Nik007 wrote:
johanndelta wrote:
Πριν από κάνα τρίμηνο περίπου πούλησα το 2 του κολλητού. Του λέω 'φερτο σε μένα γιατί στη Ρόδο σιγά μη φύγει'. Μιλάμε έγινε μάχη. Το πρώτο τηλεφώνημα έγινε μια ώρα μετά το ανέβασμα της αγγελίας. Σε μια βδομάδα είχαμε τελειώσει.
Εντυπωσιάστηκα ευχάριστα. Έχει ψυχούλα για τα άλογα του λόγω του κοντου κιβωτίου, δεν κοπαναγε παρόλα τα 16αρια με 45 προφίλ, (touring alloy έκδοση) και γενικά ήταν σαν καινούργιο (2008/93000km).
Βέβαια με 4000 δυσκολο να βρεθεί καλό με λίγα km. 5000 το έδωσε ο φίλος, και για να 'εκνευρίσω' το Θοδωρή θαρρω οτι ολα εγιναν τοσο γρηγορα και ευκολα επειδή ειχε μπει μεσα η Εφη τον Ιουλιο. Ναι, αυτη που φανταζεσαι.
Έχει μια ιδιοτροπία. Χτυπάει η κρεμαργιερα. Δε τη γλιτώνεις, το κάνει συνήθως όταν παρκάρεις. Όλα έτσι κάνουν.
Το θέμα στο σασμάν του swift είναι ότι είναι με ντιζακια τα οποία χαιρετανε κάποια στιγμή και αυτό συμβαίνει ανεξαρτήτως οδηγού. 3 13αρια στο σόι της συζύγου, όλα μια χαρά απροβληματιστα.
Αφού λοιπόν υπάρχει το 2 στην εξίσωση, δε χρειάζεται το fiesta. Και Fabia γιατί όχι. 2 περιπτώσεις ξέρω πρώτης γενιάς, τελείως διαφορετικών οδηγών που τους υπηρετούν αγογγυστα. Ομοίως περιττεύει το polo αφού η Τσέχα είναι πιο φτηνιαρα δίχως τρομερές παραχωρήσεις.
Έχω καταλήξει και εγώ στο mazda να πω την αλήθεια γιατί μου αρέσει εμφανισιακά περισσότερο από τα άλλα ,φιέστα εμφανισιακά δεν ίσως τα πιο καινούργια μοντέλα, δυστυχώς δεν βλέπω πολλά στην Αττική mazda 2 07 και μετά παρόλα αυτά θα ήθελα να ρωτήσω ποια τιμή θεωρείται λογική για ένα τέτοιο αμαξι που θα χει 100.000 χιλιόμετρα πάνω κάτω?
Πιστεύω στα 4000-4500€ ανάλογα την κατάσταση βέβαια...
Έχω ένα κόκκινο του 2008 με 190000χλμ... πρόβλημα μόνο το μπούτον του πορτμπαγκάζ...
Αρα λογικο να ζητησω να κατεβουν ενα 1000αρικο γιατι βλεπω ταπουλανε 5000-5500