Ένα Update κατανάλωσης για 1,7D 4x2 CVT για όποιον ενδιαφέρεται για την κατανάλωση σε ταξίδι του συγκεκριμένου μοντέλου.
Απόσταση:190km
Κατανάλωση: 6,6 l/100km
Average Speed: 105km/h
Ταξίδι στην Εγνατία.
Please enter occupation - Please enter your interests
Ένα Update κατανάλωσης για 1,7D 4x2 CVT για όποιον ενδιαφέρεται για την κατανάλωση σε ταξίδι του συγκεκριμένου μοντέλου.
Απόσταση:190km
Κατανάλωση: 6,6 l/100km
Average Speed: 105km/h
Ταξίδι στην Εγνατία.
Καλήμερα pandread,
Απαντώ στην ερώτηση σου για τον αισθητήρα πίσω. Δουλεύει κανονικά με τον εργοστασιακό κοτσαδόρο. Το χρησιμοποιώ τακτικά.
Βέβαια να διευκρινίσω ότι μιλάω για τον αποσπώμενο κοτσαδόρο και για την λειτουργία του όταν είναι εκτός. Δεν το έχω δοκιμάσει με τον κοτσαδόρο επάνω ακόμα αλλά νομίζω ότι δεν θα έχει ούτε τότε πρόβλημα.
Όταν ανέφερα το αξιόπιστο εννοούσα οτι το γκάζι είναι άμεσο και σου δίνει την δύναμη που χρειάζεσαι όταν την χρειάζεσαι. Βέβαια μην περιμένει κανείς και θαύματα αλλά για το αμάξωμα αυτό το θεωρώ αρκετά καλό. Το έχω δοκιμάσει και σε προσπέραση σε ανηφόρα και με εξέπληξε. Για το rubber effect δεν μπορώ να σου πω κάτι το ιδιαίτερο γιατί δεν το καταλαβαίνω. Επίσης να αναφέρω ότι πρώτη φορά οδηγώ CVT (25 χρόνια ταχύτητες!)
Στην πόλη είναι αρκετά ξεκούραστο όπως και και στην κίνηση αλλά σίγουρα σε μεγάλη πόλη ο όγκος σε δυσκολεύει, ιδίως στην αρχή μέχρι να το συνηθίσεις. Μεγάλο πλεονέκτημα οι περιμετρικές κάμερες σε δύσκολα σημεία!!
Δεν έχω κάνει μεγάλα ταξίδια ακόμα αλλά αρκετά των 100-150 χιλιομέτρων (Θεσ-νίκη Χαλκιδική) με αρκετό εξοπλισμό (camping). 4000 χλμ σε ενάμιση μήνα περίπου! Δεν καταλαβαίνει τίποτα από βάρος και από εξοπλισμό. Βάλε μέσα ότι θες, χωράει...!!!!. To Chassis control επίσης φαίνεται να βοηθάει αρκετά στις στροφές..
Ναι το ECO το απε-ενεργοποιείς μόνος σου.
5,4 σε ταξίδι 200 χλμ σε επαρχιακό δρόμο, οχι Εγνατία. Αλλά επειδή έγινε μόνο μια φορά δεν μπορώ να πω ακόμα με σιγουριά ότι θα κυμαίνεται εκεί...
Καλημέρα,
Κάτοχος του εν λόγω μοντέλου εδω και έναν μήνα περίπου. Παράδοση 3 μηνών!
Το αυτοκίνητο είναι πραγματικά καταπληκτικό. Συνοπτικά, θα αναφερθώ στους χώρους οι οποίοι είναι απλά τεράστιοι, στην ποιότητα κατασκευής η οποία είναι εμφανώς υψηλή και τέλος στην οδηγική συμπεριφορά η οποία με την σειρά της σε ικανοποιεί στο μέγιστο. Μιλάω για μια συνηθισμένη καθημερινή χρήση με οικογένεια και σχετικά ήρεμη οδήγηση. Μέσα στην πόλη κουράζει ο όγκος του (και αρκετά η κατανάλωση!) αλλά σε ταξίδι είναι εξαιρετικά ευχάριστο και ξεκούραστο. Κανένας ενοχλητικός θόρυβος από μηχανή και αέρα στην οδήγηση με αρκετά καλή ηχομόνωση. Επίσης να αναφέρω και την εξαιρετική συναρμογή λόγω Ιαπωνίας όπου κατασκευάζεται πλέον.
Το CVT πολύ αξιόπιστο, με πολύ καλή επιτάχυνση (αν και στο 90% είναι στο ECO όπου κόβει αρκετά), καλή ροπή, στιβαρό αμάξωμα που σου δίνει αίσθηση ασφάλειας στον δρόμο σε σχέση με τα κιλά του.
Πολλά αξεσουάρ, πολλοί διακόπτες, εργονομικοί στην πλειοψηφία με πολύ καλή λειτουργία. Οι χώροι ειδικά πίσω είναι πολύ μεγάλοι. Ενα μεγάλο πλεονέκτημα είναι οτι το πίσω κάθισμα αναδιπλώνεται κει μετακινείται το οποίο το κάνει ιδανικό για τα παιδιά.
Στα αρνητικά του μπορώ να βάλω σίγουρα το infotainment το οποίο είναι αρκετά πίσω. (δεν μιλάω για κάτι το ιδιαίτερο αλλά για μια απλή σύνδεση με IOS η ANdroid.)
Από κατανάλωση δεν μπορώ ακόμα να δώσω ακριβή στοιχεία (περίπου στο 8,4l/100km) με αρκετή χρήση εντός πόλης. Το χρώμα του μαύρο, το οποίο είναι τέλειο αμέσως μετά το πλυντήριο!! Μέτα από 1 ημέρα θέλει πλύσιμο!
Έχει κάποιος στην κατοχή του Tekna (1,7d CVT) να μας ενημερώσει για τον εξοπλισμό? Στο άρθρο του Autotriti αναφέρει οτι το xtrail διαθέτει και το σύστημα propilot, κάτι το οποίο δεν επιβεβαιώνεται από κανεναν έμπορο και καμία αντιπροσωπεία. Πραγματικά ακούγεται παράξενο να διαφημίζεται κάτι το οποίο δεν επιβεβαιώνεται από πουθενά...
Αν λοιπόν κάποιος γνωρίζει κάτι ας ενημερώσει...