Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    M
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 8
    • Best 0
    • Groups 0

    mvass

    @mvass

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    8
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    mvass Unfollow Follow

    Latest posts made by mvass

    • RE: Αudi TT (TDi, TTS, TTRS)

      Μου άρεσε πάντα σαν αυτοκίνητο (ακόμα και σαν ιδέα!) το ΤΤ.

      Σχήμα έξω από τα συνηθισμένα, από τα ελάχιστα αυτοκίνητα που αρκεί το περίγραμμά του να δώσει το στίγμα του. Το καινούργιο έφερε έναν αέρα ανανέωσης και είναι πραγματικό κουκλί.

      Έχει αρχίσει τους τελευταίους μήνες και κυκλοφορεί στους δρόμους των Βρυξελλών. Από τα ελάχιστα αυτοκίνητα που το άσπρο τους πάει τόσο πολύ!!!

      Anna δεν ξέρω τι χρώμα θα το διαλέξεις αλλά σκέψου το και το άσπρο.

      Γράφω το παρόν ποστ γιατί σήμερα το πρωί καθώς έφευγα για τη δουλειά έξω από το διπλανό σπίτι είχε παρκάρει ένα νέο ΤΤ στο χειρότερο χρώμα που έχω δει πάνω του!

      Μα...κοραλλί??? Αν είναι δυνατόν! Μου θύμισε κάτι Corolla που βγαίνανε δέκα χρόνια πριν!
      Κρίμα το αυτοκίνητο...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      mvass
    • RE: BMW FORUM

      Ο χρήστης thaliarque έγραψε:

      ...E, δεν την λες και ξεπερασμένη την 120d...
      Απλά δεν είναι η ναυαρχίδα των diesel στην μικρή bmw (αν και ακόμα δεν διατίθεται επίσημα από τους αντιπροσώπους, να μπει πρώτα η χρονιά)

      Προσωπικά πήρα φέτος την 325i (στο τσακ πριν την αύξηση περίπου 5% των τιμών), όχι όμως αυτή που υπάρχει στην Ελλάδα με τα 218 άλογα αλλά με 211 (φορολογία γαρ). Αν και ελάχιστα πιο αδύναμη η αντίστοιχη diesel, όταν πέρσι τέτοια εποχή (ίσως λίγο πιο χειμώνας) διάλεγα αυτοκίνητο υπήρχε πιο πιθανό το ενδεχόμενο επιστροφής στην Ελλάδα, και σε συνδυασμό με τα μεγαλύτερα (διπλάσια σχεδόν) ετήσια τέλη που έχουν στο Βέλγιο οι diesel, με οδήγησαν στην επιλογή της βενζίνης.

      Όχι βέβαια, άλλωστε οι ανταγωνιστές έχουν μείνει πίσω σε απόδοση ακόμα
      και σε σχέση με τους 177 της 120d (ο κινητήρας αυτός μπαίνει πια σε όλες
      τις 3άρες και 5άρες *20d), το εννοούσα σε σχέση με την 123d μόνο...

      Να τη χαίρεσαι! Υπάρχει κάποιο όριο εκεί που ευνοεί τους 211 σε σχέση με
      τους 218 ίππους;

      Σε ευχαριστώ.

      Εδώ πάνω η φορολογία βασίζεται στις KW (αν και όλοι μιλάνε με ίππους). Ε, τυχαίνει ακριβώς η αλλαγή κατηγορίας να είναι οι 155 KW ή 211 άλογα. Τα 218 άλογα είναι 160 KW οπότε φορολογικά ανήκουν στην επόμενη κατηγορία. Χαρακτηριστικό της διαφοράς είναι το εξής:
      Όταν αγοράζεις ένα αυτοκίνητο (καινούργιο ή μεταχειρισμένο) δίνεις ένα χαράτσι για να μπει στην κυκλοφορία. Έτσι για την 'μικρή' 325 δίνεις 2500

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      mvass
    • RE: BMW FORUM

      Όντως υπάρχει η νοοτροπία του θέλω να οδηγήσω κάποτε μια προπέλα (κι όποια μπορέσω) αλλά η μεγάλη διαφορά βρίσκεται στον...κάγκουρα. Είναι δηλαδή σπάνιο το φαινόμενο της επίδειξης με κάθε τρόπο του αυτοκινήτου που έχεις.

      E, δεν την λες και ξεπερασμένη την 120d...
      Απλά δεν είναι η ναυαρχίδα των diesel στην μικρή bmw (αν και ακόμα δεν διατίθεται επίσημα από τους αντιπροσώπους, να μπει πρώτα η χρονιά)

      Προσωπικά πήρα φέτος την 325i (στο τσακ πριν την αύξηση περίπου 5% των τιμών), όχι όμως αυτή που υπάρχει στην Ελλάδα με τα 218 άλογα αλλά με 211 (φορολογία γαρ). Αν και ελάχιστα πιο αδύναμη η αντίστοιχη diesel, όταν πέρσι τέτοια εποχή (ίσως λίγο πιο χειμώνας) διάλεγα αυτοκίνητο υπήρχε πιο πιθανό το ενδεχόμενο επιστροφής στην Ελλάδα, και σε συνδυασμό με τα μεγαλύτερα (διπλάσια σχεδόν) ετήσια τέλη που έχουν στο Βέλγιο οι diesel, με οδήγησαν στην επιλογή της βενζίνης.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      mvass
    • RE: BMW FORUM

      Ο χρήστης thaliarque έγραψε:

      ... έλληνας αγοραστής. Σωστά

      Στην επαρχία και το εξωτερικό προτιμούν την επίσης τετρακύλινδρη 520d.

      OK αλλά είναι diesel...

      Γενικά στο εξωτερικό (τουλάχιστον Βέλγιο) προτιμάνε τους diesel κινητήρες και επειδή όλοι θέλουν και μια προπέλα (κυκλοφορεί μεγάλος αριθμός εδώ) αγοράζουν ακόμα και τις αναιμικές 318 των 120 bhp...

      Το 'άκρως ελληνικό' σχόλιο που έκανα αφορούσε την τιμή, καθώς η μικρή δίλιτρη 318 έχει τιμή εκκίνησης στο Βέλγιο τα 26250.

      Και μιας και μιλάμε για diesel, η 120 (σειρά Ν47) προσφέρεται πλεόν με έναν κινητήρα διαμάντι που αποδίδει 177 άλογα (και με μικρή κατανάλωση). Να είχε χώρους ρε γμτ...
      Είναι πάντως μεγάλη η κουβέντα με τους diesel κινητήρες (παρόλο που τελικά τη δική μου την αγόρασα με ατμοσφαιρικό)...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      mvass
    • RE: BMW FORUM

      Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:

      Μόλις το είδα

      316 coupe exlusive 122hp τιμή:39200!!!
      Με χρωμα μεταλλικό και τέλη πάει 40+!!!!

      Δεν νομίζω να υπάρχει άλλο αυτοκίνητο στα 40Κ με 122hp!
      Μπράβο στην BMW. Πάντα τετοιες πρωτιές....

      Πραγματικά ΑΚΡΩΣ 'Ελληνικό' μοντέλο!!! Είσαι σίγουρος ότι έχει τόσο??? 39,900 (όταν τη κοίταζα) έχει η 320i Coupe!

      Το αστείο είναι ότι η 316i Coupe στη Γερμανία δεν υπάρχει κύριοι!

      Ειστε σιγουροι?
      37150 (οκ με ενα πλας 2500 λογω φορων) ειναι η βασικη τιμη της 325 coupe στο Βελγιο. Μιλαω για την εκδοση των 211 hp, γιατι αυτη με τα 218 αλογα εχει ενα εξτρα 5000 euro.
      Ακρως 'ελληνικο' κι απιστευτο…

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      mvass
    • RE: ποια BMW?

      Είναι πανέμορφη όπως και να την κοιτάξεις! Sorry όμως αλλά ξαναβάζω την ερώτησή μου...Ανέβασα την εικόνα για να καταλάβετε τι εννοώ. Οπως βλέπετε, πρόκειται για δυο ίδιες 325 με διαφορά εμφάνισης στους 6 μήνες...Η τιμή είναι ολόιδια (τελευταίο 'μπαλονάκι') αλλά η μία έχει 211 άλογα και η άλλη 218...Εσείς τι λέτε?

      Και για όσους αναρωτιούνται γιατί το site δεν είναι στα ελληνικά, μένω στο εξωτερικό απ'όπου θα πάρω το αυτοκίνητο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      mvass
    • RE: ποια BMW?

      Sorry παιδιά που επαναφέρω ένα θέμα ύστερα από 1.5 μηνα, αλλα τώρα έτυχε και να το δω και να το χρειαστώ…

      Τυχαίνει στο poll αυτό να βρίσκεται το αυτοκίνητο που είμαι προσανατολισμένος να αγοράσω και δεν είναι άλλο από την sedan 325. Οι λόγοι είναι αρκετοί και μάλλον δεν είναι επί του παρόντος. Όσο αφορά το τρίλημμα της ψηφοφορίας, τόσο τα SUV (ιδιαιτερα αυτά) όσο και τα coupe (αν και η Ci δεν είναι 'καθαρόαιμο' coupe...) δεν με συγκινούν ιδιαιτερα. Εξάλλου λόγω…τεχνικών δυσκολιών (1.98 βλέπετε…) τα coupe τα έβλεπα πάντα ως dreamcars και όχι ως χρηστικά αυτοκίνητα.

      Και πάμε στο ερώτημα που με έφερε ως εδώ. Υπάρχουν δυο εκδόσεις της 325 στην αγορά, με ταυτόσημα τεχνικά χαρακτηριστικά και με μονη διαφορα στην ιπποδύναμη. Η μια βγάζει (σύμφωνα με τη BMW) 211 άλογα και η άλλη 218. Γνωρίζετε κάτι για αυτή τη διαφορα και κατά ποσο σημαντική είναι? (πχ πιο αναβαθμισμένος κινητήρας, αλλαγές στο στήσιμο-αν και μιλάμε μονο για 7 άλογα... ) Προσωπικά δε νομίζω να υπάρχει καμια διαφορα και απλά να πρόκειται για φορολογικό “τρικ” της εταιρείας.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      mvass
    • RE: Αποριες περι συμπεριφορας στην στροφη.

      Καλησπέρα και καλωσόρισα στο forum. Τελικά το θέμα είναι η διασκέδαση ή η ασφάλεια (μάλλον για να είμαστε πιο σωστοί η αίσθηση της ασφάλειας που δίνουν οι υπο- και υπερ-στροφή)? Για τη διασκέδαση δεν υπάρχει αντίλογος. Υπερστροφή και πάλι υπερστροφή! Όλοι λίγο πολύ ότι αυτοκίνητο είχαμε θέλαμε να δούμε αν ξεκολλάει, αν γυρίζει ή αν πετάει κώλο στη στροφές. Γι'αυτό αναπολούμε τα παλιά μας αυτοκίνητα ή την βρίσκουμε με τα μικρά ελαφριά καινούργια αυτοκίνητα (είδα το aygo σε ένα ρεπορτάζ του BBC και τρελάθηκα!) που 'γυρνάγανε'. Όσο αφορά όμως την αίσθηση της ασφάλειας, σημαντικότερος παράγοντας είναι η εμπειρία του οδηγόυ και το οδόστρωμα παρά το στήσιμο του αυτοκινήτου. Και εξηγούμαι: Στις οριακές συνθήκες είτε αυτές έρχονται άθελα ή θελημένα, ο οδηγός και το οδόστρωμα θα παίξουν το μεγαλύτερο ρόλο για να κρατηθεί το αυτοκίνητο. Όσο χεράς κι αν είσαι, αν πας τελείως σπασμένος σε δρόμους που είναι μόνο για κατσίκια τότε δε σε πολυσώζουν ούτε τα ανάποδα ούτε τα χειρόφρενα. Εξάλλου στα ψηλά όρια και ανάλογα την εμπειρία του οδηγού, το ανάποδο στην υπερστροφή καταληγει χωρίς να το καταλάβεις στο να φύγει με τα 4 το αυτοκίνητο και τότε απλα δεν μαζεύεται. Κάθεσαι και περιμένεις να δεις που σταματάει. Αντίστοιχα το χειρόφρενο και ενώ έχεις μπει στη στροφή δεν καταφέρνει να σηκώσει τον πίσω άξονα και απλά με το τιμόνι απενεργοποιημένο το αυτοκίνητο μουρώνει ακόμα παραπάνω. Κι αυτό γιατί ο μέσος οδηγός θα πατήσει πολύ απλά φρένο όταν δει τα δύσκολα. Προσωπικά πάντως προτιμώ την υπερστροφή (έστω την ελεγχόμενη αίσθηση της όπως αναφέρθηκε παραπάνω). Δε θα ξεχάσω πριν κάποια χρόνια σε κάποιες κατηφορικές στροφές της Μεσσηνίας με το παλιό μου 306 όταν αυτό μούρωσε και απλά στάματησε λίγο μετά την κορυφή της στροφής. Και είναι γιατί έχουμε (δε λέω κακώς καθε άλλο στις περισσότερες περιπτώσεις) μάθει ότι όταν ανάβει το λαμπάκι της αυτοσυντήρησης πατάμε δυνατά φρένο. Δοκιμάστε σε προσθιοκίνητο αυτοκίνητο στην αρχή της υποστροφής αντί για φρένα η χειρόφρενα να στρίψετε λίγο το τιμόνι προς το εξωτερικό της στροφής και με μικρές διορθωτικές κινήσεις του τιμονιού να στρίψετε. Αλλά πόσοι είναι αυτοί που θα το σκεφτούν στην ανάγκη? Το παν είναι η εξάσκηση. Και εδώ είναι που διαφωνώ με τον nickolas. Η υποστροφή τρομάζει λιγότερο αλλά ειδοποιεί αργότερα από την υπερστροφή. Και είναι αυτός ο ψυχολογικός παράγοντας που επιδρά στη συμπεριφορά του οδηγού. Γι αυτό όλα τα καινούρια αυτοκίνητα σχεδιάζονται παθητικά ως υποστροφικά.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      mvass
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr