Αν και είμαι σε φάση παρακολούθησης με το λάδι της toyota,θα κάνω ένα πρώτο τηλεφωνημα στην αντιπροσωπεία όπου έκανα τα service της εγγύησης,για να βολιδοσκοπήσω αν γνωρίζουν για το θέμα ή/και αν προτείνουν κάτι.
Θεωρώ βέβαια πιθανό να πουν ότι 'αφού κινήθηκες κ εκτός αντιπροσωπείας, δεν φέρουμε ευθύνη', αλλά πιστεύω ότι δε θα πουν κάτι τέτοιο αφού οποιαδήποτε παρέμβαση θα τη χρεώσουν δεδομένης της λήξης της εγγύησης.
Κι εγώ πάντως δε θεωρώ ότι το συγκεκριμένο αυτοκίνητο θεωρείται 'παλιό' στα λιγότερο από 120000km.
nmarg
@nmarg
Please enter occupation - Please enter your interests
Latest posts made by nmarg
-
RE: TOYOTA FORUM
-
RE: TOYOTA FORUM
Καλημέρα σε όλους,
είμαι νέος στο forum και θα καταλάβετε παρακάτω το λόγο που δημιούργησα λογαριασμό.
Είμαι κάτοχος ενός Auris 2009 βενζίνη 1.3 16V VVT-i.Μετά το πέρας της 6ετούς εγγύησης, δεν πηγαίνω για service στην αντιπροσωπεία, αλλά τηρώ αυστηρά το πρόγραμμα των service.
Αυτή τη στιγμή, το αυτοκίνητο έχει 116300km.
Το πρώτο service εκτός αντιπροσωπείας το έκανα σε ένα συνεργείο της γειτονιάς. Μου φόρεσε λάδι Castrol 5W30.
Πριν από ένα ταξίδι στον έλεγχο της στάθμης, παρατήρησα στάθμη χαμηλότερη από τη χαμηλή ένδειξη του δείκτη. Συμπλήρωσα με λάδι της Toyota που μου είχε ξεμείνει.Το επόμενο service, το έκανα σε συνεργείο ενός πρώην υπεύθυνου συνεργείου σε αντιπροσωπεία της Toyota.
Του ανέφερα το περιστατικό και μου έβαλε λάδι 5W30 Eneos. Μου είπε ότι είναι λίγο καλύτερο από αυτό της Toyota.
Αποτέλεσμα: Σε 4950km, μου χτύπησε λαμπάκι 'Low Oil Pressure', το οποίο επιβεβαίωσα με τον έλεγχο της στάθμης.
Του τηλεφωνώ και μου λέει ότι για τους συγκεκριμένους κινητήρες, έχει εκδοθεί Τεχνική Οδηγία από την Toyota.
Πηγαίνω χθες στο συνεργείο, αδειάζω το λάδι και γεμίζω με το λάδι της Toyota 5W30 με σκοπό να το παρακολουθήσουμε.Η Τεχνική Οδηγία της Toyota είναι να γίνει αλλαγή στο καπάκι του κινητήρα, διότι με τα χιλιόμετρα, όπως μου είπε, δεν υγροποιεί τις αναθυμιάσεις.
Από όσα κατάλαβα, δεν είναι αυτή η αιτία της καύσης του λαδιού, αφού μου είπε ότι με την αλλαγή αυτή (~370€ μόνο το υλικό) απλά θα καίει λιγότερο.
Θα ήθελα να ξέρω αν κάποιος έχει αντιμετωπίσει παρόμοιο πρόβλημα.Έχει νόημα να γίνει αλλαγή στο καπάκι της μηχανής μόνο για να 'κουκουλώσει' το πρόβλημα, αν δεν πρόκειται να το λύσει?
Πιστεύετε ότι κάθε ενέργεια/ παρέμβαση στον κινητήρα πρέπει να γίνει σε επίσημη αντιπροσωπεία της Toyota?
(η εγγύηση έχει λήξει. Το συνεργείο είναι στη διαδικασία να λάβει επίσημη εξουσιοδότηση για Toyota-Lexus).Επίσης, ο μάστορας μου ανέφερε ότι στην έσχατη περίπτωση γίνεται αλλαγή των κυλίνδρων με καινούργιους Ιαπωνικής κατασκευής (αυτοί που φοράει η μηχανή εξ' εργοστασίου δεν είναι ιαπωνικοί). Δεν τόλμησα να ρωτήσω για κόστος.
Ευχαριστώ προκαταβολικά