Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    P
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 5
    • Best 0
    • Groups 0

    p1gala

    @p1gala

    Please enter occupation - Please enter your interests

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    5
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    p1gala Unfollow Follow

    Latest posts made by p1gala

    • RE: Fiat Egea - Tipo

      Καλημέρα piliourits

      Έχω παραγγείλει το cross 1.6lt με επιπλέον Ραδιόφωνο 10,25' με Wireless CarPlay/Android Auto™, Blind Spot Assist, καθρέπτες στο χρώμα του αυτοκίνητου και Σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί (Keyless Go). Τελική τιμή όλα μέσα 22500. Όταν έκανα παραγγελία δεν υπήρχε επιλογή αυτόματου κιβωτίου.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      p1gala
    • RE: Fiat Egea - Tipo

      Καλημέρα

      Θεωρώ ότι το πετρέλαιο θα έχει καλύτερη κατανάλωση από τα 6lt/km (https://www.spritmonitor.de/en/overview/16-Fiat/565-Tipo.html?fueltype=1&constyear_s=2021&powerunit=2) το οποίο είναι σημαντικό δεδομένης και της χαμηλότερης τιμής του πετρελαίου για κάποιον που κάνει πάνω από 30000km το χρόνο. Επιπλέον θα έχει και δυνατότερο τράβηγμα χαμηλά.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      p1gala
    • RE: Fiat Egea - Tipo

      Έχοντας οδηγήσει για 4 μέρες ένα fiat Tipo city cross 1.0lt  και μετά από 900 χλμ τα οποία έγιναν περίπου 80 στη Θεσσαλονίκη και τα υπόλοιπα μεταξύ Θεσσαλονίκης και Κόνιτσας, κινούμενος 40% ΕΓΝΑΤΙΑ με 120 km/h και τα υπόλοιπα σε ορεινό επαρχιακό δίκτυο έχω καταλήξει στα παρακάτω:

      Α. Ιδιαίτερα οικονομικό, μόνο 6lt/100km (υπάρχει φωτώ αλλά δεν ξέρω αν μπορώ να την ανεβάσω) φορτωμένο με 3 άτομα και αποσκευές.

      Β. Πολύ ελαστικός κινητήρας στις μικρές και μέσες ταχύτητες. Χωρίς να έχει τη δύναμη του πετρελαίου, ότι ταχύτητα του έβαζες τραβούσε από χαμηλά. Βέβαια ο κινητήρας είναι λίγος για το βάρος του αυτοκινήτου αλλά για μεταφορά οικογένειας είναι αποδεκτός.

      Γ. Ήσυχο αυτοκίνητο με τον κινητήρα να μην ακούγεται.

      Δ. Ουδέτερη οδική συμπεριφορά χωρίς εκπλήξεις . Το παραπάνω ύψος είναι καλοδεχούμενο γιατί περνάς άνετα από λακκούβες και πέτρες χωρίς να σκέφτεσαι ότι θα βρει το αμάξι και χωρίς να έχω κάποιο πρόβλημα στις στροφές.

      Ε. Χώροι ατελείωτοι. Το προηγούμενο αμάξι μου ήταν Nissan pulsar το οποίο έχει από τα μεγαλύτερα μεταξόνια της κατηγορίας. Το fiat πίσω είναι εξίσου μεγάλο, μπροστά πιο άνετο και το πορτ μπαγκαζ σαφώς μεγαλύτερο.

      Στ. Τα πλαστικά που έχει δεν είναι από τα καλύτερα αλλά μέσα στο αμάξι δεν έτριζε τίποτα.

      Θεωρώ ότι με τον κινητήρα diesel 1.6 θα είναι το καλύτερο οικογενειακό αυτοκίνητο κάτω από 30000 ευρώ για κάποιον που κάνει πάνω από 30000 χιλιόμετρα το χρόνο. Οδήγησα το ford puma 125 ps το οποίο έχει καλύτερη οδική συμπεριφορά αλλά είναι στενό στο εσωτερικό του. Το C4 diesel καλό αλλά βγαίνει κοντά 30000 και με μικρό πορτ μπαγκαζ. Το xceed 136ps πιο στενό στο εσωτερικό και με πιο μικρό πορτ μπαγκαζ. Το 2008 πετρέλαιο ωραίο και άνετο αλλά 31500.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      p1gala
    • RE: Nissan Pulsar

      Αγαπητοί, alexadrinos, kakto, Infide1 και cosneo ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Αναφορικά με την αναζωογόνηση του dpf θα συμφωνήσω με τον alexadrinos στο ότι πραγματοποιείται με «Αύξηση στροφών στο ρελαντί, μη λειτουργία του ss» (έτσι τουλάχιστον τα έχω αντιληφθεί στο αυτοκίνητο μου).

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      p1gala
    • RE: Nissan Pulsar

      Αγαπητοί συμφορουμίτες, ευτυχής κάτοχος pulsar acceda 1.5diesel καταρχήν θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για τις συμβουλές που διάβασα μέσα στο forum (π.χ. δεν αξίζει τα χρήματα της η αγορά ακριβότερης εξοπλιστικά έκδοσης). Προερχόμενος από Renault megane II 1.6 mod 2004 και έχοντας επισκεφθεί τον τελευταίο μήνα τα περισσότερα από τα μοντέλα αντίστοιχου μεγέθους της αγοράς συνειδητοποίησα τον λόγο των μεγάλων πωλήσεων των crossover και γενικά των «υπερυψωμένων» αυτοκινήτων. Αυτός είναι η αίσθηση ευρυχωρίας που σου προσφέρουν και γίνομαι αναλυτικότερος. Όντας ευχαριστημένος από το Renault megane πήγαινα κατευθείαν (πάρα τη διαφορά τιμής ) για το Renault megane IV 1.6 diesel. Με το που μπήκα στο αυτοκίνητο ένιωσα σαν να μίκρυνε απότομα ο χώρος γύρω μου, αίσθημα το οποίο αποκόμισα σε μικρότερο βαθμό (Peugeot 308, VW Golf) ή μεγαλύτερο βαθμό (Honda civic, seat Leon, Volvo V40 (στους πίσω επιβάτες)). Ουσιαστικά οι εταιρείες έχουν ωθήσει τους καταναλωτές που θέλουν ένα ελαφρώς ευρύχωρο αμάξι στα crossover. Τελικά μόνο το pulsar συνδυάζει ευρυχωρία, όχι μόνο στους πίσω επιβάτες αλλά και στους μπροστά, είναι σχετικά υπερυψωμένο (αλήθεια ξέρει κάποιος την απόσταση από το έδαφος), καθώς με το Renault megane ΙΙ πήγαινα ανετά σε ήπιους χωματόδρομους ενώ τώρα είμαι ακόμα πιο άνετος, είναι οικονομικό (ακόμα δεν έχω κάνει ταξίδι σε εθνική αλλά μέσα στη Θεσσαλονίκη γύρω στα 5,1 λτ με κανονική οδήγηση), στρίβει πιστεύω καλύτερα από το Renault megane ΙΙ (με το οποίο έμπαινα χωρίς να σκεφτώ στις στροφές) και με αποδεκτή ποιότητα κατασκευής. Συνολικά ένα τίμιο αμάξι και το καλύτερο value for money αυτή την περίοδο.
      Τέλος θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση τους θεσσαλονικείς για πρατήριο καυσίμων με καλό (καθαρό) πετρέλαιο, κατά προτίμηση ανατολικά και αν υπάρχει κάποια ένδειξη για την αναζωογόνηση του dpf ή πως το καταλαβαίνουμε;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      p1gala
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr