Το καπάκι του κινητήρα, τι ένδειξη φέρει για το λάδι; και τι φίρμα είναι;
Latest posts made by nitox
-
RE: Περι λιπαντικών γενικώς
-
RE: Περι λιπαντικών γενικώς
Για το χειμώνα ίσως 10-40 αλλά όχι πάνω από τα 2/3 του γκαζιού, στις άλλες περιπτώσεις 10-50 ή 10-60 (ακραία). Οι περισσότερες σειρές 10-40 κυμαίνονται στα 6000-6500χλμ μέχρι να αρχίσει να δεσμεύει υγρασία, 10-50 5500-6000, 10-60 5000-5500 - κανονική πορεία - και πάντα χωρίς κάποιο βοηθητικό προσθετικό - (προσθετικό - όχι treatment - προσθετικό είναι οτιδήποτε προσφέρει εστέρες στο λάδι)
-
RE: Περι λιπαντικών γενικώς
Συγνώμη και πάλι! Συγκρίνοντας τις τιμές στα λάδια, ευκόλως γίνεται κατανοητό πιο καλύπτει πιο καλά. Ο λόγος που τα αγωνιστικά αυτοκίνητα πρέπει να έχουν ακριβά λάδια είναι για να αντέχουν στις υψηλές θερμοκρασίες. Ένας κινητήρας αποδίδει πολύ καλύτερα σε ψυχρότερο κλίμα από αυτό της Ελλάδας άρα οι προδιαγραφές αμέσως αμέσως αλλάζουν, πιο κρύος αέρα πιο δυνατή εκτόνωση. Πιο ζεστός αέρας, ίσως υπάρξει ατελής καύση 'πειράκια'. Πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες απλώς μεταφράζουν τα manual διότι ξέρουν πως ότι και γίνει το μοτέρ θα έχει άσχημες αναθυμίάεις μετά την 5ετία - σκληρή χρήση - εκτός και αν το γκάζι είναι συνέχεια στο πάτωμα οπότε πάμε στα 2-3 χρόνια
-
RE: Περι λιπαντικών γενικώς
Από εκεί και πέρα η κάθε βιομηχανία θέλει και πωλήσεις αλλά σαφώς και όχι πολύ γρήγορα, μέσος όρος θεωρητικής αλλαγής αυτοκινήτου κάθε 5-6 χρόνια - Βάσει αυτού του μοντέλου παράγουν
-
RE: Περι λιπαντικών γενικώς
H Peugeot έχει σαφώς πιο κρύο κλίμα από εμάς
-
RE: Περι λιπαντικών γενικώς
Το μοντέλο που αναφέρω οδηγεί στο ότι μπορείς να κρατήσεις ένα μοτέρ - πατώντας το όσο θέλεις - 10 χρόνια με κλειστά τα μάτια - με σταθερές αναθυμιάσεις! Πως αλλιώς να το πω; Συγνώμη βεβαίως αν τα λέω λίγο επιθετικά
-
RE: Περι λιπαντικών γενικώς
Γιατί το AMS 0w20 είναι αρκετά φθηνότερο από το SSO 0w30;
Διότι το 2ο αντέχει σε πιο ψηλές θερμοκρασίες
-
RE: Περι λιπαντικών γενικώς
Καλησπέρα και πάλι, βάσει των όσων έχουν ειπωθεί και τυπωθεί, και βλέποντας τα θερμοδιαγράμματα όλων των αυτοκινητοβιομηχανιών όσων αφορά τα λάδια που προτείνουν (μην περιμένετε να παραπέμψω σε δικτυακούς τόπους) βλέπουμε ότι πάντα μα πάντα το πρώτο νούμερο στα multigrade λάδια αναφέρεται σε χαμηλές θερμοκρασίες όπου ισχύει ο κανόνας ότι 0W = -30 βαθμούς κελσίου - από εκεί και πέρα όταν ο κατασκευαστής αναφέρει 10w-40 σημαίνει ότι αν ο τελικός χρήστης βάλει 5w - 40, τότε σε μεγάλες διακυμάνσεις περιβ. θερμοκρασίας σίγουρα το λάδι θα καταναλωθεί άλλες φορές πιο λίγο άλλες φορές πιο πολύ, εάν όμως προστεθεί η κατάλληλη ποσότητα παραγώγου γραφίτη, δημιουργείτε φιλμ στα ελατήρια (και όπου αλλού εντός του κινητήρα) που θα περιορίσει την καύση ορυκτελαίου, π.χ. Marly products - δεν έχω ποσοστά στη συγκεκριμένη εταιρεία αλλά με γνωρίζει πολύ καλά ο αντιπρόσωπος στην Ελλάδα. Τώρα όσο μεγαλύτερο το 2ο νούμερο τόσο μεγαλύτερη προστασία προσφέρει το λάδι σε υψηλότερες περιβ. θερμοκρασίες αλλά έχει μικρότερη αντοχή - Γενικά και ειδικά για τις χώρες με μέσο όρο θερμοκρασίας 35 το 40 δεν καλύπτει για μεγάλες διαδρομές και 2/3 του γκαζιού - άρα εμπειρικά θεωρούμε ότι το 2ο νούμερο είναι + 30 όσον αφορά τη θερμοκρασία, το 1ο νούμερο όμως είναι κανόνας, τώρα εάν θέλετε συγκεκριμένες αναλύσεις ευχαρίστως να παραθέσω
Σαφώς και δεν υποτιμάω καμία γνώμη, ίσα ίσα η καινοτομία πάντα χρειάζεται, αλλά αυτό είναι το μοντέλο των multigrade λαδιών.
-
RE: Περι λιπαντικών γενικώς
Ένα Τελευταίο καληνύχτα διότι ήθελα πολύ να δω την απάντηση Προσομείωση τι θα πεί δηλαδή; Ότι το λάδι μας δείχνει πιο παχύ αλλά δεν είναι; Αυτός είναι ο ρόλος το πρόσθετων συστατικών, να το 'φουσκώσουν' για να μην έρθει σε επαφή επιφάνεια με επιφάνεια άρα μέταλλο με μέταλλο - τέλος πάντων χάρηκα για την γνωριμία - θα επανέλθω αύριο - bye!