Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    P
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 4
    • Best 0
    • Groups 0

    pagkosmios

    @pagkosmios

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    4
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    pagkosmios Unfollow Follow

    Latest posts made by pagkosmios

    • RE: Η μυστικιστική κάστα των ειδικών

      το να γράφεις όπως ξέρεις να γράφεις δε σημαίνει ότι μιμείσαι κάποιον, εγώ τουλάχιστον δε χρησιμοποιώ εισαγωγικά για αυτό το λόγο, αλλά επειδή νομίζω πως αυτό είναι το σωστό. Έχει πλάκα γιατί το όλο αυτό το ντε και καλά μορφωμένο σπουδαγμένο κι απ τα κόκκαλα βγαλμένο ύφος του post μου το είχα μόνο και μόνο για να αντικρούσω αυτό που είχε ο φίλος Pai Mei. Δεν ήτω καθόλου προσωπικό βέβαια και συγγνώμη εάν προσέβαλλα με κάποιο τρόπο, όποιον προσβλήθηκε. Τώρα σχετικά με τη νεκρανάσταση του θέματος απ το 2004, για να είμαι ειλικρινής δεν είχα παρατηρήσει πότε αναρτήθηκε το αρχικό θέμα, γιατί κατέληξα σε αυτό ψάχνοντας τι λέξη κουιμπέκα στο google... Απλά ήθελα να βγάλω λίγη χολή γιατί ένιωσα ότι θίγεται ο συμπαθής ημιμαθής συρφετός από αυτοσχέδια μαστόρια που προσπαθούν να ταιριάξουν αυτά που λένε μέσω αυτών των εκφράσεων που θίγονταν στο θέμα του Pai Mei...

      posted in Περί αυτοκίνησης
      P
      pagkosmios
    • RE: Η μυστικιστική κάστα των ειδικών

      μπορείτε παρακαλώ να μου εξηγείσετε τι εννοείτε 'βραβείο νεκρανάστασης' ;

      posted in Περί αυτοκίνησης
      P
      pagkosmios
    • RE: Η μυστικιστική κάστα των ειδικών

      Δεν είχα την ευκαιρία.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      P
      pagkosmios
    • RE: Η μυστικιστική κάστα των ειδικών

      Αγαπητέ ή μάλλον αγαπητή Pai Mei,

      Το post σου μπορώ να πω οτι είναι ο λόγος που γράφτηκα στο forum. Έψαχνα στο google τη λέξη κουιμπέκα που αναφέρεται πιο κάτω και αφού έλυσα αυτήν την απορία μου, μετά διάβασα το λόγιο και λεπτομερές post σου. Έμεινα άναυδος όταν τελείωσα την ανάγνωση συνειδητοποιώντας ότι όλες αυτές τις εκφράσεις τις έχω ακούσει σε διάφορες περιστάσεις είτε απο φίλους είτε από συγγενείς που βρίσκονται στο χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού και δει του αυτοκινήτου. Έτσι κινητοποιήθηκα να σου απαντήσω σε αυτό το post αναφέροντάς σου σαν παράδειγμα την περίπτωσή μου. Τυχαίνει λοιπόν να μην έχω ασχοληθεί ποτέ με μπάλα και όταν λέμε ποτέ... Εννοούμε ποτέ! Έχοντας φίλους ποδοσφαιρόφιλους βέβαια, όχι από επιλογή, έχει τύχει πολλές φορές να ακούσω εκφράσεις του τύπου : ''Η τάδε ομάδα έφαγε πεντάρα' , 'Ρε αυτός ο παίκτης είναι μεγάλο παλτό' , 'Στο 1ο φάγανε 3 μπαλάκια..'. Ξέρεις κάτι αγαπητέ Pai Mei ποτέ δεν αναρωτήθηκα : 'Μα πως φάγανε πεντάρα, αφού είναι νόμισμα'' - ''τι εννοούν μεγάλο παλτό, εμένα δε θα με χάλαγε ένα τωρα το χειμώνα'' - ''καλά τα δύο, καταλαβαίνω, αλλά το τρίτο πιανού ήταν και γιατί είχε μόνο ένα?'.
      
      Έτσι λοιπόν δε χρειάζεσαι τη νοημοσύνη του Einstein για να καταλάβεις οτι το χαρακτηριστικό της άγκυρας είναι οτι είναι πολύ μικρότερη από αυτό που συγκρατεί (το πλοίο, σε περίπτωση που χρειάζεται επεξήγηση), άρα τα φρένα-άγκυρες μπορούμε να τα ερμηνεύσουμε. Βέβαια έχεις δίκιο που λες ότι δεν πετάμε άγκυρα όταν κινείται το καράβι οπότε είναι χαζή μια τέτοια σκέψη. Το καημένο το καράβι όμως έχει μόνο αυτο το μέσο για να σταματίσει σε ένα χώρο με ελάχιστες τριβές (τη θάλασσα, σε περιπτωση που χρειάζεσαι επεξήγηση) καθώς όλα τ' άλλα τα οχήματα - και το ασανσέρ, έχουν Φρένο. Και δε βαριέσαι με το καράβι, το υπεραναλύσαμε. Δε θα σταθώ ιδιαίτερα στη χρίσημη παρατήρησή σου για τα ''κλίκ' καθώς οτιδήποτε απαιτεί ρυθμίσεις σχετικό με κατασκευές, διόπτρες, αναρτήσεις, διάκενα, ρελαντί, χειρόφρενο, βάσεις μηχανής, ακόμα και η ρύθμιση στάθμης των φαναριών (των αυτοκινήτων σε περίπτωση που χρειάζεσαι επεξήγηση), καλ.ώς ή κακώς γίνεται μέσω κάποιων κλίκ.Έτσι γεννάται ο διάσημος αυτός όρος που μας λύνει τα χέρια, μετατρέποντας την ποιότητα σε ποσότητα. Αντί να πουμε 'σφίξε πολύυυ το rebound' (όχι του μπάσκετ, των αναρτήσεων σε περιπτωση που χρειάζεσαι επεξήγηση), λέμε 'κάντο 3κλικ δεξιότερα'. Έτσι όπως καταλαβαίνουμε αυτήν την απλή έκφραση, με την ίδια ευκολία προσεγγίζουμε και την έκφραση 'το α ειναι 1 κλικ χειρότερο του β'. Νομίζω πως κάνουμε αλματώδη βήματα πλέον.
      

