Κtiniatros , άλλαξε επίσης το καλώδιο το κόκκινο από την μπαταρία, μέχρι τις 2 ασφάλειες 250Α, που βρίσκονται σε ένα καπάκι μαύρο. Αυτό ευθύνεται για πολλά ηλεκτρολογικά θέματα. 10 πόντοι καλώδιο είναι. Το original έχει 70€ και παραγγελία..., ένας ηλεκτρολόγος θα στο φτιάξει επιτόπου με τους ακροδέκτες του , σε 5 λεπτά..
Best posts made by nickstonecity
-
RE: Chevrolet Cruze
-
RE: Chevrolet Cruze
Vlassis 1800, τα καλώδια που φεύγουν από την μπαταρία να τσεκαρεις. Εγω είχα αλλάξει το κόκκινο καλώδιο από τον θετικό πόλο, μόνο μέχρι το σημείο που βρίσκονται οι 2 ασφάλειες των 250Α. Πες σ' έναν ηλεκτρολόγο να σου φτιάξει ένα καλώδιο με τους ακροδέκτες κ να στο αλλάξει. Το πολύ 10-15 € θα σου πάρει.
Latest posts made by nickstonecity
-
RE: Chevrolet Cruze
Κtiniatros , άλλαξε επίσης το καλώδιο το κόκκινο από την μπαταρία, μέχρι τις 2 ασφάλειες 250Α, που βρίσκονται σε ένα καπάκι μαύρο. Αυτό ευθύνεται για πολλά ηλεκτρολογικά θέματα. 10 πόντοι καλώδιο είναι. Το original έχει 70€ και παραγγελία..., ένας ηλεκτρολόγος θα στο φτιάξει επιτόπου με τους ακροδέκτες του , σε 5 λεπτά..
-
RE: Chevrolet Cruze
Vlassis 1800, τα καλώδια που φεύγουν από την μπαταρία να τσεκαρεις. Εγω είχα αλλάξει το κόκκινο καλώδιο από τον θετικό πόλο, μόνο μέχρι το σημείο που βρίσκονται οι 2 ασφάλειες των 250Α. Πες σ' έναν ηλεκτρολόγο να σου φτιάξει ένα καλώδιο με τους ακροδέκτες κ να στο αλλάξει. Το πολύ 10-15 € θα σου πάρει.
-
RE: Chevrolet Cruze
Α, κοίτα και την πεταλούδα του γκαζιού, πολλές φορές δικαιολογεί σκορτσαρισματα και σβησιματα, πιάνουν βρωμιά και μάκα τα τοιχώματα εισαγωγής, με αποτέλεσμα να κολλάει το κλαπέτο και να ξεκολλαει
-
RE: Chevrolet Cruze
Όταν το λύσεις το θέμα ,που το εύχομαι, δώσε μας feedback με τις ενέργειες σου, για να γνωρίζουμε κι εμείς.
-
RE: Chevrolet Cruze
Τι να πω . Εμένα κάποιες ενδείξεις που μου άναβε σε άσχετους χρόνους στο ταμπλό, απόδειχτηκε ότι έφταιγε το καλώδιο του θετικού πόλου τροφοδοσίας..Μόλις δούλευε το αμάξι για κάποια ώρα δεν μετέφερε πλήρη τάση στο διακλάδωση που έχει λίγο μετά ,αυτόν με τις 2 ασφάλειες των 250Α. Εντοπίστηκε, όταν μετά από οδήγηση και σβήσιμο, το αμάξι έμεινε χωρίς ρεύμα εντελώς. Και μετά από ώρα ξαναπήρε σαν να μην συμβαίνει τίποτα. Αλλά στο μεσοδιάστημα είχα κάνει τους ελέγχους μου. Θα μπορούσα να υποθέσω ότι ίσως φταίει ο αισθητήρας στροφών, η ο πολλαπλασιαστής ετοιμάζεται να παραδώσει πνεύμα. Αλλά εικασίες κάνουμε, σίγουρα πρέπει να εξεταστεί το θέμα από κάποιον καλό μηχανικό.
