καζάνι και ίσως σκάστρα? πρέπει να παραγκείλω επώνυμο τελικό η να μου φτειάξει εξατμισάς? μιλάμε για μπάτζετ μαξ 200 ευρο. τέλος άκουσα απο γνωστό για downpipe . ποια είναι η διαφορά του ? σας ευχαριστώ.
-
RE: peugeot 208 misfire, oil check, τριγμοί
Χαιρετώ μετά από καιρό το forum.
Προς ενημέρωση του προβλήματος μου όπου και τελικά λύθηκε με αλλαγή κινητήρα στην εγγύηση έχω πλέον κάνει 16.000 απροβλημάτιστα χιλ με το καινούριο μοτέρ. Περιληπτικά για να μην ανατρέχετε σε προηγούμενες σελίδες. 208 1,2 thp 110ps 2018 misfire σε 2 -2,5 χιλ στροφές-επικίνδυνες προσπεράσεις. διάγνωση το γνωστό lspi όπου πάσχει αυτό το μοτέρ, κάρβουνιασμένες βαλβίδες και προσπάθεια καθαρισμού με μέθοδο walnat blast όπου δεν έφερε αποτέλεσμα. και όλα αυτά είχαν ήδη ξεκινήσει απτα 15000 χιλ . τελικά αλλάχτηκε όλο το μοτέρ στην εγγύση, αλλάχτηκαν τα μπεκ προληπτικά, αντλία υψηλής, μπουζί και νέο πρόγραμμα στον εγκέφαλο όπου "διαχειρίζεται καλύτερα το καύσιμο και αποτρέπει τις προαναφλέξεις" κάτι τέτοιο μου είπαν στην αντιπροσωπία τελοςπάντων .. πλέον το καινούριο μοτέρ δείχνει να είναι αξιόπιστο μέχρι στιγμής αν και μόνο 15000 χιλιομτερα δεν λένε και πολλά.
γενικά επειδή έχω διαβάσει όλα τα ιντερνετικά φορουμ, δυστυχώς αποτι έχω καταλάβει ειναι ένα πρόβλημα στανταρ σε αυτο το κινητήρα κυρίως, και γενικά σε μικρούς τουρμπάτους άμεσου ψεκασμού . πλέον βάζω μόνο vpower για ψυχολογικούς λόγους και που και που του κάνω ένα καλό άνοιγμα , καθώς απότι λένε βοηθάει στο να καθαρίζονται οι επικαθίσεις στις βαλβίδες και αποφεύγω να το πιέζω στις χαμηλές στροφές . παρόλα αυτά τρέμω στην ιδέα μην το ξαναπάθει, είχα σκεφτεί ακόμα και να το πουλήσω όσο έχει ακόμα τιμή αλλά δεν είναι καιροί για πολλά έξοδα .
Μέσα σ΄όλα όμως επειδή με τρώει και ο κ@λος μου, είπα να το χαρώ βρε αδερφέ και όσο αντέξει. και τολμώ να ρωτήσω παρά το κράξιμο που ίσως φαω θα ήταν μία ορθή επιλογή μετά απο αυτά που πέρασα να κάνω χαρτογράφηση stage 1 στα 145 ps? θα μπορούσε η χαρτογράφηση να κάνει τα πράγματα χειρότερα? θα μπορόυσε βασικά να επανεμφανίσει το πρόβλημα μιας και το καύσιμο θα διαχειρίζεται πλέον διαφορετικά απτο μαμά πρόγραμμα ?
και πως σου ήρθε θα μου πείς? μετα απο οδήγηση ίδου κινητήρα σε πεζό 308 φίλου stage 1 και έπαθα πλάκα με τη διαφορά. άλλο αυτοκίνητο.
αξίζει να το ρισκάρω τι λέτε?