Για έκπτωση λίγο δύσκολο. Δεν υπάρχει αυτόματο ετοιμοπαράδοτο ούτε για δείγμα. Θα γίνει παραγγελία στο ονομά σου και χρόνο παράδοσης 3-4 μήνες. Εγώ το παράγγειλα Οκτώβρη17, παρέλαβα Φεβρουάρη 18, το πλήρωσα 18000€ (titanium με μεταλικό χρώμα) με μόνο ώφελος το χαμηλό επιτόκιο που είχε τότε.
nkamp
@nkamp
Please enter occupation - Please enter your interests
Latest posts made by nkamp
-
RE: Ford Fiesta 2017
-
RE: Ford Fiesta 2017
από plextis » 18 Φεβ 2019 13:52
Η αξιοπιστία με προβληματίζει αλλά αυτό θα φανεί τα επόμενα χρόνια
Για το αυτόματο κιβώτιο 6F15 του Fiesta δεν υπάρχουν αναφορές βλαβών γιατί είναι νέο και όλα τα Fiesta που το έχουν είναι ακόμα σε εγγύηση.
Για το αντίστοιχο παλαιότερο 6F35 που τοποθετεί η Ford στα Αμερικάνικα μοντέλα, οι βλάβες του συνήθως λύνονται με αντικατάσταση του λαδιού και φίλτρου του κιβωτίου ή/και αναβάθμιση λογισμικού. Αν δεν... ακολουθεί η αντικατάσταση των transmission solenoids (σετ απο 7 ηλεκτροϋδραυλικές βαλβίδες συνολικού κόστους αγοράς 100$-200$). Ξεκινάς αντικατάσταση όσων είναι εξωτερικές στο κιβώτιο, οπότε το κόστος κρατιέται χαμηλά , δοκιμάζεις αν πέτυχε, και εάν δεν... τότε κατεβάζεις κιβώτιο για ν'αλλαχτούν οι υπόλοιπες εσωτερικές βαλβίδες...
Όλα αυτά συνήθως μετά από αρκετά χιλιόμετρα.
Νομίζω οτι λάδι(6,5lt)-φίλτρο κιβωτίου πρέπει να αλλάζεται κάθε 65000km και στις 200.000km είναι πιθανόν να απαιτείται ανακατασκευή του με τα παραπάνω εξαρτήματα. -
RE: Ford Fiesta 2017
Αντιγράφω απο το Γερμανικό prospectus του Fiesta:
https://www.ford.de/content/dam/guxeu/de/documents/brochures/cars/new-fiesta/BRO-ford_new_fiesta.pdfFiesta 100hp χειροκίνητο: 0-100km 10.6sec
50-100km 11.2sec (με 4η ταχύτητα)Fiesta 100hp αυτόματο: 0-100km 12.4sec
50-100km 8.2sec (με kick down)Βλέπουμε ότι στο 0-100 το αυτόματο είναι σχεδόν 2 δευτερολεπτα πιο αργό αλλά στην καθημερινή οδήγηση στις ρεπριζ μπορεί να είναι ταχύτερο.
-
RE: Ford Fiesta 2017
Δεν έχω οδηγήσει χειροκίνητο με acc γι'αυτό έγραψα 'νομίζω'. Σίγουρα είναι όπως τα λέει ο petran17.
Παρακάτω για όποιον ενδιαφέρεται είναι δύο λεπτομερή video-test drive του αυτόματου ford fiesta VIII:
https://youtu.be/zC5Ac4ZHu7k
Youtube Video -
RE: Ford Fiesta 2017
Το κλείδωμα ταχυτήτων το έχουν όλα τα σύγχρονα κιβώτια με μετατροπέα ροπής που χοντρικά κάνει σύμπλεξη σε ένα είδος δίσκου της επιλεγμένης ταχύτητας (παρακάμπτει τον μετατροπέα ροπής).
Χιλιόμετρα πολύ λίγα , κάτω από 5000 , και όλα Νίκαια - Γλυφάδα από παραλιακή σε ώρες αιχμής και πολύ σταμάτα - ξεκίνα συν 2 εκδρομές των 200 km.
Διαφορές πόλη - εθνική δεν έχει, το μεγάλο πλεονέκτημα στην εθνική σε σχέση με το χειροκίνητο είναι ότι με acc αλλάζει ταχύτητες από 30 έως 130km ανάλογα με την ροή της κίνησης, ενώ στο χειροκίνητο κιβώτιο νομίζω ότι μόλις πατήσεις συμπλέκτη για αλλαγή ταχύτητας το acc ακυρώνεται.
Η απόκριση των padles είναι άμεση.
Για τα τεχνικά του κιβωτίου δες https://otoba.ru/transmissii/ford/6f15.html#chisla
Βάλε μετάφραση στα αγγλικά. -
RE: Ford Fiesta 2017
Καλημέρα, έχει κανείς εντυπώσεις από την έκδοση με το αυτόματο κιβώτιο ;(Ecoboost με τα 100 άλογα).
Βρίσκω ελάχιστα reviews από τα οποία δεν μπορώ να βγάλω συμπέρασματα.Είμαι κάτοχος ένα χρόνο. Στη διάθεσή σου για οτιδήποτε θέλεις να μάθεις. Το κιβώτιο είναι το νέο selectshift 6F15 με μετατροπέα ροπής και κλείδωμα ταχυτήτων για οικονομία καυσίμου (έχω 7lt/100km μικτή)
Έχει padles στο τιμόνι και δύο modes D και Sport. Οι αλλαγές ταχυτήτων είναι σχετικά γρήγορες και απαλές, σχεδόν δεν τις καταλαβαίνεις. Πατώντας το γκάζι στην πορεία κάνει άμεσα kickdown 1-2 ταχύτητες για γρήγορη επιτάχυνση. Μέχρι στιγμής είμαι απόλυτα ικανοποιημένος από την απόδοση του. -
RE: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
από Asep » 15 Ιαν 2019 08:24
Citroen C1 2016
Συνηθισμένη βλάβη στα 'αυτόματα' c1-107-aygo. Κόστος επισκευής 280€ που περιλαμβάνει αντικατάσταση σετ δίσκου-πλατω με ενισχυμένο της AISIN και 'εκμάθηση' του κιβωτίου σε γνήσιο διαγνωστικό. Το 'αυτόματα' με εισαγωγικά γιατί είναι μηχανικά με δύο μοτέρ που το ένα αλλάζει ταχύτητες και το άλλο 'πατάει' τον συμπλέκτη για τις αλλαγές. Το πρόβλημα δημιουργείται γιατί ακόμη και σταματημένο το αυτοκίνητο με νεκρά στο κιβώτιο, ο συμπλέκτης είναι συνέχεια πατημένος με αποτέλεσμα την πρόωρη φθορά του δίσκου.