κατοχος FIAT BRAVO T JET 150 PS του 2009 μοντέλο. Πολύ ευχαριστημένος απο το αυτοκίνητο όσον αφορά πάτημα - κινητήρα - συμπεριφορά. μέχρι τώρα έχω κάνει 141.000 χλμ
και με αφορμή τον φίλο thankar, που του εύχομαι καλοταξιδο και θα το ευχαριστηθεί σίγουρα, να πω για τα ημιαξόνια.
Μία φορά το άλλαξα το μπροστά αριστερό, ευτυχώς στην εγγύηση , χωρίς εννοείται χρεώση και μία που μου ξαναπαρουσιαστηκε μόλις χθές το πρόβλημα.
αυτή την στιγμή το αυτοκίνητο βρίσκεται στο συνεργείο, και επιτέλους βρέθηκε το ανταλλακτικο. Μεγάλο προβλημα και μεγάλο μπέρδεμα ώσπου να βρεθεί μιας και έπρεπε να λυθει το αυτοκίνητο για να το 'μετρήσουν' και να έρθει το σωστό ανταλλακτικό. Το κοστολόγιο το περιμένω πάνω απο 300€. Πολύ ακριβό όταν σε άλλες εταιρείες το περνάνε με τα μισά λεφτά.
επίσης με εβγαλε πριν 3 χρόνια και το πρόβλημα με τα κλαπέ των αεραγωγων με αποτέλεσμα το μισό ξήλωμα του αυτοκινήτου , μαζί και το ταμπλό, ευτυχώς με σωστή επανατοποθέτηση του, χωρίς τριγμούς μέχρι σήμερα. Αξία 6€ τα ανταλλακτικά, 500 € τα εργατικά.
ευτυχώς, πλήν της συντήρησης του, την οποία την κάνει μάστορας που του πάω εγω τα ανταλλακτικα (τα αγοράζω απο ricambi θεσ/νικης, σε λογικές τιμές γιατι οι αντιπροσωπείες δεν ξερουν τι ζητάνε) δεν έχει βγαλει τόσο κοστοβόρα βλάβη.
αλλά το δικαολογώ εν μέρει, γιατι και εγώ πήρα αυτοκίνητο με 17'' ζάντα και σπορ ανάρτηση, ο συνδιασμός είναι απαγορευτικός για τους δρόμους που έχουμε.
κατα τα άλλα το μοτέρ γράφει χλμ απροβλιμάτιστα και με νορμάλ καταναλώσεις για τα 150 άλογα του. κυμαίνομαι στην πόλη μέσω όρο 9 λίτρα και εκτός 8. βέβαια έαν βαρύνει το πόδι αυξάνει και η κατανάλωση αλλά και πάλι δεν ξεπερνώ τα 10 λίτρα.
αυτά, στους καινούργιους και στους παλιούς κατόχους εύχομαι ασφαλή και απροβλιμάτιστα χλμ