-
RE: Chevrolet Cruze
Γεια σας. Έχω και εγώ ένα cruze 16 του 09. Πριν από 3 χρόνια έβαλα αέριο. Εδώ και κάποιους μήνες ξεκίνησαν κάποια προβλήματα. Σε άσχετες στιγμές όταν οι στροφές έπεφταν στις 1000 περίπου έσβηνε, και άναβαν τα ενδεικτικα ολίσθηση και πίεση ελαστικών. Ελενχηκε και βρέθηκε ο ένας Λάμδα. Αλλάχτηκε και το πρόβλημα ηρέμησε. Μετά από λίγο καιρό άρχισε πιο συχνά να το κάνει και τώρα κάποιες φορές δεν κρατά καθόλου ρελαντί. Ακόμη και σε ταξίδι , πατάς γκάζι και δεν καταλαβαίνει τίποτα, σβήνει. Άλλες στιγμές κανει κάποια σκορτσαρισματα, ανάβοντας τα ίδια ενδεικτικά. Μετά από κσποια δευτερόλεπτα επανέρχεται η ισχύς και λειτουργεί κανονικά. Όταν σβήσει ο κινητήρας συνήθως, όχι πάντα σβήνουν και τα ενδεικτικά. Σε συνεργεία που έχω πάει μου έχουν πει , για βαλβίδες, για pcm αν το λέω καλά, για αισθητήρες λάμδα και τροχών, για αναβάθμιση εγκεφάλου,. Μήπως γνωρίζει κάποιος περισσότερα , η είχε κσποιαυ ανάλογη κατάσταση.
Δούλεψες το αυτοκίνητο ΜΟΝΟ με βενζίνη, ώστε να δεις τη συμπεριφορά του; Αν όχι, πρέπει να το κάνεις. Επίσης, τι σύστημα υγραερίου έχεις βάλει και που;
-
RE: Chevrolet Cruze
Η αλήθεια είναι ότι είπες για τις ζωνες. Πιθανότατα όμως, είναι το άλλο φισάκι από αυτό που σου έλεγα, επίσης κάτω από το κάθισμα του οδηγου.Τσεκαρέ τα, γιατί εκεί μάλλον είναι το πρόβλημα σου.Υπαρχει περίπτωση να κάνει διακοπές η να έχει κοπεί το καλωδιακι, εκεί πριν το φισάκι. Όταν εγώ το είχα ξεσυνδεσει κατά λάθος,το λαμπακι αερόσακων στο καντραν μου άνοιξε. Να ξέρεις , όταν ένα διαγνωστικό βγάζει error ένα module , πχ προεντατήρες που σου είπαν, η μεγαλύτερη πιθανότητα είναι να έχει κάνει διακοπή το καλώδιο που τροφοδοτεί με 12volts τον αντίστοιχο αισθητήρα ή module. Το διαγνωστικό, αυτού του είδους την βλάβη δε μπορεί να την διαγνώσει,έτσι σου βγαζει error για όλο το σύστημα. Μακάρι να ήσουν Αθήνα να μπορούσα να σε βοηθήσω.
Βασικά, σου έστειλα pm αν θες να μιλήσουμε
-
RE: Chevrolet Cruze
[quote=dinospatra]
Παιδιά την βοήθεια σας γιατί δεν αντέχω άλλο, μου έχει βγάλει όλα τα προβλήματα που έχουν αναφερθεί εδώ μέσα τελευταία μου άναψε κ το λαμπάκι για την ζώνη του οδηγού, μου είπαν μάλλον ότι πάει για προεντατηρα με ένα κόστος περί τα 350 ευρώ. Μήπως έχει κανένας ανάλογη εμπειρία κ να βοηθήσει σχετικά με συνεργείο?
Ούτε καν φίλε μου. Είχα ακριβώς το ίδιο πρόβλημα. Απλώς πολλοί μηχανικοί (όχι όλοι βέβαια) βαριούνται? να ψάξουν, και κάνουν το πολύ απλό γι αυτούς, να πετάνε λυπητερές σε όποιον άτυχο βρεθεί στο διάβα τους. Λοιπόν, κάτω ακριβώς από το κάθισμα του οδηγού, υπάρχουν 2 φισάκια.Μπορείς να τα δεις, αν ξαπλώσεις στο πίσω κάθισμα, και βάλεις το κεφάλι σου σε τέτοιο σημείο(απαιτεί ευλυγισία!), ωστε να βλεπεις κάτω από το κάθισμα.Το ένα απο τα δυο φισακια,καταλήγει στην αγκράφα της ζώνης του οδηγού.Το άλλο είναι νομίζω για τον αερόσακο,δεν είμαι σίγουρος,αλλά,αν τυχόν το ξεσυνδέσεις , κάποια ένδειξη θα σου ανάψει στο ταμπλό , οπότε θα καταλάβεις οτι είναι το λάθος φισάκι , και θα πρέπει να το συνδέσεις πάλι.
