Με προβληματισες πολυ με τα χιλιομετρα ρε φιλε μου.πως μπορω να τσεκαρω αν ειναι πραγματικα η οχι?σε αντιπροσωπεια πρεπει να το παω?σε ενημερονω οτι στο αυτοκινητο βρηκα το book service του πολωνου ιδιοκτητη και τα service ειναι σφραγισμενα σε αντιπροσωπεια nissan στην πολωνια και το τελευταιο ηταν στις 82000 χωρις ομως να γραφει παρακατω τι εργασειες εχουν γεινει.οχι πως και να εγραφε θα μπορουσα να βγαλω ακρη.σχετικα με το πολυεστερικο μαλλον δεν καταλαβες τι ακριβως θελω να κανω.το αυτοκινητο φοραει το πολυεστερικο που βγαινει λιγο πανω απο την καροτσα.παρομοιο βλεπω και σε dmax και σε l200.οχι το μεγαλο κουβουκλιο.αυτο που θελω να κανω εγω ειναι να καταργησω στην ουσια το κινητο μερος που κλεινει την καροτσα και να βαλω μουσαμα.το σποιλερ πανω το πισω παραθυρο μαζι με το περιμετρικο κοματι της καροτσας θα παραμεινει οπως ειναι.γιατι ειμαι παρανομος και παλι?
Latest posts made by oreseivios
-
RE: FORUM "Αγροτων"
-
RE: FORUM "Αγροτων"
Ο χρήστης postruck. έγραψε:
καλησπερα παιδια.ειμαι καινουριος στο foroum και θα ηθελα να σας κανω μερικες ερωτησεις.εδω και δεκα μερες ειμαι κατοχος ενος NAVARA 08.εχει 88000χλμ και φοραει πολυεστερικη κουκουλα ανοιγομενη.επειδη ακουω διαφορα για αυτες τις κουκουλες θα ηθελα μια ενημερωση σχετικα με αυτο και επισης αν γνωριζει καποιος να μου πει σχετικα με το αυτοκινητο τι να προσεχω και πως να το δουλευω.γνωριζει καποιος σχετικα με την πετρελαιοκινηση στη θεσσαλονικη?η εδρα της εταιριας μου βρισκετε στο κεντρο της πολης.σας ρωταω πολλα μαζι.sorry
Kαλησπέρα και καλως ήρθες στο φορουμ και καλορίζικο το ναβαρα.Για το ναβαρα ισχύουν οτι σου είπαν και κυρίως σερβις ,σωστό και σε γνώστη του αυτοκινήτου,μηχανικό.Προσοχή στο ζέσταμα-κρύωμα και στα λάδια,επώνυμα με προδιαγραφές για diesel και αλλαγή κάθε 7500 χλμ.Για την πετρελαιοκίνηση,στη Θεσσαλονίκη,ισχυει οτι και για την Αθήνα,μονο euro 5,αρα το ναβαρα σου είναι τυπικά εκτός.Οσο για την κουκούλα,.........η αγαπούλα που ακούει στο όνομα Ελληνικόν Κράτος ,θέτει κάποιες προδιαγραφές Διάβασε τι έχω απαντήσει στο θέμα hilux και πολυεστερικό καπάκι λίγο ποιο κάτω.Το ναβάρα είναι απο ιδιώτη ή εισαγωγής???
ευχαριστω πολυ για τις πληροφοριες postruck και τον pointer επισης.Σχετικα με το euro δεν ειμαι σιγουρος για να σου πω αλλα αν εισαι εσυ οτι δεν ειναι euro 5 παω πασο.Σχετικα με την κουκουλα θελω να ξυλωσω το κινητο μερος απο την πολυεστερικη μαζι με τα αμορτισερ και να κανω μουσαμα ειτε με φερμουαρ ειτε με τρουκς.Ειμαι νομιμος σ'αυτην την περιπτωση?Το navara αγοραστηκε απο μαντρα στις Σερρες αλλα το πιστοποιητικο τελωνειου ειναι απο Πολωνια.
Επισης μου ειπανε οτι μπορω να κατεβασω τα αλογα απο 200 σε 174 μανισια προκειμενου να προστατεψω περισσοτερο τον κινητηρα.Ποια ειναι η γνωμη σας πανω σ'αυτο?? -
RE: FORUM "Αγροτων"
ευχαριστω για το καλωσορισμα φιλε μου.Απο τα λεγομενα σου καταλαβαινω οτι μαλλον φορτωθηκα βαλουτα.δυστυχως η αγορα εγινε και ειναι πλεον αργα.(βαζω και 2ο ουισκυ).Σχετικα με το κρυομα του turbo εννοεις να μην το σβηνω μολις φτασω στον προορισμο μου?Αλλαγη λαδιων καθε ποτε?αυτοι λενε καθε 15.000 χλμ.τον σταυρο μου να τον κανω τωρα ή αργοτερα?
-
RE: FORUM "Αγροτων"
καλησπερα παιδια.ειμαι καινουριος στο foroum και θα ηθελα να σας κανω μερικες ερωτησεις.εδω και δεκα μερες ειμαι κατοχος ενος NAVARA 08.εχει 88000χλμ και φοραει πολυεστερικη κουκουλα ανοιγομενη.επειδη ακουω διαφορα για αυτες τις κουκουλες θα ηθελα μια ενημερωση σχετικα με αυτο και επισης αν γνωριζει καποιος να μου πει σχετικα με το αυτοκινητο τι να προσεχω και πως να το δουλευω.γνωριζει καποιος σχετικα με την πετρελαιοκινηση στη θεσσαλονικη?η εδρα της εταιριας μου βρισκετε στο κεντρο της πολης.σας ρωταω πολλα μαζι.sorry