Καλησπερα παιδια διαβασα ολα τα σχολια που ηταν τρομερα χρησιμα. Εγω με την σειρα μου εχω βαλει στο ματι ενα Peugeot 208 1.6 Bluehdi 100ps του 2018 με 65χιλ diesel, 10χιλιαδες ευρω. Ο κυριος(ιδιωτης) το εχει αγορασμενο απο εταιρεια leasing(η οποια εταιρεια εκανε τα σερβισ ) και με το που το αγορασε εβαλε να το πουλησει κατευθειαν. Ο ιδιος ηταν ειλικρινεις και δεν μου απεκρυψε την προελευση του αυτοκινητου. Μου ειπε οτι ολα τα χιλιομετρα τα εχει κανει ο ιδιος ( δλδ ηταν αυτος που ειχε νοικιασει το αμαξι απο leasing και το αγορασε μολις εληξε το συμβολιο) . Εχω γνωστο μεσα στην πεζο και θα δω τι παιζει με τον αριθμο πλαισιου κτλ. Εχω καποιες ερωτησεις κ οποιος εχει χρονο να απαντουσε θα το εκτιμουσα πολυ . Βλεπω να πουλανε πολλα πεζο 208 στο car.gr και μαλιστα σε σχετικα καλες τιμες για την ηλικια του αμαξιου . Γιατι πιστευετε οτι συμβαινει αυτο με το συγκεκριμενο μοντελο? Γνωριζει καποιος να μ πει τι παιζει με τις συμφωνιες που γινονται με leasing εταιρειες μετα την ενοικιασει δλδ ποσο και γιατι το αγοραζουν τοσο φθηνα ωστε να το πουλανε κατευθειαν και σε θεωρητικα πολυ καλη τιμη? τι κερδος εχουν ? Τα yaris diesel του 17 ειναι πολυ ακριβοτερα πχ. Και μια ακομα ερωτηση την κλασσικη πλεον ( διαβασα για τα αμορτισερ τακακια φιλτρα κτλ ) αν βγαζουν καποιο σοβαρο προβλημα τα πεζο σε συντομο χρονικο διαστημα ή αν ειναι κατι που πρεπει ωποσδηποτε να ελεγξω πριν την αγορα του συγκεκριμενου μοντελου ( εννοειται πως θα το δει κ μηχανικος αλλα να εχω κ εγω στο νου μου) .. Εχω ακουσει διαφορα κυριως για τα ηλεκτρολογικα τους το ABS κτλ η οτι ανεβαζουν ευκολα θερμοκρασιες.Ευχαριστω