Το φισάκι που συνδέεται στην αγκράφα της ζώνης, είναι ΚΑΚΩΣ σφιγμένο με δεματικό-ταινία, από κατασκευής του αυτοκινήτου.Συνδέει δύο λεπτά καλωδιάκια , που διαβάζουν την θέση της ζώνης ασφαλείας του οδηγού(αν είναι κουμπωμένη ή όχι). Ε, ενα από τα δύο καλωδιάκια (η και τα δύο) , αρχίζει σταδιακά να κάνει 'διακοπές', και έτσι σου ανάβει η ένδειξη στο καντράν,μέχρι που θα διακοπεί τελείως το καλωδιάκι, και σου ανάβει η ένδειξη μόνιμα. Λύση είναι
-
είτε να παρακάμψεις το φισάκι και να συνδέσεις τα καλώδια χωρίς φις,
-
να κόψεις τα καλώδια καναδυό πόντους πριν φτάσουν στο φισάκι(εκεί κόβονται) και να βάλεις άλλο φισάκι (αν βρεις) ,
-
να χρησιμοποιήσεις διαφορετικό φισάκι (αρσενικό -θυληκό)
-
να αποσυνδέσεις τελείως το συγκεκριμένο φισάκι.Έτσι όμως, δεν θα διαβάζει ο εγκέφαλος αν φοράς την ζώνη, και άρα δεν θα ανάβει λαμπάκι στο καντράν, ούτε θα κάνει τον προειδοποιητικό ήχο όταν κινείσαι και δεν φοράς ζώνη. Κανένα άλλο πρόβλημα δεν θα έχεις.
Αν κατέχεις, το λύνεις το θέμα μόνος σου. Αλλιώς πες σ έναν ηλεκτρολόγο, αφού όμως τον καθοδηγήσεις ΕΣΥ τι να φτιάξει.
Το cruze είναι εργαλειάρα, απλώς έχει βγάλει κάποια ψιλοθεματάκια, που αν κάποιος δεν γνωρίζει το αντικείμενο, Άβυσσος οι διαθέσεις των εκάστοτε μηχανικών. Έτσι είναι όλα τα αυτοκίνητα.
Περιμένω αποτελέσματα. Καλή συνέχεια.
-
-
RE: Chevrolet Cruze
Sachs, πιο μαλακά από τα αρχικα(φουλ ανεση) , αλλά 'πέφτουν' πιο γρήγορα.
Monroe μαύρα, θα γίνει περίπου όπως ήταν καινούριο στην άνεση και συμπεριφορά
Kayaba μαύρα , θα γίνει λίγο πιο σφιχτό από ότι ήταν καινούριο, αλλά θα βγάλει πιο πολλά χιλιόμετρα σε σχέση με τα παραπάνω 2.
Εγώ έβαλα τα monroe γιατί τα βρήκα πολύ καλή τιμή,( 200 η 220 νομιζω). Πολύ ευχαριστημένος. Το αμάξι πάτησε όπως την πρώτη μέρα(2009) , τραινακι δηλαδή! Ίσως με τα kyb να ήταν ακόμη καλύτερο. Για απλές σειρές μιλάμε πάντα.
-
RE: Chevrolet Cruze
- Δε το ξέρω , ίσως χρειάζεσαι αλλαγή θερμοστάτη και υγρά ψυγείου, ή θέλει αλλαγή αισθητήρα θερμοκρασίας.
2.Φυσιολογολικό , είναι εκεί για να σου θυμίζει ότι ο αερόσακος είναι ενεργοποιημένος.
- Φυσιολογικό , ελάχιστα να αλλάξει η θέση του πεντάλ γκαζιού( ακόμα και στο cruise control) , ή το φορτίο του δρόμου (ανηφόρα κατηφόρα) , η στιγμιαία κατανάλωση μεταβάλλεται,ίσως και παραπάνω από το εύρος που αναφέρεις.