Είναι το μπέρδεμα των καινουργιών αλλαγών του site...
Latest posts made by panagiotis-l
-
RE: Seat Leon Mk4 (2020)
-
RE: Seat Leon Mk4 (2020)
Έχεις καμία ιδέα του μέχρι πόσο μπορεί να φτάσει ο 1.5 σε προγραμματισμό- βελτιώσεις, εσύ σκέφτεσαι καθόλου με το χειροκίνητο να το πειράξεις;; Κατανάλωση λόγω χειροκίνητου να φανταστώ κοντά στο 7.5-8.5;;
-
RE: Seat Leon Mk4 (2020)
Παναγιώτης Λ wrote:
Ευχαριστώ πολύ εγώ ρώτησα δύο φορές, η μία όταν το πήρα, στις διακοπές των Χριστουγέννων δηλαδή και η άλλη στις διακοπές του Πάσχα. Οι απαντήσεις που έλαβα ήταν πως ίσως και να μην υπάρχει η δυνατότητα τοποθέτησης τελικά ωστόσο η λίγη υπομονή ακόμη μπορεί να αξίζει καθώς μπορεί να πληροφορηθούν από την μάνα...
Όσο για τα άλογα πριν κλείσω το leon είχα πάει να δω το a3 mhev (το αδερφάκι του etsi) και ο πωλητής εκεί μου είχε πει πως λόγω της μπαταρίας στην εκκίνηση μόνο (μάλλον!!!) ενισχύεται με 9kw(~=14ps) και 5 κιλά ροπής. Κάτι παρόμοιο είχα διαβάσει και κάπου στο ίντερνετ αν το βρω ξανά θα το αντιγράφω και θα το προωθήσω
Edit: Ναι το dsg έχει και η ροπή έδειξε κοντά στα 30kg. Όσο για πείραγμα δεν το σκέφτεται, τουλάχιστον όχι μέχρι το πέρας της εγγύησης...
30 κιλά ροπή?
Πως και το πήγε για δυναμομετρηση αν επιτρέπεται? Το θεωρητικό όριο του κιβωτίου είναι τα 25 πάντως
Είχε την περιέργεια για αυτά που ακούγονταν για αυτά τα έξτρα άλογα των vag και με έβαλε να ρωτήσω και τον πωλητή της audi( για αυτό το ρώτησα, όχι ότι καιγομουν) και λέει δεν πάω να το δω. Πήγε σε ένα κάπου στην Γερμανία που μένει και του έβγαλε αυτό αλλά περαιτέρω δεν ξέρω να σου απαντήσω για αυτό το θέμα. Το μόνο που ξέρω είναι ότι ακόμα ψιλοκλαίω το fr plus γιατί το καλοκαίρι έχει μεγάλη πέραση η ηλιοροφή (άσχετο το ξέρω αλλά είναι η πίκρα μου αυτή βλέπεις)...
-
RE: Seat Leon Mk4 (2020)
Ευχαριστώ πολύ εγώ ρώτησα δύο φορές, η μία όταν το πήρα, στις διακοπές των Χριστουγέννων δηλαδή και η άλλη στις διακοπές του Πάσχα. Οι απαντήσεις που έλαβα ήταν πως ίσως και να μην υπάρχει η δυνατότητα τοποθέτησης τελικά ωστόσο η λίγη υπομονή ακόμη μπορεί να αξίζει καθώς μπορεί να πληροφορηθούν από την μάνα...
Όσο για τα άλογα πριν κλείσω το leon είχα πάει να δω το a3 mhev (το αδερφάκι του etsi) και ο πωλητής εκεί μου είχε πει πως λόγω της μπαταρίας στην εκκίνηση μόνο (μάλλον!!!) ενισχύεται με 9kw(~=14ps) και 5 κιλά ροπής. Κάτι παρόμοιο είχα διαβάσει και κάπου στο ίντερνετ αν το βρω ξανά θα το αντιγράφω και θα το προωθήσω
Edit: Ναι το dsg έχει και η ροπή έδειξε κοντά στα 30kg. Όσο για πείραγμα δεν το σκέφτεται, τουλάχιστον όχι μέχρι το πέρας της εγγύησης...
-
RE: Seat Leon Mk4 (2020)
Είμαι νέος στο site-forum όμως έχω χρόνια που διαβάζω τα posts εδώ πέρα. 10 μέρες πριν την αλλαγή του χρόνου (2020) παρέλαβα το δικό μου mk4 1.5etsi fr. Όταν είχαμε ρωτήσει στην Βελμαρ του Γέρακα για το fr plus μας είχαν πει ότι θα έρθει με 1.5-2 χιλιάρικα παραπάνω αλλά ίσως αλλάξουν οι τιμές με το νέο έτος λόγω Ε.Ε και ανέβουν ακόμα περισσότερο, σημείο που κατέστη εν τέλει καιρειος παράγοντας μαζί με την 3μηνη υπομονή για να πάρουμε το fr. Πράγμα που νομίζω πως δεν συνέβη τελικά ( η έξτρα αύξηση τιμής) αλλά δεν είμαι και 100% σίγουρος για αυτό. Μόλις είδα και τη τιμή του 2λιτρου η λέξη που ερχόταν ήταν απλά 'mindf@ck'.
Παρόλα αυτά o 1.5 ανταποκρίνεται εξαιρετικά μέχρι στιγμής με το dsg, τα φρένα αποκρίνονται και σε εμένα εξαιρετικά εν αντιθέσει με κάποιους που διαβάζω εδώ. Η κατανάλωση στα κοντά 5500km που έχουμε κάνει σε 8 μήνες είναι 6,7 χωρίς βέβαια καμία υπερβολική δόση γκαζιού (εθνική μέχρι 160,άντε 170 στα high). Οι χωροι πίσω είναι άνετοι για δύο παιδιά και μια φορά που είχε καθίσει και η γυναίκα μου στην μέση δεν δυσκολεύτηκε σημαντικά βέβαια είχε δίπλα της παιδιά κάτω των 10 ετών. Το Πορτ παγκαζ είναι ικανοποιητικό, σε καλή θέση σε σχέση με τον ανταγωνισμό.
Κάτι άλλο που έχω παρατήσει είναι πως αν γεμίζω με 100αρα η αυτονομία φτάνει πχ στα 710km και μετά από κανένα τέταρτο ανεβαίνει στα 730-740 μόνο του, πιθανολογω λόγω της μπαταρίας
Πάμε τώρα σε αυτο που με προβληματίζει. Εκτός από την βλακεία με το fr plus και την τιμή του 2λιτρου η οποία ίσως δεν ήταν και τόσο καλή επιλογή( για εμένα τουλάχιστον) βάζοντας κάτω τα έξτρα έξοδα, το θέμα με το full link είναι τραγικό χωρίς όμως να είναι όλο το φταίξιμο της ελληνικής αντιπροσωπείας. Ερώτηση: Ξέρει κανείς τι θα γίνει όντως με το full link και αν θα προστεθεί αργότερα;; Γιατί θα αποτελέσει μεγάλο συν αν γίνει αλλά το αναμασημα δεν είναι καλή ένδειξη...
Ερώτηση 2: Γνωρίζει κανείς αν τα 150 είναι όντως τόσα γιατί ένας φίλος μου πήγε και έκανε δυναμομετρηση το δικό του etsi και του έβγαλε 165ps... Όχι ότι έχει μεγάλη σημασία αλλά έτσι κουβέντα να γίνεται.