Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    N
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 13
    • Best 0
    • Groups 0

    nx250

    @nx250

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    13
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    nx250 Unfollow Follow

    Latest posts made by nx250

    • RE: AUDI Q5

      Ο χρήστης Tasos510 έγραψε:
      Δεν μπορούσε να είχε και έναν κλασσικό δείκτη; Σε μπελάδες μας βάζουνε....

      Σε ένα γερμανικό forum διάβασα ότι ταιριάζει η ράβδος από το Α3 το δίλιτρο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nx250
    • RE: AUDI Q5

      Ο χρήστης VagQ5 έγραψε:

      Καλησπέρα σε όλους,

      Εμενα μου ετυχε ακριβως το ιδιο ... πηρα τηλ στην audi , μου ειπαν πως πρεπει να περιμενω 2-3 λεπτα αφου κλεισω τη μηχανη .... αλλα τιποτα , θυμαμαι παλαιοτερα μου εδειχνε τη σταθμη λαδιου ακομη και εν κινησει ... Τελος παντων μετα απο 2 ημερες και ξαφνικα επανηλθε κανονικα η ενδειξη !!!
      τωρα ειναι οκ .

      Ακριβώς το ίδιο!!!! Λες να φταίει το φεγγάρι;

      Από την στιγμή που θα ανοίξεις το καπώ, εστω και αν δεν συμπληρώσεις λάδι, πρέπει το αυτοκίνητο να κάνει λίγα χιλιόμετρα για να έχεις πάλι ένδειξη στάθμης λαδιού.

      E αυτό δεν το ήξερα .......

      Όλο μαγικά είναι αυτό το αυτοκίνητο .....

      Αυτό ισχύει όντως. Αφού ανοίξεις το καπό παίρνει κάποια ώρα ανάλογα με τα χιλιόμετρα που διανύεις μέχρι να εμφανιστεί ξανά η ένδειξη.
      Όταν είχα πάει σε επίσημη αντιπροσωπεία και πήγαν να μου βάλουνε κάτι λάδια μούφες kolben πήγα κάτω και ζήτησα να βάλω long life λάδια και είδα τι έκανε ο τυπάκος εκεί κατά την αλλαγή. Επειδή είχε συμπληρώσει 4 l αρχικά, με ανοιχτό καπό και επειδή η ένδειξη των λαδιών δεν εμφανιζόταν πάταγε γκάζι μέχρι 2.000 - 2.500 rpm για λίγη ώρα και ξαφνικά εμφανίστηκε ή ένδειξη. Κατόπιν συμπλήρωνε λάδι μέχρι να φτάσει η ένδειξη στο max. Από όσο γνωρίζω το min - max αποτελείται από 8 τμήματα καθένα από το οποίο αντιστοιχεί σε 100 ml δλδ το σύνολο είναι 800 ml περίπου. Οπότε κάποιος που είναι στο min μπορεί άφοβα να βάλει 400 - 500 ml να παρακολουθήσει τη στάθμη πατώντας το γκάζι για λίγη ώρα και κατόπιν ανάλογα με τη νέα ένδειξη να ξανασυμπληρώσει άλλα 200 ml.

      Στο δικό μου κατά την αλλαγή λαδιών συμπλήρωνε σταδιακά ελέγχοντας σταδιακά με μια κλασική μεταλική ράβδο που την έβαλε βγάζοντας ένε μικρό καπάκι από τον κινητήρα, δεν κοίταξε καθόλου την ένδειξη στο ταμπλό.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nx250
    • RE: AUDI Q5

      Ο χρήστης Tasos510 έγραψε:

      Καλησπέρα σε όλους,

      Εμενα μου ετυχε ακριβως το ιδιο ... πηρα τηλ στην audi , μου ειπαν πως πρεπει να περιμενω 2-3 λεπτα αφου κλεισω τη μηχανη .... αλλα τιποτα , θυμαμαι παλαιοτερα μου εδειχνε τη σταθμη λαδιου ακομη και εν κινησει ... Τελος παντων μετα απο 2 ημερες και ξαφνικα επανηλθε κανονικα η ενδειξη !!!
      τωρα ειναι οκ .

      Ακριβώς το ίδιο!!!! Λες να φταίει το φεγγάρι;

      Από την στιγμή που θα ανοίξεις το καπώ, εστω και αν δεν συμπληρώσεις λάδι, πρέπει το αυτοκίνητο να κάνει λίγα χιλιόμετρα για να έχεις πάλι ένδειξη στάθμης λαδιού.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nx250
    • RE: AUDI Q5

      Ο χρήστης aris07 έγραψε:
      Αυτό είναι το σωστό αποτέλεσμα μετά απο πηλό και κέρωμα με σκληρό κερί (που πρέπει όλοι να κάνουμε),απο εναν εξαιρετικό επαγγελματία του είδους.


      Εδω φαίνεται το 'wet look'


      Για πες μας και εμάς που έγινε αυτή η φοβερή δουλειά, ίσως με PM;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nx250
    • RE: AUDI Q5

      Ο χρήστης Nektarios.N έγραψε:
      Επιτρέψτε μου σαν τωρινό κάτοχο Audi και παλαιότερο κάτοχο BMW να διαφωνήσω. Πρώτον η ποιότητα της BMW σε καμία περίπτωση δεν είναι χειρότερη, θα πω ότι είναι τουλάχιστον ίδια, αν όχι και καλύτερη. Δεύτερον η Χ3 δεν είναι πιο αργή, είναι απλώς πιο ακριβή, αυτή που μπορείς να αγοράσεις εσύ είναι πιο αργή. Η BMW δυστυχώς επειδή δεν έχει turbo κινητήρες έχει πολλά κυβικά τα οποία στην Ελλάδα στοιχίζουν. Όταν έψαχνα πριν ένα χρόνο για ένα γρήγορο ποιοτικό τετρακίνητο, η BMW είχε την 325xi, με 3λιτρο ατμοσφαιρικό κινητήρα και η AUDI το Α4 2,0 211 άλογα Quattro, το οποίο και τελικά αγόρασα. Ενώ στην Γερμανία τα δύο αυτά ήταν άμεσα συγκρίσιμα και με σχεδόν ίδια τιμή, εδώ η διαφορά τιμή ήταν τεράστια!!!

      Εγώ πάντως την Χ3 comfort που είδα από κοντά ΚΑΙ οδήγησα την κρίνω ΚΑΤΩΤΕΡΗ του Q5. Αυτή λοιπόν η έκδοση έχει 46,500, ίδια περίπου χρήματα με την βασική έκδοση του Q5 (τα xtra δεν έχουν να κάνουν με τα άλογα). Άρα στα ίδια λίτρα είναι πολύ πιο αργή και το ότι δεν έχει turbo κινητήρες είναι δικό της ''πρόβλημα'' και μειονέκτημα. [/quote]

      Δεν διαφωνώ, το Q5 είναι καλύτερο αυτοκίνητο από την τωρινή Χ3, και φυσικά το μεγάλο ατού είναι ο φοβερός κινητήρας. Όταν λέω ποιότητα, εννοώ την ποιότητα κατασκευής, και αυτή σίγουρα δεν είναι καλύτερη από της BMW. Και οι δύο εταιρίες πιστεύω ότι κατασκευάζουν πολύ καλά αυτοκίνητα, και σχεδόν πάντα καλύτερο είναι το πιο «φρέσκο». Πιστεύω ότι η νέα Χ3 θα είναι πιο ανταγωνιστική στο Q5. Είναι όμως άδικο για την BMW να λες ότι είναι για παππούδες και πιο αργή από το Corsa. Δεν βγάζει αυτοκίνητα μόνο για τη Ελλάδα που τιμωρεί τα κυβικά, έχει ίσως τους καλύτερους ατμοσφαιρικούς κινητήρες, όπως η Audi έχει από τους καλύτερους Turbo.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nx250
    • RE: AUDI Q5

      Ο χρήστης Nektarios.N έγραψε:
      Καλημέρα λοιπόν. Σε κάποιους μήνες (4,5...) θα είμαι και εγώ κάτοχος αυτού του αυτοκινήτου. Μετά από κάποιο ψάξιμο κατέληξα στο συγκεκριμένο επειδή θεωρώ ότι είναι το καλύτερο Διάβασα όλα τα μηνύματα εδώ προσεκτικά, ακόμα και όλα αυτά με τα προβλήματα που υπήρξαν (και μάλλον διορθώθηκαν). Θα ήθελα να πω κάποια πράγματα.

      1. Ποιότητα κατασκευής. Σέβομαι απόλυτα την BMW, όπως και την πορεία του X3, αλλά το Q5 είναι ΠΟΛΥ ποιοτικότερο. Επίσης, ναι, οικογένεια έχουμε (περιμένω και 2ο για αυτό θέλω μεγαλύτερο αυτοκίνητο) αλλά δεν είμαστε και παππούδες Θέλουμε και λίγο γκάζι, λίγο δύναμη και η X3 είναι πιο αργή και από ένα Corsa που είχα...δε γίνεται !!!

      2. Αξιοπιστία και οπαδοί της Ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας. Έχω κουραστεί ΠΟΛΥ, χρόνια ολόκληρα να ακούω το επιχείρημα της αξιοπιστίας. Συγνώμη αλλά αν θέλω ΦΘΗΝΟ και ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ αυτοκίνητο να γυρίσω στο LADA του πατέρα μου που είναι μακράν πιο ΣΚΥΛΙ και αξιόπιστο από ΟΛΑ τα Γιαπωνέζικα. Αυτό...το κάνει ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ?

      3. Κατανάλωση. Έχω ένα GOLF GT(που θα δώσω btw). Σίγουρα με το Q5 θα καίω παραπάνω. Ας υποθέσουμε ότι έκαιγα 9lt Μ.Ο. Στα 10,000χλμ το χρόνο πόσο πια είναι η διαφορά με το να καις...11-12lt. Πραγματικά κάποιος που δίνει 50,000 τουλάχιστον για ένα αυτοκίνητο...καίγεται για 300-400,00 ευρώ διαφορά το χρόνο?

      Καλό κουράγιο (σε μένα) λοιπόν για την αναμονή και καλά χιλιόμετρα σε όλους όσοι το ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΕΤΕ πιστεύω.

      Επιτρέψτε μου σαν τωρινό κάτοχο Audi και παλαιότερο κάτοχο BMW να διαφωνήσω. Πρώτον η ποιότητα της BMW σε καμία περίπτωση δεν είναι χειρότερη, θα πω ότι είναι τουλάχιστον ίδια, αν όχι και καλύτερη. Δεύτερον η Χ3 δεν είναι πιο αργή, είναι απλώς πιο ακριβή, αυτή που μπορείς να αγοράσεις εσύ είναι πιο αργή. Η BMW δυστυχώς επειδή δεν έχει turbo κινητήρες έχει πολλά κυβικά τα οποία στην Ελλάδα στοιχίζουν. Όταν έψαχνα πριν ένα χρόνο για ένα γρήγορο ποιοτικό τετρακίνητο, η BMW είχε την 325xi, με 3λιτρο ατμοσφαιρικό κινητήρα και η AUDI το Α4 2,0 211 άλογα Quattro, το οποίο και τελικά αγόρασα. Ενώ στην Γερμανία τα δύο αυτά ήταν άμεσα συγκρίσιμα και με σχεδόν ίδια τιμή, εδώ η διαφορά τιμή ήταν τεράστια!!!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nx250
    • RE: AUDI Q5

      Ο χρήστης droemmen έγραψε:

      Ακριβώς το ίδιο, το νέο Α4, στο οποίο βασιζεται το Q5 δίνει το 60% της ροπής στον πίσω άξονα. Το προηγούμενο Α4 ήταν 50-50. Μόνο το Α3 έχει διαφορετική τετρακίνηση λόγω εγκάρσιας διάταξης κινητήρα, έχει δηλ. Haldex, όπως και τα VW.

      Σωστός!
      Βασικά το θέμα με τις αλυσίδες έχει να κάνει με το ότι δεν χωράνε στους μπροστά τροχούς αν έχεις 17άρες ζάντες και πάνω -ακόμα και στο Q5 -

      Η λύση θα είναι να δοκιμάσουν autosock μόνο μπροστά. Όπως κάνουν αρκετοι εξω, άλλωστε η τετρακίνηση είναι adaptive οπότε θεωρητικά -με την δέουσα προσοχή στον πίσω άξονα- δεν θα έχουν θέμα. Αλλίως στην κατάβαση, που είναι και το κύριο ζητούμενο, θα έχουν πολύ μεγάλο πρόβλημα, αφού θα χάνουν το τιμόνι πολύ συχνά. Στο ανέβα θ'ανεβαίνει άνετα. Ένας σχετικός μηχανικός στην αντιπροσωπεία ίσως μπορεί να πει κάτι παραπάνω από εμάς...

      Και στο Α4 χωράει αλυσίδες μόνο με έξτρα ζάντες, που η AUDI ονομάζει 'χειμερινές' και έιναι 7 ίντσες και όχι 7,5 που είναι οι στάνταρτ. Να φανταστείς, ούτε με τις μικρές 16άρες δεν παίρνει αλυσίδες!!!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nx250
    • RE: AUDI Q5

      [quote='aris07']Πολύ σωστές οι απόψεις που λένε οτι το χειμώνα πρέπει να μπαίνουν τα χειμερινά ελαστικά για πολλούς και διάφορους σωστούς λόγους,αλλά...όταν κάποιος σαν και μένα για παράδειγμα (πιστεύω οτι δεν είμαι ο μόνος),πηγαίνει 1-2 φορές το χρόνο στα χιόνια (και αν),και απο την άλλη κάνει 25000-30000 χιλ. χλμ.το χρόνο σε ταξίδια σε εθνικές οδους,δεν μπορεί να ταξιδεύει με max ταχύτητα τα 150 χλμ πάντα,κατά συνέπεια δεν μπορεί να τα βάλει,και αναγκαστικά παει σε λύσεις τύπου κάλτσες,αλυσίδες κ.λ.π.Εκτός αν υπάρχουν χειμερινά με μεγαλύτερες επιτρεπτές ταχύτητες και δεν το γνωρίζω.. [/quote
      Κάνεις λάθος, τα παλιά χειμερινά είχαν όντως χαμηλό δείκτη ταχύτητας, τα πρώτα χειμερινά που αγόρασα το 1994 είχαν δείκτη ταχύτητας Q, δηλαδή 160! Αυτά που έχω στο Α4 έχουν δείκτη ταχύτητας V, δηλ.240!!! και ταξιδεύουν άνετα χωρίς συμβιβασμού ως προς το κράτημα στο στεγνό. Στην κρύα στεγνή αλλά και βρεγμένη άσφαλτο μάλιστα έχουν καλύτερο κράτημα λόγω μαλακής γόμας.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nx250
    • RE: AUDI Q5

      Ακριβώς το ίδιο, το νέο Α4, στο οποίο βασιζεται το Q5 δίνει το 60% της ροπής στον πίσω άξονα. Το προηγούμενο Α4 ήταν 50-50. Μόνο το Α3 έχει διαφορετική τετρακίνηση λόγω εγκάρσιας διάταξης κινητήρα, έχει δηλ. Haldex, όπως και τα VW.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nx250
    • RE: AUDI Q5

      Έχουν ακριβώς την ίδια τετρακίνηση, διαφορικό torsen

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nx250
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr