Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    P
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 7
    • Best 0
    • Groups 0

    patroklos12

    @patroklos12

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    7
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    patroklos12 Unfollow Follow

    Latest posts made by patroklos12

    • RE: Νissan Qashqai J10 (2007-2013)

      Άρη καλημέρα, μια ερώτηση χωρίς παρεξήγηση. Αγόρασες αμάξι, δεν είχες την περιέργεια να επεξεργαστείς λιγάκι το manual? Τα κλασσικά, να δεις τα 'λαμπάκια' του ταμπλό, κάποιο περίεργο κουμπάκι, κάτι... Όσον αφορά τον συμπλέκτη και τη μίζα, στο δικό μου (Caliber), δεν γυρνάει καθόλου η μίζα χωρίς πατημένο συμπλέκτη.

      Δεν υπάρχει θέμα παρεξήγησης (οι περισσότερες κουβέντες στο φόρουμ εκτιμώ ότι έγιναν με καλή διάθεση και καλοπροαίρετα). Όμως σε ότι αφορά το εγχειρίδιο χρήσης, υπάρχει αόριστη αναφορά για τη συγκεκριμένη ένδειξη (αντίθετα για τις υπόλοιπες υπάρχει σαφής ερμηνεία).
      Στα 28 χρόνια οδηγός, δε θυμάμαι να ξεκίνησα χωρίς συμπλέκτη. Όμως το αυτοκίνητο είναι οικογενειακό και κατά διαστήματα (θα) μπαίνει και η σύζυγος, της οποίας οι οδηγητικές συνήθειες είναι κάπως διαφορετικές από τις δικές μου (π.χ. εκκίνηση χωρίς συμπλέκτη, απλά με νεκρά, χειρόφρενο-φρένο, για αυτό και η συγκεκριμένη ερώτηση).

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      patroklos12
    • RE: Νissan Qashqai J10 (2007-2013)

      Παναγιώτη και Cosmeo, ευχαριστώ για την άμεση απόκριση και ζητώ συγγνώμη από τους αναγνώστες του forum αν λανθασμένα έδωσα την εντύπωση ότι παραπονέθηκα ή γκρίνιαξα. Μοναδική μου πρόθεση ήταν να να μοιραστώ μαζί σας τις πρώτες μου εμπειρίες από τις λίγες ώρες οδήγησης μέσα στην πόλη και να ακούσω τη γνώμη σας.
      Παναγιώτη σε ότι αφορά το τρίξιμο, ακούγεται και εν στάση αλλά όχι στο ρελαντί (μόλις 'δώσω' λίγο γκάζι).
      Και μία-δυο ερωτήσεις: για να ξεκινήσετε γυρνάτε το κλειδί με πατημένο συμπλέκτη (έτσι γράφει το manual αλλά δεν μου είπε κάτι σχετικό ο πωλητής). Η ένδειξη με το κίτρινο τρίγωνο και το θαυμαστικό όταν ξεκινάει η μηχανή τι σημαίνει;
      Να είστε καλά.
      Άρης

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      patroklos12
    • RE: Νissan Qashqai J10 (2007-2013)

      Ο χρήστης i30mania έγραψε:

      Οχι. Κανενας δεν εχει 1,6 Diesel 4x4

      Είμαι σίγουρος όμως ότι πολλοί το ζαχαρώνουν
      Μια χαρά μου είστε μάγκες μου από καταναλώσεις. Τι να πω και εγώ που έχω κολλήσει στο 9,2 εδώ και 1500χλμ που έχω μηδενίσει. Λέτε να φταίει το γεγονός ότι το οδηγώ συνέχεια με αρβυλάκια τις τελευταίες μέρες;
      Πολύ βροχή φέτος, πολύ βροχή, κοντεύουμε να σκουριάσουμε...

      Λοιπόν το πήρα Πέμπτη βράδυ κι έκανα τα πρώτα 20 χλμ. Εχθές Παρασκευή, από το πρωί ακόμη, διαπίστωσα τριγμούς στο ταμπλώ, δε λειτουργούσε καθόλου αρχικά το start-stop και στη συνέχεια όποτε ήθελε, στο τελευταίο παρκάρισμα δεν ενεργοποιήθηκαν οι αισθητήρες παρκαρίσματος (το ξαναδοκίμασα αμέσως μετά όταν ήδη είχα παρκάρει κι ήταν οκ!!!), κατανάλωση στα 82 χλμ που έκανα μέσα στην πόλη 8,4. Το αυτοκίνητο είναι έκδοση action 4x4 diesel με έχτρα τους προβολείς ομίχλης, τους αισθητήρες παρκαρίσματος και τον αποσπώμενο κοτσαδόρο, χρώμα λευκό. Τα παιδιά δεν θέλουν να κατέβουν από το αυτοκίνητο, είναι αρκετά όμορφο, αν και δεν το αγόρασα για την ομορφιά του. Πρέπει να μάθω να το οδηγάω (συνέχεια μου βγάζει ένδειξη αλλαγής ταχύτητας μόλις περάσω τις 2.000 στροφές) και να μην το γκαζώνω (ίσως ο λόγος που είχα τόση μεγάλη κατανάλωση). Σε μια μεγάλη ανηφόρα εχθές το βράδυ δεν μπορούσα να το ξεκινήσω, μου έσβηνε συνεχώς (ίσως ενεργοποιούταν το αντισπίν, γιατί έδινα πολλές στροφές). Τη Δευτέρα έχω ραντεβού στην αντιπροσωπεία για τα προβλήματα που ανέφερα. Αν κάποιοι έχουν τα ίδια προβλήματα και τα έλυσαν θα ήταν ευπρόσδεκτη η όποια απάντησή τους.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      patroklos12
    • RE: Dacia Duster

