Εννοείται πως αυτή την εποχή οποίος βλέπει το καινούριο αμάξι σαν εργαλείο, πρώτα θα εξετάσει τα υβριδικά ΤΟΥΟΤΑ κι αν κάπου δεν του κάνουν, εξετάζει εναλλακτική. Μόνη ένσταση πως είναι όλα λίγο τσιμπημένα σε τιμή, προπληρώνεις μέρος της οικονομίας καυσίμων και υστερούν συνήθως λίγο σε χώρους.
Νομίζω πάλι πως υπάρχει μια κατηγορία αυτοκινήτων που θα έπρεπε να εξετάσουν όλοι όσοι έρχονται από αμάξι 15ετιας... τα φθηνότερα συμβατικά αυτοκίνητα που τα κάνουν όλα μια χαρά, όπως fiat Tipo, Κia Stonic κλπ. οικονομικά που αναφέρθηκαν, με το σκεπτικό να έχεις ένα σύγχρονο αυτοκίνητο με το μικρότερο δυνατό κεφάλαιο, καθώς είναι εποχή μεγάλων αλλαγών.
Και η μεταπώληση που συχνά αναφέρεται, αφορά σε όποιον αλλάζει αμάξι κάθε 3-4-5 χρόνια. Από κει και πέρα, θα πωληθεί στο 1/3 της αγοράς του, συν πλην κάνα χιλιάρικο...
Δεν διαφωνώ καθόλου με αυτό το σκεπτικό. Μία διευκρίνιση μόνο, όταν λες 'συμβατικά' εννοείς μη-hybrid, ή απλά εννοείς μη-Toyota?