Ο χρήστης agisd έγραψε:
aman re paidia ti ka8este kai to psirizete akomi... perimenete ligo akomi kai 8a ma8ete kai tin timi tou golf gt stin ellada.
Gia osous endiaferontai gia tin a3iopistia tou kinitira. Hdi exei 3eperasei ta 200000 xiliometra metrisewn kai odigisis kai sinexizei xwris kix.. Den exei vgalei kanena provlima kai malista stis dynamometriseis vgazei kati parapanw apo 180 aloga (peripou 173 stous troxous). O kinitiras fainetai na einai diamantaki.
.
τα γνωστα παραμυθια.Απροβληματιστα χιλιομετρα,και παντα περισσότερα αλογα απο οσα...πραγματικα ειναι!
Εδω γελαμε!!!!...η κλαιμε VW και δεν εχει βγαλει κανενα προβλημα στα 200000 χμ!!!!!!!!!!!!!!!!!! Αν ειναι δυνατον!!!
Φιλε Janni μπορει το μπλοκ να αντεχει αλλα να εισαι σιγουρος οτι εχει αλλαξει απο 5 φορες MAF, coilpack, αντλιες νερου/βενζινης, βασεις αναρτησης, διαφορες ασφαλειες και αισθητηρες και μερικα τουρμπο...
Ολα τα παραπανω μολις περασουν τα δυο χρονακια θα το πληρωνει ο αγοραστης και το καθενα ειναι μια 500αρα τουλαχιστον απο μονο του (τα τουρμπο παραπανω).
Το έχω γράψει και σε άλλο forum, συμφωνώ και επαυξάνω, μετά και από προσωπική εμπειρία με ένα Golf 4 GTi 1.8T. Από αξιοπιστία? με λιγότερο από 30,000ΚΜ (με νορμάλ οδήγηση, χωρις ξεσκίσματα στα φανάρια κτλ) ο απολογισμός: διαλυμένη (η πλαστική!!!!) αντλία νερού (το φόρτωσα στην express, τι ντροπή), σκάστρα της πλάκας που αποσυντίθεται διαρκώς, ηλιοροφή που έβαζε νερό στο πλυντήριο, καθίσματα (recaro) που χτυπούσαν και με πλευρικό αερόσακο που έκανε θορύβους μέσα στο κάθισμα...
Γερμανική ποιότητα... Ούτε μπορώ να διανοηθώ τι προβλήματα θα βγάζει το Twincharger ειδικά άμα το σκίζεις. Όσο για την κατανάλωση, ας μας πουν πόσο θα καίει αν τολμήσεις να πατήσεις το γκάζι λίγο πάνω από τη μέση...
Τι στιγμή που η Toyota (Lexus) βγάζει τον ογκόλιθο το RX400h με 0-100 σε 7,6 και κατανάλωση που δεν ξεπερνά τα 10-12 λίτρα σε καμία περίπτωση, τότε νομίζω ότι η VW ακολουθεί λάθος δρόμο εξέλιξης.