      Ο χρήστης Dusterix έγραψε:
      Επανέρχομαι στο θέμα φρένων. Αν μπορεί κάποιος από τους έχοντες να εκφέρει άποψη...
      Στα διάφορα τεστ σε γραπτο και ηλεκτονικό τύπο έχουν αναφέρει τα φρένα ως μειονέκτημα. Απλά επειδή από τη θεωρία ως την πράξη πολλές φορές υπάρχει μεγάλο κενό θεωρώ ότι η εμπειρία σε πραγματική καθημερινή χρήση είναι πιο πολύτιμη.

      Δυστυχώς παρόλο που είχα ζητήσει τη σχετική εμπειρία κατόχων duster, κανείς δεν απάντησε για τα φρένα, εκτός από τον kostas-pack ο οποίος ήταν πρόθυμος, κατατοπιστικός και ευγενικός, αλλά δυστυχώς κάτοχος ενός tucson 2.0 μοντέλο 2005 και όχι ενός duster! Θα είχε ενδιαφέρον να είχαμε απόψεις για τα φρένα κάποιου που ήδη οδηγεί duster.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      patroklos12
    • RE: Dacia Duster

      Απλή και σοφή σκέψη. Οι εμπειρίες και μόνο του κατόχου του συγκεκριμένου μοντέλου (όσο υποκειμενικές και να είναι) νομίζω ότι θα είναι καλή πληροφόρηση, τουλάχιστον καλύτερη από το να μην κάνεις test drive.
      Ευχαριστώ για άλλη μια φορά.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      patroklos12
    • RE: Dacia Duster

      Ευχαριστώ για την απάντηση.
      Δυστυχώς μου είπαν ότι δεν έχουν μοντέλο diesel για testdrive, ενώ θυμάμαι χαρακτηριστικά μετά το test με το 1.6, ο πωλητής μου είπε ότι μπορώ να παραγγείλω diesel με esp και δισκόφρενα πίσω!!! Τι να πω! Από τα forum οι πληροφορίες φαίνεται να είναι πιο αξιόπιστες από εκείνους που πληρώνονται για να είναι 'ειδικοί'.
      Να είσαι καλά
      Άρης

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      patroklos12
    • RE: Dacia Duster

      Καλησπέρα σε όλους τους φίλους και μη του duster,
      Παρακολουθώ εδώ και καιρό ότι υπάρχει στο διαδίκτυο για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Με ενδιαφέρει η αγορά ενός diesel (με δισκόφρενα πίσω και esp).
      Πρόσφατα έκανα testdrive το 1,6 αλλά δυστυχώς με απογοήτευσαν τα φρένα. Δεν είχα καλή αίσθηση (και ίσως την εντύπωση ότι δεν φρέναρε καλά το αυτοκίνητο, όσο και να πατούσα τέρμα το πεντάλ). Με γύρισε χρόνια πίσω όταν οδηγούσα ένα clio (μοντ. 1993). Μαθημένος με τα φρένα του ΤΟΥΟΤΑ (COROLLA 10 ετών), το τεστ ήταν μια απογοήτευση (σε ότι αφορά το φρενάρισμα). Μπορείς κάποιος φίλος του forum που οδηγάει το αντίστοιχο μοντέλο με πίσω δισκόφρενα να εκθέσει τις εμπειρίες του (σε φρενάρισμα και ίσως συμπεριφορά σε στροφές).
      Κατά τα άλλα με δυσκόλεψε μόνο το παρκάρισμα (με το corolla δε χρησιμοποιώ καθρέπτες, απλά το πίσω τζάμι), ενώ δεν πρόσεξα (ίσως λόγω νοοτροπίας) την απλότητα του ταμπλώ (κάτι που επισημάνθηκε όμως και σχολιάστηκε έντονα από τη σύζυγο). Συγγνώμη αν το θέμα έχει ήδη απαντηθεί και δεν το έχω προσέξει. Περιμένω απαντήσεις.
      Σας ευχαριστώ
      Άρης

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      patroklos12
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr