Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    N
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 2
    • Best 0
    • Groups 0

    nomad

    @nomad

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    2
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    nomad Unfollow Follow

    Latest posts made by nomad

    • RE: PEUGEOT FORUM

      Παιδιά ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Να συμπληρώσω οτι το αυτοκίνητο το πήρα μεταχειρισμένο με πολύ λίγα χιλιόμετρα. Υπήρχε όμως ένα σοβαρό θέμα, ήταν ακίνητοποιημένο για αρκετούς μήνες πριν το παρω. Υπολογίζω τουλάχιστον 6 (μπορεί και αρκετά περισσότερο)

      @MDVQ : Φαντάζομαι οτι αν ήταν μπουζί θα είχε λυθεί το θέμα γιατί τα αλλάζω στα σερβις. Όπως το λες... Πιασε το αυτγό και κούρευτο...

      @gskarmou : Αυτό που λες είναι αλήθεια το έχω αντιμετωπίσει κι εγώ. Τώρα κανένα πρόβλημα.

      @drdino : Έχεις δίκιο, τα μπεκ είναι το επόμενο που έχω σκεφτεί και λόγω της ακινησίας τους αυτοκινήτου πριν το πάρω

      @leonp : Αδερφέ κάτι λες αλλά εγώ είμαι μπούφος στα μηχανικά Όμως καταλαβαίνω οτι πρέπει να είσαι κοντά και να σου πω γιατί. Πέρα από τη μόνιμη μικρή αστάθεια, πολλές φορές εκεί που κάθομαι σταματημένος στο φανάρι αρχίζει ξαφνικά να χειροτερεύει το πρόβλημα, δηλαδή οι στροφές πέφτουν περισότερο. Στο επόμενο φανάρι όλα καλά. Μπορεί να το ξανακάνει βέβαια μετά από λίγο. Αυτό που έχω φανταστεί κι εγώ είναι οτι κάτι το επηρεάζει (κάποια διαρροή όπως λές, κάτι 'φεύγει' από τη θέση του). Γιατί σύμφωνα με την κοινή (και όχι μηχανολογική) λογική μου θα έπρεπε να έχει μια σταθερά συμπτώματα και όχι όποτε 'του καπνίσει' να χειροτερεύει το πρόβλημα. Και καταλαβαίνεις το παράδοξο... Πας στο συνεργείο και τους το λες και σου απαντάνε οτι δεν το κάνει σε αυτούς, γιατί όντως μπορεί να τύχει να μην το κάνει. Το παίρνεις από το συνεργείο και στο επόμενο φανάρι και το κάνει... σιχτίρ δηλαδή.

      Η δικιά μου υποψία ρε παιδιά είναι άλλη και ήθελα να ρωτήσω αν έχει βάση ο συλογισμός (Όπως σας είπα δεν έχω την παραμικρή ιδέα από μηχανολογικά)
      Υπάρχει περίπτωση να δημιουργείται το πρόβλημα από την εξαγωγή? Δηλαδή από το σημείο που είναι το χταπόδι μέχρι τον αισθητήρα?
      Μια πιθανή διαρροή σε αυτή την πορεία υπάρχει περίπτωση να δημιουργήσει τέτοια συμπεριφορά ή λέω βλακείες?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nomad
    • RE: PEUGEOT FORUM

      Καλημέρα και καλή χρονιά.

      Έχω ένα 406 coupe 2.0, από τότε που το πήρα (μεταχειρισμένο) έχω αστάθεια στο ρελαντί. Παίζει μεταξύ 750 και 850 στροφών. Κάποιες φορές είναι σχετικά σταθερό, ποτέ όμως απόλυτα, και κάποιες άλλες μπερδεύει περισσότερο.

      έχω προσπαθήσει πολλές φορές σε εξουσιοδοτημένο να λύσω το πρόβλημα αλλά ποτέ δεν λύθηκε τελικά. Όταν συνδέουν το αυτοκίνητο με τον 'εγκέφαλο' δεν φαίνεται κάποια βλάβη. Η ιστορία με το συνεργείο έχεις ως εξής:

      Αρχικά μου αλλάξαν τον ρυθμιστή στροφών ρελαντί και παρουσιάστηκε μικρή βελτίωση αλλά σε καμία περίπτωση σταθεροποίηση των στροφών.

      Κάποια στιγμή (στο ρελαντί πάντα) μπέρδευε πολύ και έσβηνε και το θέμα ήταν ο αισθητήρας λ (φάνηκε και στο διαγνωστικό). Αλλάχθηκε και επιστρέψαμε στην προηγούμενη κατάσταση.

      Ξαφνικά μετά από καιρό μπέρδευε πάλι και έσβηνε. Το ψάχνανε 2 μέρες και τελικά μου είπαν οτι άλλαξαν έναν αισθητήρα θερμοκρασίας. Κανένα ουσιαστικό αποτέλεσμα. Το τρεμόπαιγμα στο ρελαντί εξακολουθεί να υπάρχει.

      Να σημειώσω ότι συνήθως το πρόβλημα είναι μικρό (μικρή αυξομείωση στροφών στο ρελαντί) και ξαφνικά κάποιες μέρες χειροτερεύει, αλλά επανέρχεται.

      η μόνη σταθερή συμπεριφορά δηλαδή είναι αυτή η μικρή αυξομείωση των στροφών στο ρελαντί.

      Κατά τα άλλα ο κινητήρας του είναι πολύ καλός και ζωντανός και δεν έχω αντιμετωπίσει κανένα απολύτως πρόβλημα.

      Δεν μπορώ να βρω άκρη και ότι και αν έχουν κάνει οι μηχανικοί δεν υπάρχει αποτέλεσμα.

      Μήπως μπορεί κάποιος να βοηθήσει?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nomad
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr