Παιδιά ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Να συμπληρώσω οτι το αυτοκίνητο το πήρα μεταχειρισμένο με πολύ λίγα χιλιόμετρα. Υπήρχε όμως ένα σοβαρό θέμα, ήταν ακίνητοποιημένο για αρκετούς μήνες πριν το παρω. Υπολογίζω τουλάχιστον 6 (μπορεί και αρκετά περισσότερο)
@MDVQ : Φαντάζομαι οτι αν ήταν μπουζί θα είχε λυθεί το θέμα γιατί τα αλλάζω στα σερβις. Όπως το λες... Πιασε το αυτγό και κούρευτο...
@gskarmou : Αυτό που λες είναι αλήθεια το έχω αντιμετωπίσει κι εγώ. Τώρα κανένα πρόβλημα.
@drdino : Έχεις δίκιο, τα μπεκ είναι το επόμενο που έχω σκεφτεί και λόγω της ακινησίας τους αυτοκινήτου πριν το πάρω
@leonp : Αδερφέ κάτι λες αλλά εγώ είμαι μπούφος στα μηχανικά Όμως καταλαβαίνω οτι πρέπει να είσαι κοντά και να σου πω γιατί. Πέρα από τη μόνιμη μικρή αστάθεια, πολλές φορές εκεί που κάθομαι σταματημένος στο φανάρι αρχίζει ξαφνικά να χειροτερεύει το πρόβλημα, δηλαδή οι στροφές πέφτουν περισότερο. Στο επόμενο φανάρι όλα καλά. Μπορεί να το ξανακάνει βέβαια μετά από λίγο. Αυτό που έχω φανταστεί κι εγώ είναι οτι κάτι το επηρεάζει (κάποια διαρροή όπως λές, κάτι 'φεύγει' από τη θέση του). Γιατί σύμφωνα με την κοινή (και όχι μηχανολογική) λογική μου θα έπρεπε να έχει μια σταθερά συμπτώματα και όχι όποτε 'του καπνίσει' να χειροτερεύει το πρόβλημα. Και καταλαβαίνεις το παράδοξο... Πας στο συνεργείο και τους το λες και σου απαντάνε οτι δεν το κάνει σε αυτούς, γιατί όντως μπορεί να τύχει να μην το κάνει. Το παίρνεις από το συνεργείο και στο επόμενο φανάρι και το κάνει... σιχτίρ δηλαδή.
Η δικιά μου υποψία ρε παιδιά είναι άλλη και ήθελα να ρωτήσω αν έχει βάση ο συλογισμός (Όπως σας είπα δεν έχω την παραμικρή ιδέα από μηχανολογικά)
Υπάρχει περίπτωση να δημιουργείται το πρόβλημα από την εξαγωγή? Δηλαδή από το σημείο που είναι το χταπόδι μέχρι τον αισθητήρα?
Μια πιθανή διαρροή σε αυτή την πορεία υπάρχει περίπτωση να δημιουργήσει τέτοια συμπεριφορά ή λέω βλακείες?