**H είδηση: Το Hellenic Motorshow 2005 ματαιώθηκε. **
Οι λόγοι γιά τους οποίους οδηγηθήκαμε σ αυτήν την εξέλιξη δεν έχουν ακόμη αποσαφηνισθεί. Ενώ τα πάντα κυλούσαν ομαλά, μετά από μιά πραγματικά μακρά και επίπονη δραστηριότητα όλων των μελών της Οργανωτικής Επιτροπής, ο ΣΕΑΑ ( Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτου) υπαναχώρησε και μας ανακοίνωσε την αδυναμία του να συνεργαστεί μαζί μας και να φιλοξενήσει την εκδήλωση μας στην Διεθνή Εκθεση Αυτοκινήτου 2005.
Οι αιτιάσεις του ΣΕΑΑ δεν ήταν απόλυτα σαφείς, μας έδωσαν όμως να καταλάβουμε ότι υπήρχε από πλευράς του μιά ελλειψη εμπιστοσύνης στις δυνατότητες μας και ενας σοβαρός προβληματισμός σε σχέση με θέματα δημοσιότητος και χορηγιών. Παρ όλο που η Ο.Ε είχε απόλυτα σαφείς θέσεις και λύσεις σε οποιοδήποτε θέμα θα μπορούσε να προκύψει,και αφού ήδη είχε καλύψει όλες τις προυποθέσεις και παραμέτρους επιτυχίας. Εχοντας βέβαια την υποστήριξη του Προέδρου της ΕΛΠΑ, των Τεχνικών Εκδόσεων και του Δ.Σ. της οργάνωσης «Φιλοι του Παιδιού».
Η Οργανωτική Επιτροπή επιθυμεί να αποφύγει την κόπωση του αναγνώστη αυτής της δημοσίευσης προχωρώντας σε πιο λεπτομερή καταγραφή των όσων γενικά αναφέρονται πιο πάνω, θα είναι όμως στη διάθεση παντός σοβαρά ενδιαφερομένου να έχει μιά κατ’ ίδίαν παράθεση στοιχείων. Το ίδιο θα κάνει η Ο.Ε και γι αυτά που επιγραμματικά θα αναφερθούν πιό κάτω.
Η Ο.Ε συνήλθε σε 29 συνεδριάσεις σε διάφορους χώρους στο διάστημα από τον Οκτώβριο 2004 μέχρι σήμερα, εξετάζοντας θέματα οργάνωσης και δημοσιότητας και υλοποιώντας αντίστοιχο έργο. Στο ίδιο διάστημα,πραγματοποιήθηκαν 58 συναντήσεις διάρκειας από 1 έως και 4 ώρες με φορείς και πρόσωπα που θα μπορούσαν να εμπλακούν θετικά στην υπόθεση του Hellenic Motorshow 2005. Συναντήσεις άλλοτε επιτυχημένες και ελπιδοφόρες κι άλλοτε απογοητευτικές.
Ιδιαίτερα αλγεινή εντύπωση μας προκάλεσε η αντιμετώπιση φορέων που φυσιολογικά θα έπρεπε να σταθούν θετικά (αν όχι φανατικά) στο πλάι μας, αφού με την πραγματοποίηση της εκδήλωσης, φυσιολογικά είχαν πολλά να κερδίσουν και να εξυπηρετήσουν τους δημόσια εκφρασμένους σκοπούς τους. Αυτή ακριβώς η αντιμετώπιση προκάλεσε πολλές εμπλοκές και μιά φανερή καθυστέρηση στην ροή του οργανωτικού έργου, με αποτέλεσμα να μην υπάρξει χρόνος αντίδρασης μετά την υπαναχώρηση του ΣΕΑΑ.
Ετσι τα πιό χαρακτηριστικά παραδείγματα είναι:
-
Αυτό των ΕΤΑ ( Ελληνικά Τουριστικά Ακίνητα) , που όταν έπρεπε να κλείσουμε τους χώρους του Ελληνικού, ζητήσαμε ένα τοπογραφικό του Αεροδρομίου και μας απάντησαν ότι τέτοιο δεν υπάρχει, με αποτέλεσμα να προσπαθουμε να καθορίσουμε τους αναγκαίους χώρους μέσω Internet και δορυφορικών εικόνων.
-
Αυτό της ΚΥΔ (Κτηματική Υπηρεσία του Δημοσίου) , που επισκεφθήκαμε τον Νοέμβριο 2004 για να κλείσουμε τον χώρο της πίστας και μας απάντησαν ότι δεν θα μπορούσαν να μας απαντήσουν θετικά πριν τον Ιούλιο του 2005 (!!!)
-
Αυτό των οργανώσεων αρωγής και υποστήριξης παιδιών και νέων ( Ελπίδα, Χαμόγελο του Παιδιού, Special Olympics), που είτε αρνήθηκαν (με μεγάλη καθυστέρηση ομολογουμένως) είτε δεν απάντησαν ποτέ στην πρόταση μας να τους χορηγηθούν ΟΛΑ τα έσοδα που θα προέκυπταν από την εκδήλωση ,για την ενίσχυση του έργου τους.
-
Αυτό της πολεμικής που ασκήθηκε εναντίον μελών της Ο.Ε. όταν κατηγορήθηκαν ότι ενεργούν γιά ίδιον όφελος και για την προσωπική τους προβολή. Μιά πολεμική που δυστυχώς αποδυνάμωσε την Ο.Ε ,αφού δραστήρια μέλη της αποχώρησαν γιά λόγους ευθιξίας.
Η αντίδραση του Προέδρου της ΕΘΕΑ, ο οποίος- εντελώς ξαφνικά και ενώ είχε επί δεκάμηνο διαρκή ενημερωση- δήλωσε ότι παρα την συμφωνία του με το περιεχόμενο της,δεν προτίθεται να επιτρέψει την πραγματοποίηση μιάς εκδήλωσης με ένα τόσο πομπώδες όνομα ( Hellenic Motorshow 2005), ήταν το κερασάκι στην τούρτα, αφού όλη μας η προετοιμασία είχε γίνει με βάση αυτόν τον τίτλο. Ευτυχώς αυτή η εξέλιξη, πέρα από το στοιχείο του αιφνιδιασμού, δεν είχε άλλες επιπτώσεις, αφού η ματαίωση ειχε ήδη δρομολογηθεί από πλευράς ΣΕΑΑ.. Στο σημείο αυτό ,και γιά να υπάρχει απόλυτη αντικειμενικότητα στην ενημέρωση, τονίζεται ότι ο Πρόεδρος της ΕΘΕΑ επικοινώνησε με τον Πρόεδρο του ΣΕΑΑ και προσπάθησε να τον μεταπείσει, χωρίς όμως αποτέλεσμα.
Αντίθετα ,πολλοί φορείς και προσωπικότητες έδειξαν εμπιστοσύνη και αγκάλιασαν την συγκεκριμένη πρωτοβουλία. Γιά τούτο η Ο.Ε επιθυμει να ευχαριστήσει θερμά:
1 Τον Πρόεδρο της ΕΛΠΑ κ. Δεσποτόπουλο
2 Τίς «Τεχνικές Εκδόσεις Α.Ε» και ιδιαίτερα τους κ.κ. Καβαθά και Χατζηπαναγιώτου -
Τον Βουλευτή κ. Αρη Σταθάκη
-
Το Δ.Σ. της Οργάνωσης «Φίλοι του Παιδιού»
-
Τα στελέχη της «Τεχνόπολις».
6.Τα στελέχη του Αντ1 Radio κ. Γιώργο Χουδαλάκη και Αντ1 TV κα.Φρόσω Ράλλη
7.Τον σύμβουλο επιχειρήσεων και διαφήμισης κ. Δημήτρη Παξιμάδη -
Τούς καλλιτέχνες Νικόλα Πορτοκάλογλου και Δήμητρα Γαλάνη
9.Τους κ.κ. Παύλο Χουρδάκη, Γιάννη Κοντέλλη, Νικόλα Πασαλή, Παναγιώτη Σιδέρη,και το στέλεχος της SHELL EUROPE κ. Δημήτριο Σέρβη. -
Τα μέλη του Forum των 4Τροχών που συμμετείχαν στον διαγωνισμό του σήματος
-
Τις δεκάδες των φιλάθλων του Μηχανοκίνητου Αθλητισμου που με κάθε μέσον εξεφρασαν την επιθυμία τους να βοηθήσουν όποτε και όπου τους ζητηθεί.
Τέλος η Ο.Ε. εκφράζει την ευχή και είναι βέβαιη ότι θα υπάρξουν οι προυποθέσεις γιά μιά ανάλογη μελλοντική διοργάνωση που θα δυναμώσει τον Μηχανοκίνητο Αθλητισμό και θα τονίσει την κοινωνική του δυναμική -απ’ όποιον κι αν αυτή οργανωθεί- έστω και με εξασθενημένο το ιδεολογικό περιεχόμενο, το οποίο τελικά ήταν και το μοναδικό της κίνητρο.
Τα μέλη της Οργανωτικής Επιτροπής του Hellenic Motorshow 2005