      Τυχαίνει λοιπόν, το αντικείμενο σπουδών μου να είναι η ψυχοπαθολογία - ψυχολογία και αυτό που θα σου έλεγα απο την ασήμαντη εμπειρία μου είναι οτι με το να ασχολείσαι με την ύπαρξη, όπως αναφέρεις, του σύνδρομου κατωτερότητας, είσαι σε καλό δρόμο γιατι οι πληροφορίες που θα βρείς θα σου είναι πραγματικά χρήσιμες. Μπορεί να αντιληφθεί κανείς σχετικά εύκολα οτι το να υπεραπιζεται κανείς το saloon (τι αμάξωμα είναι αυτό? έχει και πόρτες salloon) έναντι του sedan είναι προιόν πλάκας. Για παράδειγμα πες ότι σου άρεσαν εσένα οι παλιές mercedes π.χ Ε190. Έ, εγώ που πιστεύω οτι το αμάξι οφείλει να είναι γρήγορο - λιτό, θα σου έλεγα οτι σου αρέσει ένα ταξί επαρχίας και θα σού έπαιρνα και ένα δεντράκι (car freshner) να βάλεις στον κεντρικό καθρέφτη, να είναι ασορτί με το ξύλο από μαόνι που θα είχε το πλαισιο της ματαιοδοξίας σου, δηλαδή η καμπίνα σου. Αυτό θα το έκανα αστειευόμενος μέσω της υπερβολής, για να σου δείξω πόσο διαφωνώ με την επιλογή σου, και δε θα το απέδιδα σε σύνδρομο κούρσας, απ όσα ξέρω μέχρι στιγμής βέβαια.

      Στην περίπτωση του 'τιμονιού-ξυράφι' τώρα... Το ξυράφι είναι ξυράφι επειδή ξυρίζει, σε αυτό έχεις απόλυτο δίκαιο, και μπράβο γι αυτό. Γιατί όμως ξυριζόμαστε με ξυράφι και οχι με πριονοκορδέλα, αφού κόβουν και τα δύο? Καλά αφ ενός δε θα βόλευε στα χέρια - με τσάκωσες, αφ' ετέρου το ξυράφι έχει μεγαλύτερη ΑΚΡΙΒΕΙΑ, μμμμ, δεν ήταν δύσκολο! Άρα το τιμόνι ξυράφι έχει κι αυτό ακρίβεια βρε αδερφέ... Τώρα, για τον 'επιλογέα-μαχαίρι' που είναι λες και κόβεις βούτυρο αστα να πανε... Εκεί όντως θέλει φαντασία, έναν όρο που πρέπει να τον ψαξεις μαζί με τους υπόλοιπους. Όταν το μαχαίρι κόβει το βούτυρο, το βούτυρο παραουσιάζει μηδενική αντίσταση, άρα είναι εύκολο να το κόψεις. Επίσης ειναι έυκολο να το κόψεις όπως θες. Αν τώρα αντικαταστήσουμε τον όρο μαχαιρι με τον ορο λεβιέ ταχυτητων  και αν αλλάξουμε τον όρο κόβω με τον όρο αλλάζω ταχύτητες τότε τσουπ ! Εμφανίζεται ένα κιβώτιο που αλλάζει εύκολα ταχύτητες , μμμ , μούρλια !
      

      Όσο για τα υπόλοιπα, βαριέμαι να γράψω άλλο για να μην καταλήξω να ξαναψάχνω και γω για τα σύνδρομα κατωτερότητας που λέγαμε... Αρκεί το δικό μου αμάξι να μην αποκτήσει ποτέ τα οπισθια του Κόφι Ανάν, τη μυρωδια του Mάικ Τάισον και τη συμπεριφορά της Τζένιφερ Λόπεζ...

      Κλείνοντας έτσι θα θελα να σου πω οτι, όποτε μου τυχαίνουν στη ζωή άνθρωποι που δε γνωρίζουν πως να εκφραστούν, εστιάζω σε αυτό που θελουν να εκφράσουν, μόνο έτσι τους καταλαβαίνεις. Εσύ ευτυχώς εκφράζεσαι με σωστά και ορθογραφημένα ελληνικά, αλλά με το συμπάθειο, εκφράζεις απόρριψη και μιζέρια, σόρυ. Πολεμάς σαν το Δον κιχώτη φίλε μου, αόρατους εχθρούς, ήδη χαμένους. Μην καταλήγεις παγκόσμιος, ξέροντας παντου και τα πάντα.
      

      Με αγάπη

      posted in Περί αυτοκίνησης
      P
      pagkosmios
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr